Asiaa..

Aloittaja -Amerika-, toukokuu 11, 2004, 04:43:59

« edellinen - seuraava »

-Amerika-

:o siis mikä helvetti suakin vaivaa. Tuo menee nyt pikkusen yli. Jos te olette hyvä rautalintu kerran niin aikuinen ja vanha ja oikeassa niin lopeta sitte tuommoinen jankutus. Kyllä täällä niitä on niitä EIFANEJA koska niitä on kaikkialla. On täällä nyt varmasti ainakin yksi joskus käynyt. Saatanaako sä mulle alat aukohon. Perkelettäkö se sua kutittaa jos minä puhun mitä tahdon. No jos sä nyt välttämättä tahdot että minä oon aina oikeassa niin minkäs teet ;)
Sullahan ei oo tajuakaan siitä mitä minä tarkotan. Ei minkäänlaista tietoa. Sun päässäs viiraa. Kannattis kokeilla psykiatria.  ;D
Se kyltti ois kyllä aika kova.. tätä pitääpi miettiä tarkemmin.  :P

Saanen kysyä että paljonko on ikää kertynyt. Tämä tämmöinen riidanhaastelu on aika lapsellista. Ja sempä takia minä heitän pyyhkeen kehään. Viisaampi vaikenee. Tahdotko sä viimisen sanan. Siittä vain. Minä en jatka enää. mutta sun on tieten pakko.
Totuus on se että minä seison vakaasti sanojeni takana. Mua ei yks rautalintu hetkauta suuntaan eikä toiseen.
Tais vituttaa suakin... nojoo.
Paljo sulla on ikää? siinäpä pulma. On se murrosikä vaikea ikä.
kolahtiko noin kovasti että piti oikein äkäilehen ruveta. Sattuko omalle kohalle..vai miks helvetissä sä alat tappelemahan tämmössestä.
Empä minä voi kaikkea mailman hullutusta tuntea.  8)
Mutta se on elämää.

-Amerika-

ps: muija aivan kiesisä.. aivan paiseesa jostain mun sanomisesta. Neuvoksi vain että ei elämässä pärjää turhalla panikoimisella kaikesta. Kyllä sitä saa vastaan panna ja olla erimieltä. Mutta turhasta on turha jauhaa. Sehän on totuus? Vai tahdotko sinä siitäkin kapinoida takaisin. Muistutat aikalailla minun pikkusiskoani. Hän on aikakova laittamaan vastaan erinäisistä asioista. Huhhuh. Ehkä me kestämme. Hyvää jatkoa.

::) kaikkea sitä *nauraa*

puska

Ajattelin olla ottamatta enää kantaa tähän, mutta en malta.
Kyllä sinä rautalintu nyt ehkä otit tämän keskustelun vähän turhan vakavasti. Siis, voi hyvänen aika. Okei, jokaisella on oma mielipiteensä ja se on minusta ihan normaalia. Ei toisen mielipiteestä sovi alkaa vittuilemaan. Jokaisella on sananvapaus. Tämä juttu on nyt loppujen lopuksi ainakin niin pieni, että ei nämä hieman eriävät mielipiteet mitään katastrofia aiheuta.

Ja tästä vielä kun sanoit, että -Amerika- tuntuu mieltyvän ihmisiin, jotka ovat hänen kanssaan samaa mieltä. Eikö me jokainen tehdä näin? Minä ainakin kerään ympärilleni ihmisiä, jotka ovat samantyyppisiä kuin minä ja ajattelevat asioista jotakuinkin samoin kuin minä.

Nyt minä en ainakaan aio enää puuttua tähän. (heiluttaa valkoista lippua)
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

rautalintu

Saa kysyä ikää, sitä on 18 vuotta. Turha puhua mille mistään murrosiästä. Enkä mä mitään oo jankannut. Sinä tässä jankutat. Ja nyt se onneksi selvisi mullekin mikä mua vaivaa, kiitos siitä :D :D :D :D :D :D :D
En oo paiseissa, testasin sun reaktiota.

Nyt olet varmaan tyytyväinen, kun mun oli pakko vastata sun viestiis ja todistaa tyhmyyteni. Henkinen ikäni 7 vuotta.
 :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
Fiksumpi lopettaa, right. Mikset sitten heti lopettanut.

Teinixxx
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

punainen

Älkää viitsikö nyt riidellä...mä ymmärrän hyvin sekä rautalinnun että Amerikan mielipiteet.ja Amerika kyllä me ymmärretään sua joten ei tarvitse alkaa arvioimaan kenenkään henkistä ikää...
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

-Amerika-

:D 8)

No niin. jatketaampas nyt jostakin mukavammasta aiheesta.
 ;D jos joku vetää kiesit tämmössestä niin aivan sama.
Mutta sen mä tahdon sulle sanoa rautalintu että teiniksi on turha alkaa minua nimittämään sillä olen sinuakin vanhempi.

-Amerika-

hei mikäs katso-lehden numero se oli jossa oli paljon apulannan tonista juttua. olikohan muistaki jätkistä. Itse en kyseistä saanut koska sehän tulee joka viikko. Eli mahtaakohan joku muistaa?

Hei ja tuota niin. minähän en oo paskaa halunnu kenenkään niskaan tästä keskustelusta. joku otti vain nyt turhan tehokkaasti tämänkin asian.
Mutta ei me pienistä välitetä.
Rautalinnun mielipiteitä oon pitänyt järkevinä ennen ja pidän vieläkin mutta tämä oli jokin ihme fiasko.

PUSKA ET KYLLÄ TÄSTÄ THREADISTA LÄHDE  ;D

tyhmien riitojen takia ei pidä muitten kärsiä. eikö niin? siis tulehan takaisin ja jutellaan mukavia. tästälähtien minä ignoroin tuon rautalinnun, että säästyttäisiin erilaisilta konflikteilta. :D

rautalintu

En sinua Amerika sanonut teiniksi, vaan itseäni tarkoitin.
Okei, ehkä meni vähän yli joo :D :D
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

puska

Kyllä, täällä taas :D
Ja meni todellakin vähän yli, mutta eiköhän tästäkin selvitä ihan kunnialla. ;)
- Ois vaan sorsa.
- Nii.. ja makkais vaa.

KatjaRock

Hehe, onpas täällä kiihkeää ja aivan maailman turhimmasta aiheesta :D

Olen 20 vuotta, siitä iästä kun täällä meuhkataan. On niin hullua, että täällä joku ottaa itelleen valtuudet päättää kuka on hyvä fani ja kuka ei, kuka saa mennä eturiviin ja kuka ei :D
Kaikkihan sitä paitsi tietää, että eturivissä on paskin meininki.

On kyllä hyvä päätös lopettaa tuosta aiheesta keskusteleminen koska sitä aihetta ei oikeastaan edes ole olemassa.
Time goes on, I wont.

puska

Eturivissä ei todellakana ole muuten paskin meininki:). Varsinkaan silloin, kun on vähän pienempi keikkapaikka.
- Ois vaan sorsa.
- Nii.. ja makkais vaa.

punainen

Kyllä eturivissa on ollu mulla melki paras fiilis ja pitkä odotus on aina palkittu! Siin on saanu rauhas kattoo mitä lavalla tapahtuu, ottaa hyvii kuvii,kiusata järjestysmiehii,ja kerran huudeltiin jotain biisiä minkä nähtiin olevan biisilistassa mutta eivätpä sitten soittaneetkaan...Se on myös kiva myös kun saa katsekontaktii Tuukkaan tai Sipeen, Tonilla ny kun on aina simmut kii.Ja kerran paikoiltamme näkö hyvin lavan taakse ja tuukka se siellä venaili just ennen keikkaa ja me vilkuteltiin sille ja se vilkutteli takas.Ja mä oon pystyny myös hyvin joraa eturivis! Nää hyvät kokemukset tietysti johtuu siit et on nämä olleet suht pieniä keikkoja pienillä paikkakunnilla joten ylihimokkaita faneja itsemme lisäks ei ole paljoa ollut eikä sellasta takaa tulevaa painetta juuri ollenkaan.Kyllä mä tietenkin oon saanu lähes yhtä hyvät fiilikset salin takaosastakin.

mixu

henk.kohtasten kokemusten peruusteella parhaat mun apiksen keikat on ollu pienissä paikoissa,ja lähes eturivissä.
onhan noissa klubi keikoissa sitä jotain mitä puuttuu isoista rundeista.se on sellanen yhtyeen ja yleisön tiivis tunnelma joka luo hyvän keikan :)
ota minut mukaan/ota minut mukaan/jos et sinä sitä tee niin ei kukaa/ota minut nyt,olen väsynyt,olen niin vanha ja ränsistynyt/ota minut mukaan/ota minut mukaan.../

-Amerika-

joo munkin mielestä eturivissä on tosiaan mahtava meininki :D
Miksei tiesti takarivissäkin tai keskellä.. mutta on se siistiä eturivissä. Todellakin.
Joo pienissä paikoissa tosiaan on ehkä parempi olla ja jorailla kuin kovin suurissa  :D
Selväähän tämä.
Kovin kuuma siinä tulee. aivan hiki virtaa ko kaikki tunkee sieltä takaa. huhhuh  ;D
-Amerika-

KatjaRock

just sen paineen takia ja niitten kiljumisjuttujen takia ite en varsinkaan pikkukeikoilla mene eteen.
Time goes on, I wont.

punainen

Siis pikkupaikkojen pikkukeikoilla sitä painetta juuri ei ole!Ei oo kyllämillään festarikeikalla juuri tehnyt mieli eturiviin...

jouhu

En ole kauheesti noilla keikoilla käyny, joten en ossaa sanoo missä kohtaa on paras pogota. Mutta viimeksi, kun olin niin olin jossain ehkä keskiosassa sivussa.  ::) Ei ollu mikään kaikkein paras paikka, mutta pääasiahan siinä on se, että näkee ja kuule apulannan. :)

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.