Wirtasen kämppä

Aloittaja taika, joulukuu 14, 2003, 11:30:29

« edellinen - seuraava »

taika

Niin.. Olin lukevinani että Tonin kämppä esiteltäisiin t.i.l.a extrassa tällä viikolla.. Ainakin tänään missasin sen mutta sehän tulee kai uusintana tiistaina?.. Onks kellään mitään tietoa tästä?
syö vitamiineja niin sinusta tulee iso ja vahva...

Lerppa

Yritin tuolta Mtv:n sivuilta kattoa, ohjelmatiedoissa puhuttiin jostain Heinolan museosta... ;D
Tuotatuota... Tonista ei sanottu mitään..
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

emmi*

kiva kiva, oishan se ihan siistii nähä et millases lukaalis se toni asustelee mut miltäköhän kanavalta toi ohjelma taas tulee??

puska

hmmm... viime viikolla ilmestyneessä seurassa luki näin:

T.i.l.a:n ohjaaja Tuukka Temonen on yrittänyt pommittaa Apulannan Toni Wirtastakin esittelemään kotinsa T.i.l.a extrassa.

ja mun käsittääkseni tuollainen ohjelma kuin T.i.l.a exrta alkaa pyörimään kolmosella vasta tammikuussa. ei 100% varmaa tietoa.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

salza01

jees.. no sitte ku tulee 100% varmaa tietoa ni kertokaa mullekki. :D
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

jouhu

Siis tuleeko se tiistaina sitten uusintana?

dryad'

Tuukkako alkaa ohjaan Tilaa!?
Kähähähää....

No ei. Se on hyvä ohojelma.

jouhu

Täytyy kyllä myöntää, että se tuli mullekkin vähän yllätyksenä.

taika

NO toivottavasti se tulee sitten tammikuussa, eikä oo mennyt jo. Mä vaan luin Lannan boardista, (levy-yhtion sivuilta) että se tulisi tyyliin tällä viikolla. Mutta, se jää nähtäväksi.
syö vitamiineja niin sinusta tulee iso ja vahva...

Wirtabiuha

Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

rautalintu

Maikkarin sivuilta

T.i.l.a. Extra Torstaisin 1.1.-6.5. klo 20.45 - 21.00.
Eli ei kukaan ole vielä mitään missannut
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

puska

no hyvä, minä kun tapitin tänään sitä uusintaa, eikä sitä näkynyt.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

KatjaRock

No vää, se oli semmonen Heinolan museo juttu . Ainaki sunnuntaina. Tänään se sitte uusittiin. Varmaan käsitetty ihan vituilleen tai sitte se on vasta tulossa se ohjelma.
Time goes on, I wont.

KristalliEnkeli

....hmmm....*selailee viestejä* jokseenkin sekavaa sanoisin  :)
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

rautalintu

Niin, ei se vielä mitään tule. Uusi ohjelma T.i.l.a. EXTRA alkaa sillon 1.1.2004. Siellä pitäs sitten tulla Wirtasen kämppä, jos puheet pitää paikkaansa. Tosta ei lue vielä mitään tietoa, mutta joku tuolla levarin boardilla mainitsi, että julkkisten kämppiä esitellään. Wöw.
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.