Toni on sell-out?

Aloittaja ten, lokakuu 13, 2003, 09:14:39

« edellinen - seuraava »

salza01

..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

Sopisco

Hyvä -Amerika-!!! Muuta en nyt sano.  :-X
Musta tuntuu aivan, kuin oisit nussinut mua silmään...

Ronjaronjanen

Nojaa. Tostakin voi olla montaa mieltä..
Kyllä mä siinä vaiheessa ainakin sanon Tonin olevan sell-out jos se menee kerran vuodessa naimisiin ja läpisee siitä sitten kaikissa seiskoissa ja seuroissa iltalehdistä puhumattakaan (kuten vaikka joku matti nykänen) mutta onneksi näin ei ole enkä usko niin tulevan olemaankaan, mutta totuus on se että Toni on ollut tässä lähiaikoina enemmän tommosissa beats & styles tyyppisissä hommeleissa mukana, mitä mä nyt en ainakaan sen kummemmin pysty arvostamaan.

-Amerika-

No sehän siinä onkin että kuinka pitkälle pystyy apulantaa arvostamaan.
Älkää te sanoko noin ennen ennen kun olette ajatellu että mitä apulanta on tehnyt kaiken tämän eteen.mitä toni sipe ja tuukka on tehneet.
Ne on tehny kaiken ite..alusta asti ja sen takia mä niitä arvostan niin helvetisti.
Mun mielestä se on okei että toni teki irinalle ne biisut ja on mukana Beats and Styles kokoonpanossa. Turhaa te ihmiset siitä suivaannutte ja tämä minkä mä jo kerran sanoin niin se on bisnestä bisnestä. Kysympä teiltä että mitä pahaa toni on tehnyt siinä että se tekee sitä mistä se tykkää.. Te pistätte tonin tekemiset listalle mutta sipe ja tuukka saa olla.. *aina ei voi tajuta* Voi jumalauta kai silläki pitää nyt olla jotain mahdollisuuksia kokeilla uusiakin asioita. ei siinä ole mitään pahaa. Ja sen vielä lisään että kyseiset "turhapuropaidat" sattuvat nyt olemaan muotia.
Ja kaikki nämä beats and styles jutut yms todistavat vain sen että tonin sipen ja tuukan musiikki on huomattu.. ja toni on huomattu apulannan keulakuvana ja hyvänä laulajana. Niistä digataan.Apulannasta digataan. No mutta pitäkääpäs itsenne "miehinä" -Amerika-

taika

Mä oon ameriiiiikan kaa aik samaa mieltä. Turha ottaa kaikkea niin vakavasti, jos Toni haluu laulaa et 'da-da-da-dynamite', ni antakaa sen laulaa.
syö vitamiineja niin sinusta tulee iso ja vahva...

puska

eihän Toni itsekään dynamite-hässäkkää kummoisena pidä...
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

-Amerika-

No mutta silti se sitä tekee. *nauraa*
ehkäpä toni pitää beats and stylesiä aikalailla "henkireikänä"
Haluaa kokeilla uusia asioita..
ja sitten taas hetkeä myöhemmin on taas elämänsä kunnossa with apulanta  :D
Siitä se lähtee. Apulanta toimii!
-Amerika-

blind_eye

Lainaaja sitten taas hetkeä myöhemmin on taas elämänsä kunnossa with apulanta  :D
Siitä se lähtee. Apulanta toimii!
-Amerika-
veit sanat suustani  ;D
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

-Amerika-

blind-eye: *kiittää ja kumartaa*

punainen

Niinkuin aikaisemmin sanoin oon edelleen sitä mieltä että niin tonin, sipen kuin tuukankin sivuhommelit tekee varmasti vain hyvää apulannan toiminnalle. Mä veikkaisin et jos pojil olis elämän tehtävänään pelkkä apis niin apulantaa tuskin olisi tänäpäivänä elossa! Kyllä sitä pitää olla avarakatseinen ja uskaltaa kokeille rohkeasti jotain uutta kun tilaisuus tarjoituu. Ainakin mulle apulantafanina on vain kiva kun tonil on muita musaprojekteja ja tvohjelmaa, tuukka tekee videoita ja sipe ajaa autoilla, niin aina ku apulannal on taukoo saa seurata idoliensa tekemisiä aina.

blind_eye

Lainaablind-eye: *kiittää ja kumartaa*

*kiittää ja kumartaa myös*  ;D

jouhu

Eikös tämä aihe ainakin tavallaan käsitelty? Älkääkö sanoko, että pitää puhuu vaan siitä mitä otsikko sanoo!

blind_eye

noh, onhan tää... vai?

KristalliEnkeli

Lainaanoh, onhan tää... vai?

juuh, eiköhän tämä ole =)

ja eikö tuostakin "otsikkoaiheen elämisestä" (siis siitä kun aiheet vaihtuu) ole ollut puhetta jossakin täällä? ja muistaakseni lopputulos oli se, että kovinkaan monia meistä se ei häiritse(?)

nih´ :)
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

-Amerika-

joo puhuttu on ja on myös todettu että toni ei ole sell-out 8)
-Amerika-

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.