Wirtasen kämppä

Aloittaja taika, joulukuu 14, 2003, 11:30:29

« edellinen - seuraava »

salza.

siis wah? siis tuleeko se torstaina vai HÄ?

emmi*

eilen radiossa puhuttiin tosta etä se on vasta tulossa.
ja siin paljastettiin kaks ensimmäistä julkkista.ekassa jaksossa on sievinen ja tokassa jaksossa joku ihme tyyppi mut en muista kuka  :D

jouhu

No, jäädäämpä odottelemaan. Et ole yksin puska mäkin katoin sen uusinnan ja turhaan.

rautalintu

Joo torstaisin, vaan 15 min kestää.
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

*tuuli

tota... siis mikä? tai siis tietenkin se... eiku hä....? siis mikä tulee tammikuussa ja mikä kestää 15 min.... ei noista teijän löpinöistä ota selvää ;)

rautalintu

T.i.l.a. EXTRA ohjelma. Siinä kai esitellään julkkisten koteja ja kai Wirtasenkin ja sitä kai ohjaa muuan Tuukka Temonen.
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

Lerppa

Jeh, sitä on varmaan ihan kiva kattoa, mua kiinnostaa ihmisten kodit, ku ne on nii erilaisia kaikki :)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

Lerppa

Ainiin, Anna lehdessä (tulee äidille, ei mulle ;D ) oli muuten pikkupikku juttu tosta, taisiis tälleen:

>Apulanta-yhtyeestä tuttu Tuukka Temonen ohjaa Vera Olssonia uudessa T.i.l.a. Extra -sisustusohjelmassa. Sunnuntaiaamujen T.i.l.a.:n uusi juontaja taas on Päivikki Nurmi.

Sitten siinä on kuva kaikista kolmesta mainitusta :)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

Wirtabiuha

Taidanpa lerppu tulla teille... tahtoo nähä! Tosin en mä täältä minnekkään pääse kahteen viikkoon... saatana! -oho, ei mun ollu tarkotus tota sanoa noh, voi... banaani!

oli mulla asiaakin (;D), musta on ihan kiva katsella erilaisia koteja.. kun mun kavereiden vanhemmat on näitä nokian tytär yhtiöiden toimitus johtajia ja yliopisto professoreja niin se on kiva nähdä lähes tavallisia koteja niiden 500neliön himojen jälkeen...
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

emmi*

kyllä mäkin oon sen verran utelias ihminen et mua kiinnostaa minkä laisissa kodeissa ihmiset asuu :)
mäoontirkistelijä

puska

ja varsinkin millasessa wirtanen asuu ;). nooh, ei...
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

Wirtabiuha

Mun yks puolituttu Manu ( ;D) asuu wirtasen naapurissa siellä kampissa ja sen pesukone oli hajonnut ja itse herra Wirtanen oli tullut taivastelemaan nykytekniikan heikkoutta! - tuli vaan kämpästä mieleen...
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

*tuuli

on se kivaa, heti kun pesukonee kosahtaa niin naapuri tulee siihen viereen päivittelemään ''on ne heikkoja nuo nykyajan kodin koneet, oma pesukoneeni on kyllä aivan toista luokkaa''  ;D ;)

tuleeko se tila extra sit joltaki vitun subtv:ltä, että varmasti vaan puolet suomen kansasta saa sen nähdä..... >:(

KristalliEnkeli

tuuli ~~> Ei se tila extra tule miltään vitun subtv:ltä, joten varmasti yli puolet suomen kansasta saa sen nähdä.....

se tulee maikkarilta siis MTV3:lta, eli siltä pöllökanavalta ;D
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

salza01

siis sekö tulee torstaina 20:45 maikkarilta? lehessä nimitääi lukee sillä kohalla er ruokala TV.
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.