Wirtasen kämppä

Aloittaja taika, joulukuu 14, 2003, 11:30:29

« edellinen - seuraava »

blind_eye

hmm, juu, eipä muakaan... ainakaan hirveesti  ;D
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

salza01

mua kiinnostaa. siistiä nähä ihmisten kämppiä ja ottaa ideoita sieltä sit omaan tulevaan kämppään. :D
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

emmi

muaki kiinnostaa kattella kaikkii tollasii sisustusohjelmii yms.
niist voi saada jtn ideoita sitten omaankin kämppään ja kyllähän se pieni tirkistelijäkin tulee esiin että kiinnostaa millasissa kodeissa ihmiset asuu :D
älä tunnusta jos sattuu

blind_eye

kyllä mäkin niitä joskus katoin, mut en mä enää jaksa, kyllästyin ihan kokonaan...
paitsi jos kyseessä on Tonin kämppä  ;D  ::)

puska

eikös nelosellakin ole alkanut jokin uusi sisustusohjelma?
minun mielestä siinä t.i.l.a.:ssa ne sisustajat ovat aina tyyppeinä jotenkin ällöjä... ja se uus jätkä siinä on ehkä vähän homahtava...
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

KristalliEnkeli

Lainaaja se uus jätkä siinä on ehkä vähän homahtava...

Vähän!?  :o ;D
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

rautalintu

Joo, inno alkoi nelosella.
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

emmi

tajusin muuten äskön et ehän mä oo ees kattonu pitkään aikaan tota t.i.l.a:a enkä ees tienny et neloseltakin on alkanu joku tollanen ohjelma :)
no joo kiviäkin kiinnostaa ;D
älä tunnusta jos sattuu

pikku_piru

en jaksanu lukee noit kaikkia juttuja mut siis joko  se tonin lukaali oli telkussa ???  kummi kertoili (tuntee tonin äipän jotenki) et tonin siinä kämpäs ois aika paljolti kattoikkunoita ja muutenki aika hieno paikka  et jos se ei oo viel ollu ni haluun kyl kattoo (jos ees tulee olemaa) ...ei oo kyl ihan varmaa tietoo, mut kumminki aattelin kirjottaa ku joku tuol alussa kyseli et tietääkö kukaan minkä laisessa lukaalissa toni asustelee....  :P  

blind_eye

ei ole vielä Tonin kämppää esitelty.
sitä kyllä odotan...  ;D

rautalintu

Ei vielä tullut, eikä tule ensi torstainakaan vielä. Seuraavaksi on kai se Salkkari-tyypin (en muista nimeä?) koti.
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

Wirtabiuha

Mä ymmärsin ettei sitä tonin hiaa edes esitellä misään vaiheessa...
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

hande^

nii mäki oon kuullu... mun mielest Tuukka kai sano jossain tai jotain... ( ? ) Kertokaa te paremmin, ketkä muistatte paremmin...  8)
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

jouhu

Munkin muistaakseni luin jostain ettei sitä Toni juttuu tulekkaan.
Harmi sinällään...Olis ollu mukavaa nähä millasessa lääjässä Toni asuu.
Se Inno on vähän kiletämättä outo...Tai jotain omituista siinä mun mielestä on.  ::)

emmi

höööh, ihan tyhmää ku sitä Tonin kämppää ei esitetäkkään :(
mä oisin niin kovasti halunnu nähä sen kämpän  :)
älä tunnusta jos sattuu

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.