Liikkuvat kuvat DVD

Aloittaja Liikkuvat kuvat, tammikuu 26, 2004, 09:12:32

« edellinen - seuraava »

vik

Lainaamä en voi ees kattoo tota mun DVD:tä ku meijän DVD ei oo toiminnassa ku me ostettiin digiboksi ni sitä ei oo laitettu takasin paikoilleen :/

Vitsi, samiksii, kaiken lisäksi digipoksi on yksi maailmanhistorian turhimpia asioita.
Tosin minä silti omatoimisena teininä kävin eilenkin illalla irroittamassa digijohdot ja katsoin alakerran telkkarissa dvd:tä kun koin ettei omassa tietokoneessa ole tarpeeksi hyvä äänenlaatu katsomisen.
Eikä kyllä olekaan.

Epe's on toisinaan kiva kauppa.  :-* Sieltä löytää halvalla joskus.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

puska

Olen täysin samoilla linjoilla vikin kanssa. Turhia kapistuksia todellakin. Joo, kuvalaatu ehkä on parantunut analoogisesta hivenen, mutta en kuitenkaan ymmärrä keksinnön hyödyllisyyttä.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

blind_eye

Lainaa
Epe's on toisinaan kiva kauppa.  :-* Sieltä löytää halvalla joskus.

juu, minä ostan sieltä aina myös kaikki keikkaliput  :D
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

jouhu

Mäkin ostan tuolta levy-eskosta oikeestaan kaikki mikä liittyy musiikkiin. Eli levyt ja festari kiput...yms.

Meillä ei oo vielä koko digiboksii höskää...

emmi

Lainaa

Vitsi, samiksii, kaiken lisäksi digipoksi on yksi maailmanhistorian turhimpia asioita.

juu digipoksi on niin turha laite mitä maapallo päällään kantaa!
ei ees toimi kunnolla ja kuvakin tökkii kökö ajan ja kaikkee muuta mukavaa. me jouduttiin käymään vaihtamassa ensimmäinen digipoksi koska se oli jotenkinviallinen ja mun yks kaverin perhe joutu kans käydä vaihtamassa koska niittenkin poksi oli viallinen! että näin. [jotenkin ihmeellisessä järjestyksessä noi mun sanat tai jtn :) ]

ja jouhu, ei edes kannata ostaa koko digipoksia, ette menetä mitn jos ette nää subtv:tä!

ja anteeksi että vein taas aiheen mettään!
älä tunnusta jos sattuu

jouhu

Itseasiassa et vienyt sitä... :)
Jaa, ilmeiseti aika turha koko digi systeemi. Meidän telkassa kyllä näkyy toi sub-tv.... ::) Aika paska kanava pääosin, musta.
No, justa...

Silti_Onnellinen

Digiboxit sucks! Järjestetään mielenosotus  ;)
kuka haluaisi tähän sohvaperunoiden valloittamaan maahamme lisää sohvaperunoita? EI KUKAAN.
sitäpaitsi tiesittekö että ihmisistä tulee masentuneita, jos he katsovat paljon töllöä ja loppujen lopuksi mikään ei enää tunnu miltää? EMME TIENNEET.
mutta nyt tiedätte! AIVAN!
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

jouhu

puska

Puska väsää jo kylttejä: digiboxit alas, analooginen on PARAS!  ;D
- Ois vaan sorsa.
- Nii.. ja makkais vaa.

vik

Lainaa
ja jouhu, ei edes kannata ostaa koko digipoksia, ette menetä mitn jos ette nää subtv:tä!

Paitsi Conanin ja Big Brotherin ja Sessionsin. :p
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

emmi

LainaaPuska väsää jo kylttejä: digiboxit alas, analooginen on PARAS!  ;D

*naur* toi on hyvä! :)
älä tunnusta jos sattuu

puska

Sessions on muuten ihan hyvä ohjelma, ainakin piristää tätä Suomen upeiden televisio-ohjelmien kaartia.
- Ois vaan sorsa.
- Nii.. ja makkais vaa.

jouhu

Onhan sitä tullut joskus katottuu. Ja hyvä huomata, että on edes joku musiikki ohjelma olemassa. Mutta musta siinä on liikaa tuota rap juttuu ja skeittausta.  :-/

emmi

mä en oo kauheesti kattonu tota sessions:ii... kiviäkin kyl varmaan kiinnostaa  :D
älä tunnusta jos sattuu

puska

Kyllähän siinä yhdesti jopa Apulantakin soitti livenä.
- Ois vaan sorsa.
- Nii.. ja makkais vaa.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.