Toni on sell-out?

Aloittaja ten, lokakuu 13, 2003, 09:14:39

« edellinen - seuraava »

katah

kaikilla on oikeus sooloilla..nyt on Tonin vuoro ;D. Musta oli hienoa et Toni oli Beats and Stylesin videolla heilumassa :D. heiluuhan Toni Don Huonojenkin videolla :o. tollaset jutut on tosi piristäviä, siis Tonia on kiva pongailla kaikkialta ;).  Musta Toni on tehnyt Irinalle hienoja biisejä ja Irina vetää ne biisit hyvin, joten levynkin voisi hankkia 8). Toki toivon et kundit ei sooloilis liikaa omillaa ja et Apulanta pysyisi kasassa vielä vuosia :)

ee

Vähän oudosti on käyttäytyny...

ee

Itse asiassa olen pitemmän aikaa seurannu Apulannan toimintaa ja onhan Toni muuttunu viimeisen 8 vuoden aikana aivan hirveästi. Tosin onhan mies vanhentunutkin.

Tonin käyttäytyminen mediassa:
96 - ns. "anarkistipunkkari", kokoajan sellainen hauska pelleilymeininki päällä
97 - hiljainen pohdiskelija, tilitti jatkuvasti menestyksen varjopuolista
98 - hieman avoimempi (esim. Maalin alta -kirjassa), vaikutti kesällä olevan Tonilla aika paska meininki, tosin olihan A silloin hajoamispisteessä. haastattelut yleensäkin melko synkkiä.
99 - muuttui ihan täydellisesti. kaikki mediaesiintymiset aivan kieli poskessa tehtyjä
00-04 - menny aina vaan oudompaan suuntaan ainakin haastatteluiden osalta. vaikea ottaa mitään Tonin sanomisia tosissaan. ja TWU oli kyllä jotain tosi kornia, eikä olis ikinä voinu uskoa että Toni sellaisen tv-ohjelman tekee.

Loppujen lopuksi tuskin Toni on koskaan ottanu mediaa liian vakavasti.

97-aikoihin Toni (ja Apulanta yleensäkin) oli parhaimmillaan. Tonilla oli siisti look, paljon lävistyksiä ja rastat. Paljon hyviä tv live-esiintymisiä esim. Jyrkin video awardsin Paha,paha asia, Jyrkissä ilman Tuukkaa soitettu Mato. Tais myös koko RantaRock '97 esiintyminen tulla tv:stä. Apulanta teki loistavan akustisen esiintymisen Punaisessa Planeetassa (keskusteluohjelma MTV3:lla).

hohhoijaa olipas turha viesti mutta tulipas kirjoitettua..

puska

Itseasiassa tuo oli erittäin mielenkiintoinen viesti.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

Noidanmetsästäjä

Tuli tässä semmonen mieleen että taitaapa Apulanta pysyä sitä kauemmin koossa mitä enemmän kundit ottaa vapauksia (tietyissä rajoissa toki). Mua ainaki alkaa liika sitoutuminen rasittaa jossain vaihees...
Kaunista huomenta huolimatta kaikesta

Noidanmetsästäjä

Onhan se totta että Toni on tälle bändille käytännössä kaikki mitä se on, mut en usko et se silti lähtis liikaa vaeltelemaan. Aika vahva side tuntuu pojilla olevan. Saa ny nähä. Ootellaan syksyn albumiin ja katellaan mikä on meininki
Kaunista huomenta huolimatta kaikesta

Unenkansalainen

totta helvetissä saa tehdä muutakin jos mieli tekee, ja aikaa kerran on.

voisin verrata vaikka siihen että:
peset astiat kerran päivässä, sitten eräs päivä siihen väliin peset vielä pyykit. onko se silloin paska homma?

taiteilijan vapaus, sitä saa käyttää, osa tykkää osa ei, mutta arvostan ainakin sitä että toni antaa muille artisteille myös menestykseen tarvittavaa apua. irinalle sanoittanut hyviä biisejä, beats and stylesin (ei kuitenkaan yksin tietenkään) nosti pinnalle. koska ilman hänen feattiaan ei tuosta kappaleesta ehkä olisi tehty ekaa bändin sinkkua.

hyppis

ei kai voi kokonaan omistautuu jollekkin jutulle ( =apulanta)
mulle on ihan sama mitä muuta Toni tekee kunhan apulanta pysyy kasassa vielä pitkään....

hande^

Veit jalat suustani hyppis. ;)
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

punainen

Ja mun!Niin kauan kun se ei ole Apulannalta pois tehköön kukin jäbä mitä tykkää.Ei kyllä tähän asti ole minun mielestä ollu Apulannalta ollenkaan pois äijien sooloilut,varmasti nimenomaan ravitseva tekijä jatkaa Apulannan toimintaa kun saa välissä tehä muutakin. Ja on kiva jos Apulannalla on taukoo niin saa kuunnella mitä biisejä Toni on muille kynäilly ja sen tv-ohjelmaa,Tuukan videoita ja muita proggiksia,seurata Sipen menestymistä vauhtiradoilla...
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

puska

Totta, pitää sitä nyt elämässä muutakin olla kuin "työ" (siksi heittomerkit, koska pojilla on varsin nautinnollinen ammatti) ja yksi ainoa asia.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

-Amerika-

Tähämpä oon aiemminki jaapattanu.
Mutta että...
Tonilla on omat juttunsa ja hyvä että onki.
Se on niin ahtaasti ajateltu ettei sais olla mitään muuta ko yks ainut asia. (tässä tapauksessa Apulanta) tonilla meinaan.
Antakaa nyt jätkän hengittää. Suurempi vaarahan siinä on että Apulanta saattaisi hajota jos toni, tuukka ja sipe vetäisivät sitä Apulantaa vain kokoajan ja aina vain aina vain samaa. (Totuus on kyllä ehkä kuitenkin se, että Toni ja muut jätkät apulanta kokoonpanoa sen verran kunnioittaa, että se todellakin on se ikuinen "voimavara",eikä siihen lopu kiinnostus, mutta aina on riskinsä.)
Ei sillä että joku olis sanonu että apulanta hajoaaaaaa.
Mutta niin vois luulla :D

Toni on ehkä muuttunu..mutta niin me kaikki teemme ajan kanssa. Toni kokeilee uusia asioita säilyttääkseen kiinnostuksensa APULANTAAN.
Älkää turhan takia vetäkö hernettä nenään.
Antakaa Toninkin hieman hengähtää.  ;D

-Amerika-

hande^

hmm... Anteeksi, ku mä taas kommentoin, mutta onko täällä kukaan ollu enää Tonin ja muiden soolotekemisiä vastaan tai yrittämässä jotenkin "estää" niitä...
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.