Toni on sell-out?

Aloittaja ten, lokakuu 13, 2003, 09:14:39

« edellinen - seuraava »

ten

Hmm.

Itse olen joskus arvostanut Tonia aivan helvetisti ja nostanut jopa jollekin korokkeelle, mutta nykyään tuntuu, että mies on myyny perseensä musiikkiteollisuuden yleiseen käyttöön. Henkilökohtaisesti en pysty käsittämään, että mies joka on joskus ollut varsin punk, soittaa nytkyttelee nykyään Turhapuro-paita päällä Beats & Styles-orkesterin videolla ja näyttää aivan helvetin tyhmältä. Sitten on tämä naisartisti mikälie Irina vai mikä oli. Ihan kivoja biisejä, mutta miksei voisi vielä keskittyä Apulantaan niin kauan kuin se on olemassa? Sitten on vielä tämä onneton nu-metalnytkytys näiden joidenkin räppäreiden kanssa. Kauheeta sontaa, vaikka henkilökohtasesti numetalliakin diggailen jonkin verran. Ja sitten kaikenmaailman telkkariohjelmiin pitää tunkea. Eikö miehellä ole enää minkäänlaista itsekritiikkiä???

Noh, tämä on vain minun mielipiteeni, jonka takana seison loppuun asti. Kertokaa nyt ihmeessä omista mielipiteistänne ja tietenkin saa yrittää kääntää minun kantaani, jos siltä tuntuu. :)

rautalintu

Sitä se rahanhimo teettää?
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

jouhu

Mäkin oon vähän miettiny tota... Mun kaverikin on sanonu, että "en olis uskonu, että Toni alentuu noin alas, että pitää mennä toisen bändin videolle ja...muutenkin hillumaan toisen bändin kaa..." Munkin mielestä Toni vois keskittyy vaan siihen apulantaan.
 Vai onko Tonia alkanut tympiä olla apulannassa?

Vilkku

No jaa, kai sitä tahtoo välillä muitakin asioita tehdä. Sillähän se säilyy mielenkiinto siihen "omaankin" hommaan kun tekee välillä vähän muita juttuja muiden kanssa.
[ -You should see my scars- ]

rautalintu

Miten hän muka vajoaa alas vierailemalla muiden bändien biiseillä? Ei siinä ole mitään pahaa, jos auttaa kaveria. Mun mielestä tuo Dynamite oli ihan onnistunut projekti. Hauska ainakin.
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

virtahepo

Kyllä juu..Tonilta on menny ainaki mun silmissä uskottavuus ainakin osittain. Mutta ymmärtäkäämme innokasta taiteilijaamme joka varmasti tympääntyy asiaan kuin asiaan joskus..Eikös me kaikki??

Wirtabiuha

No sehän on sen duunia... Elikkäs työprojekteja... No enhän mä kauheasti arvosta esim. tota Irina juttua mutta jos se tykkää tehä välillä vähän erilaista musaa tai jotain... Sooloileehan sipekin ja ajaa formulaa, ja tuukkakin ohjailee noita videoita enemmän duunikseen niin miksei sitten tonikin?
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

punainen

mä luulen et noi muut projektit (tuukal,tonil ja sipel) tekee pojille vaan hyvää ettei koko elämä pyöri vaan apulannan ympärillä ja jaksaa sit taas painaa kybällä ku on apulannan vuoro. kyllä mäkin olin vähän yllättyny niinku tosta betsandstyles jutusta,etten olis tonii heti uskonu siellä heilumassa,mut täytyyhän sitä kaikkee kokeilla! kyllä mä wirtasta ihan mielelläni teeveessä katon :) vaikka oon kyllä huomannu tonin pitävän kukkoasennettaan vähän liikaakin viimeaikoina...

jouhu

LainaaMiten hän muka vajoaa alas vierailemalla muiden bändien biiseillä? Ei siinä ole mitään pahaa, jos auttaa kaveria. Mun mielestä tuo Dynamite oli ihan onnistunut projekti. Hauska ainakin.

Niin, en oikein itsekkään ymmärtänyt tarkalleen mitä hän tarkoitti, mutta.... Täytyy kyllä myöntää, että kannatta siinä mielessä vähän tehä muutakin ettei tympiinny niihin samoihin kasvoihin... Toivottavasti ymmärsitte mitä tarkoitan... ::)

Lerppa

Kaipa se tahtoo vähän vaihtelua elämäänsä, eihän sillä hirveästi muuta taida olla kuin musiikki, Tuge saa vaihtelua videoalalla ja Sipe formuloissa, mutta Toni tosiaan...?
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

Ronjaronjanen

On myös minun arvostukseni Wirtasta kohtaan rapissut jonkin verran tässä ajan myötä. Kuten kaverini asian ilmaisi että ennen Toni oli suurinpiirtein joku puolijumala ja suuri älykkö mutta nykyään vain jotenkin hassu?

Ja Wirtasesta on niin perkeleen vaikea tietää milloin se on missäkin asiassa tosissaan, onko se nytkin monessa jutussa vain pelkällä itseironialla mukana ja oikeasti nauraa itsekin itselleen. Missä menee raja hyvä mies?

punainen

sehän just tonis mua kiehtooki et siit ei voi olla koskaan varma...se sanoo ja tekee aivan ristiriitaisia juttuja

Ronjaronjanen

Niin, kyllä se kiehtookin mutta välillä myös hämmentää kun ei tiedä onko se oikeasti jossain asiassa hömelö  ;D

drown

Niin no rahan perässä ne kaikki juoksee. Enkä usko että Tonikaan ihan vakavalla naamalla sille Dynamite-videolle lähtenyt. Sitä paitsi videolla oli mallityttöjä, joista tuo Toni taitaa niin kovasti pitää...  ;)
Noh, kyllä minäkin kaipaan vanhoja aikoja takaisin.

jouhu

Surullista.... :-/
Mutta eteenpäin on jatkettava... :P

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.