Liikkuvat kuvat DVD

Aloittaja Liikkuvat kuvat, tammikuu 26, 2004, 09:12:32

« edellinen - seuraava »

jouhu

Niin. YHESTI!
Muuten siellä on mulle epäsovelias ruokavalio.

Maikki.

Niin, minä kun kirjastosta lainasin tuon dvd:n, niin ei sielä extroissa kyl ollu mitään poikien kommentteja, tai noita muitakaan kaikkia juttuja! :( Miksiköhän?!
vai enkö muka vain älynny...? eikun ei se voi niin olla.... :)
'.. I'm sorry for what I did ..' <3

jouhu

Siellä on sellanen äänet palikka jutska. Painat sieltä, ja siellä lukee sitten 'musiikki', 'toni', 'sipe' ja 'tuukka'. Sitten, jos haluut kuulla jonkun kommentteja, niin painat haluamasi painekkeen päältä. Paitsi Tonin kommentit kuuluvat vain niitten videoitten päällä.

Olikohan tarpeeks selvästi kerrottu? ::)

Maikki.

oli ihan selvästi selitetty joo  :).. mutta ei se toiminu kun koetin.. ehkä se on jotenkin huono, kun kirjastosta..?

jouhu

Niin, voi hyvin olla, ettei se kirjaston dvd toimi. Se tarkoittaa siis sitä, että kannattaa hankkii oma.  :D

Maikki.

niinhän se kannattaisi, mut täällä kun ei edes varmaan mistään saa noita! >:( ei ainuttakaan levykauppaa tässä kaupungissa..

jouhu

No, voih... :-/
No, eikös tuolla levareitten kaupassa oo myynnissä kanssa noita?

Maikki.

Niin muuten, en olekaan kattonu sieltä täytyy mennä kattomaan :) Thanks.

jouhu

hande^

mäpä kävin ostamas ton DVD:n ja on mielettömän hyvä. Ekstroissa on hauskoja pätkii! ;D
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

jouhu

Eiks ookkin! :D Niille on kiva nauresekella itekseen.  ;D
Ja aikakin menee kauheen nopeesti, kun kattelee sitä vahingossa monta tuntii huomaamatta.

puska

Noh, olikos siinä uudella dvd:llä sitä Tonin höpötystä siinä extrojen päällä?
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

jouhu

Mun dvd:llä on ainakin vain niitten videoitten päällä niitä Tonin höpinöitä. Mutta Tuukan ja Sipen juttuja kyllä löytyy myös extrojen päältä.  :)

hande^

siis hä? eiks niit höpötyksii tuu siihen päälle vaan jos valitsee sielt äänist musiikin sijaan Sipen, Tontsan tai Tuukan? ainakin mun videos mun mielest... :o
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

jouhu

Niin, siis joo.
Sitä mä vähän ajattelin.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.