Ensimmäinen.

Aloittaja Lerppa, marraskuu 13, 2003, 09:13:44

« edellinen - seuraava »

Silti_Onnellinen

sit muistan ku meiän luokalla suunnilleen kaikki tytöt oli hirmui bäkkäri faneja siihen aikaan ku ne oli in...ja sit kaikki oli aina silleen "hei mä tykkään Kevinistä"..."mun mielest Brian on paras!..."Nick on kyllä niin söpö"... ja sitä rataa.
Että on se tosiaan hyvä, että mieli muuttuu.  ::)
Mä tykkäsin Nickistä, mut sit kuulin ku joku sanoi että se on homo, niin aloinkin tykkäämään Brianista. Arrrghhh...
Joskus on kyllä ollu aika outo tyyppi.
Tai no oonhan mä vieläkin...mut eri tavalla...  ::)
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

Ronjaronjanen

Nykyään apulanta on kyllä aika paljon semmosten tosi wannabe-kovien bändi. Eli jotain tyyliin viidesluokkalaisia jotka on kuullu yhen biisin ja diggailee sitten niin rajuna apista...
Mutta onneksi teitä kunnon fanejakin on vielä  :)

blind_eye

juu, mä tiiän pari tyyppiä jotka aina yrittää tampereella keikalle vaikka se olis k-15, ja ne tytöt on jotain 10-12... ei ne oo päässy vielä kertaakaan sisälle...
mutta onneks meitäkin on vielä  ;D
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

punainen

Hei mutta miks pienet ei sais tulla kattoon Apulantaa?!Kyllä mäkin olen monet kerrat itkeny kun en oo päässy haluamalleni keikalle ikäni takia :'(  Ja vielä täytyy ventata kaks vuotta että pääsis kaikille. Ite tutustuin just 13-vuotiaaseen pikkupoikaan (tai no pieneen ja pieneen) jonka lempibändi on Apulanta, mutta jota ei oo vielä päässy kattoon livenä. Mä lupasin viedä hänet joskus keikalle, mutta mietinpä tässä minne? Pääkaupunkiseudulla ei ole paljo ikärajattomia keikkoja. Jossain Nosturissaki riehuu aina niitä kännipäisiä miehiä ja tollanen hentonen pikkukaveri jäisi ihan jalkoihin.Ikärajattomat ja alkoholittomat keikat olis ihan tervetulleita, niin mäkin pääsisin keikalle useimmin!

Musta on ainakin mukavaa kun keikoilla näkee porukkaa kuusvuotiaista kuuskymppisiin.Vaikka en mä kyllä toivo et Apulannasta koskaan tulis mitään koko perheen bändiä,niinkuin jostain Rasmuksesta.Eniten mua ärsyttää ne pissikset ja trendipellet,joiden lempibändi on muka niin apulanta, mut joille musiikki ja sisältö on kuitenkin täysin toisarvoisia asioita.

ööh, taisin poiketa aika paljon nyt alkuperäisestä aiheesta, joten lopetan vielä kun kerkeän :-X

taika

Mä en ole koskaan oikeastaan lämmennyt noihin bäkkäreihin/spicegirlsseihin yms. Mä en oikeastaan muista mist mä tykkäsin ennen Lannan ilmestymistä elämääni n.12 vuotiaana. Ja siitä asti oon sitä kuunnellut, toki on muitakin orkestereita jotka uppoo tänäpäivänä mutta kyllä toi Apulanta on varmaan ykkösenä.
Ei Lannasta varmaan (toivottavasti) mitään koko perheen bändiä tule, mutta kyllähän Lannalla on kuuntelijoita laidasta laitaan. Sit siinä on varmaan se kans että pojat on saamassa enemmän arvostusta vanhemmilta ihmisiltä jotka lukee/kuulevat Lannan historiaa ja tajuaa että nää jätkäthän on oikeesti fiksuja. Goddamn.
Ja punainen, oikeessa oot noiden eräiden ihmisten suhteen jotka 'rakastaa' Apulantaa, niin kauan ku Toni jaksaa nimmareita kirjoitella. Eli musiikki jää niinku toissijalle joka on aika vitun väärin.
Nonni, pysyin aiheessa todella hienosti. *melkein*
syö vitamiineja niin sinusta tulee iso ja vahva...

Lerppa

Mäkin poikkean vielä aiheesta, nyt kun kerran alotettiin ;D
Mulla oli sellanen liikanimi kun Erakkorapu.. jaah.. johtunee juuri siitä että kun muut kuunteli ekalla jotain teknon tapasta ni mä kuuntelin Offspringiä ja Vangelista, sit joskus nelosella ku oli Spice Cirls ja Bäkkäri aalto, ni kuuntelin Willage Peoplea ;D Kunnes löysin Apiksen joskus seiskalla :P sillon löytyi muitakin hyviä ja myös Offspring alkoi kelvata uudestaan... mutta joo, pointtina siis että musamaku muuttuu pienenä koko ajan joko massavirran mukana tai sitte sitä vastaan tapellen niinkun mä :D kunnes sit löytää sen oman musiikkinsa... olipas filosofistista mutta noh... ;D
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

emmi

anteeksi kun mäkin nyt poikkeen aiheesta mut mäki oon joskus snadina ollu himo bäkkäri fani ja mä olin sillon jopa niitten keikalla ku ne oli suomessa :) mut sit joskus kuudennella apulanta astui mun elämään ja mä oon tosi onnellinen et niin tapahtu :)
muaki inhottaa noi tollaset mukamas niin täys "fanit" joille kuitenkin se musiikki jää toiseks...

olen puhunut  ;D
älä tunnusta jos sattuu

blind_eye

LainaaHei mutta miks pienet ei sais tulla kattoon Apulantaa?!

saahan ne tulla, en mä oo väittäny etteikö ne sais. mut nekin oli siellä vaan sen takia kun ne halus nimmarit. keikan jälkeen ne oli siellä takana, ja se toinen sano et 'kato, ne jakaaki täällä niitä, ei meidän olis tarvinnu niitä lippuja ostaa...'
toisaalta tuo on aivan väärin, että pienien rahat menee ensin 'kalliiseen' lippuun, ja sit ne ei saa sille rahalle vastinetta... tai siis kyllähän ne sitten loppujen lopuks tais saada, mut kuitenkin ne makso sen lipun ihan turhaan.
the end  ;D

taika

oon blind_eyen kaa saaa meltä
syö vitamiineja niin sinusta tulee iso ja vahva...

blind_eye

hmm... kannattaa olla  ;D
tai sitten ei  ::)

-Amerika-

Se on muuten totta että jotku viides kuudes luokkalaiset on että "hei vähäx mä oo hei raju q mä guuntelen apista hei"
se on hirvittävää. eräs mun ikänen tyttö on vieläkin... se kuuntelee apulantaa siksi koska muutkin tekevät niin.
Mulle se on ihan sama mitä muut kuuntelee..mä kuuntelen sitä mistä mä tykkään.
Apulanta on mulle se asia joka herättää eloon. Sen takia mä sitä kuuntelen. Apulannan jätkiä suorastaan palvoo. ja mä en voi sille mitään. siihen jäi kiinni. ja se jo todistaa että mä en kuuntele sitä siks koska mä haluaisin olla kova. koska mä ite en voi sietää niitä koviksia jotka kulkee tuolla ja haistattaa vittua kaikille.
ei ei ei... saattaa mullakin olla luja luonne mutta se on ihan eriasia ko kovis. ei toimi ei. Mä en halua olla kovis ja toivottavasti sitä ei minusta ikinä tuu. eikä muuten tuu. raahatkaa minut lajon taakse ja lopettakaa jos minusta tulee kovis *pyytää teitä valalle*
-Amerika-

-Amerika-

se musiikki tekee "susta" aina vahvemman. tiättekö se on kumma juttu.
Apulannassa on semmosta tiettyä voimaa joka tekee ihmisestä rautasen tilanteesa ko tilanteesa. That's cool!
-Amerika-

Silti_Onnellinen

juuh. festareilla näkee niitä tosi pieniä apulanta faneja. sillon kyllä pelottaa, että jos ne jää jalkoihin, kun joskus apulannan keikat saattaa olla suoranaisia eloonjäämis taisteluita  ;D
mutta hyvä että seuraajat tulee (tarkotan pieniä immeisiä) kun meistä aika jättää  ;)  *naur* ei tää nyt oikeen sopinu tähän, mut tajusitte varmaan...
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

punainen

Kyllä ne pikkuset apulantafanit jotka mä tunnen ovat mukana diggailussa ihan yhtä sydämellään kuin mekin. ja iästään huolimatta yhtä sielunsisaruksia kuten useimmat apulantafanit kanssani ovat.eihän oikea apulantafani voi koskaan mikään idiootti olla!näin minä olen todenut.

Wirtabiuha

Kyllä pikkujengi voi musta olla keikoilla, siis jos ne tosiaan oikeesti tykkää apulannasta.
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.