Ensimmäinen.

Aloittaja Lerppa, marraskuu 13, 2003, 09:13:44

« edellinen - seuraava »

PahaPahaAsia

LainaaKyllä ne pikkuset apulantafanit jotka mä tunnen ovat mukana diggailussa ihan yhtä sydämellään kuin mekin. ja iästään huolimatta yhtä sielunsisaruksia kuten useimmat apulantafanit kanssani ovat.eihän oikea apulantafani voi koskaan mikään idiootti olla!näin minä olen todenut.

se on ihan totta! vaikka olisi kuunnellut apulantaa alusta asti, voi silti uusikin fani pitää apiksesta enemmän kuin vanha... ja ei sitä ikää voi katsoa ulkonäön perusteella, joku saattaa näyttää vanhemmalta kuin on joku taas nuoremmalta.jos kuitenkin ikäero on selvä, kannattaa nuorimpien kuitenkin olla eteen ryntäämättä ettei jää jalkoihin! vaikka ne on kyllä ihan tervetulleita keikoille jos haluaa tulla! ainakin minun mielestäni... mitä mieltä muut on?

punainen

Ja paljon tervetulleimpia kuin juopuneet päälle kakskymppiset miehet sekä ikäiseni ja vanhemmat teinipissikset jotka myöskin usein humalassa

PahaPahaAsia

LainaaKyllä pikkujengi voi musta olla keikoilla, siis jos ne tosiaan oikeesti tykkää apulannasta.

niin,eihän sinne sen takia kannata tulla että voi sanoo "hei mä olinkin apulannan keikalla eilen"

PahaPahaAsia

mielummin pyydän anteeksi nuoremmalta, jota vahingossa huitaisin, kuin juopuneelta teiniltä tai juopuneelta kaksikymppiseltä joka epätoivoisesti yrittää iskeä munkin ikästä tyttöä...!

punainen

Jos tulee kännissä keikalle, niin ei ainakaan ole kyse fanista.

PahaPahaAsia

no ei todellakaan ja se on vielä pahempi...kuinka tyhmä täytyy olla että on ensinnäkin keikalla känissä ja kuinka paljon tyhmempi täytyy olla että tulee jo keikkapaikalle kännissä?

blind_eye

no ei todellakaan. mitä järkee sinne on tulla kännissä, kun ei sitten myöhemmin muista mitään keikasta? ei mitään, sanon minä.
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

PahaPahaAsia

Lainaano ei todellakaan. mitä järkee sinne on tulla kännissä, kun ei sitten myöhemmin muista mitään keikasta? ei mitään, sanon minä.

ei yhtään mitään minunkaan mielestäni!

blind_eye

hyvä lukee.... 'no ei todellakaan' ja sit seuraavassa 'no ei todellakaan'... miten me ollaa guru näin samanlaisia?  ;D
ja hitto, sä olit mua 44 sekuntia nopeempi...  ::)

PahaPahaAsia

hah hah... kannattaa olla nopee:) mäkin vähän katoin et no ei todellakaan... no ei todellakaan... mut oli vahinko niin ei voi mitään!

-Amerika-

joo mikään ei oo tyhmempää ko lähteä apulannan keikalle ryyppäämään.Ite mä en siihen pystyis syystä että aina on riski ettei seuraavana aamuna muista mitään tai sattuu käyttäytymään niin huonosti että poistetaan keikalta..jos se on sisätiloissa.

Ei se haittaa vaikka on pienempiä..mutta se menee jo yli että joku 12 vuotias pogoilee k15 keikalla yrittäen päästä sisään kaljapullo kädessä ja tupakka huulessa. ei toimi ei.
sitten itketään seuraavana aamuna äitille siitä mitä tuli tehtyä.
Ja tämmöisille tapauksillehan nauravat vasikatkin.

EI TUhLATA APULANNAN KEIKKOJA SIIHEN ETTÄ RYYPÄTÄÄN SIeLÄ!!
APULANTA FOREVER!!!! *aloittaa taas palvomis rituaalinsa*
-Amerika-

PahaPahaAsia

Lainaajoo mikään ei oo tyhmempää ko lähteä apulannan keikalle ryyppäämään.Ite mä en siihen pystyis syystä että aina on riski ettei seuraavana aamuna muista mitään tai sattuu käyttäytymään niin huonosti että poistetaan keikalta..jos se on sisätiloissa.

Ei se haittaa vaikka on pienempiä..mutta se menee jo yli että joku 12 vuotias pogoilee k15 keikalla yrittäen päästä sisään kaljapullo kädessä ja tupakka huulessa. ei toimi ei.
sitten itketään seuraavana aamuna äitille siitä mitä tuli tehtyä.
Ja tämmöisille tapauksillehan nauravat vasikatkin.

EI TUhLATA APULANNAN KEIKKOJA SIIHEN ETTÄ RYYPÄTÄÄN SIeLÄ!!
APULANTA FOREVER!!!! *aloittaa taas palvomis rituaalinsa*
-Amerika-

no ei tuhlata,ei...! ;D ei olla tyhmiä...

blind_eye

PahaPahaAsia

tyhmäähän se olisi,siis tuhlata niin hyvät keikat juomiseen...

jouhu

Niinpä! Se olisi liian iso menetys, jos tulee Lannan keikalle vain juomaan... Mä menisin ihan vain sen musiikkin takii ja hyviä muistoja ja fiilareita hakemaan...
Juominen on paskaa...
Joo, mä taidan olla vähän sokerihumalassa joten älkää....

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.