Pitkä Kuuma Kesä

Aloittaja Mare, tammikuu 17, 2003, 04:43:41

« edellinen - seuraava »

salzaliini*

vähä ottaa päähä,ku unohin [tottakai..] kattoo sen eilen... :(

manteli

pitkä kuuma kesä on ihan paras, olen kattonut sen varmaan 50 kertaa (huonolaatuiselta) nauhalta :D

tonille sopis semmoset pinkit hiukset :P
[oon limainen ja suomuinen ja mun olo on väkivaltainen]

Jyppari

Joka kesä tulee kyseinen elokuva katsottua vähintän kerran. Viikonloppuna varsinkin leffasta saa todella hyvät fiilikset itselleen. Pitkä kuuma kesä on varmasti elokuva jonka useimmin olen nähnyt, mutta silti se jaksaa kiinnostaa ja naurattaa edelleen. Vuorosanat muistaakin jo hyvin ulkoa.  :)

blind_eye

Jep. Meillä meni vähän lujaa Kukkaisrockissa PahaPahaAsian kanssa kun muisteltiin leffaa. Hän kun oli katsonut sen edellisenä yönä n.5 kertaa.. Toi on kyllä sellanen helmi, mitä jaksaa katsoa monta kertaa.  :D
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

jouhu

Kyllä on hyvä leffa...mie tykkään. :) En ole kyllä kattonu, kuin pari kertaa, mutta loisto kamaa.

puska

Legendaarinen leffa. Aivan mahtava. Oon kattonu varmaan 20 kertaa aikanaan. Vois joskus taas istahtaa sohvalle ja katsoa. On se vaan niin hyvä.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

Vilkku

Sais tulla taas telkkarista. Mun videot päätti syödä sen kasetin, niin sais uudelleen nauhalle.
[ -You should see my scars- ]

emmi

tuo on kyllä ihan paras leffa. onneks sillon joskus tajusin ottaa sen nauhalle kun sitä telkkarissa esittivät.
taitais kyllä olla korkee aika kattoo se uudestaan ku viime kerrasta on joku pari kuukautta varmaan :)
älä tunnusta jos sattuu

hendu

Munkin oli pakko kirjottaa tähän, koska olen kattonut kyseisen leffan valehtelematta 10 krt.  ;D!! Ja leffa on edelleen todella hyvä! Kyl se tonin rooli on aika pieni, mutta hoitaa kuitenkin sen tosi hyvin!
Temosen pomppubasso

Jyppari

Lainaatuo on kyllä ihan paras leffa. onneks sillon joskus tajusin ottaa sen nauhalle kun sitä telkkarissa esittivät.

Sama minulla. Kasetti vaan alkaa olla jo aika huonossa kunnossa. Pitäisi kai siirtyä dvd aikaan.
Jokunen viikko, no ainakin kuukausi sitten oli muuten paikallisessa baarissa Kalle Päätalo esiintymässä, muuta en muistakkaan. En tiedä oliko ne kaikki (No ei ainakaan Jimi) mutta kuitenkin.. Olivat vähän erinäköisiä varmaan, on vaan niin sumea muistikuva.  ::)

punainen

Toi elokuva oli kyllä klassikko jo syntyessään,aivan mahtava! Kattonu myös useita useita kertoja,ja vuorosanoja on joskus kiva heittää kavereiden kaa.Aivan mahtavat näyttelijät,hyvä kässäri,hyvä ohjaus,hyvää musaa,hyvät henkilöhahmot,Toni Wirtanen ja nauraa saa ihan kippurassa!
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

hande^

Minäkin kattonut monta kertaa. Yli 30 varmaan. :D Joskus talvella tuli katottua joka päivä (joskus 2). Sitä jakso melkein kuukauden. Sitten tuli pidettyä viikon tauon. Nyt kesällä ei oo tullu katsottua ollenkaan. :( Pitää taas kattoo täs joku ilta... Vuorosanoja muistan kyllä aika paljon ja biisit jää soimaan päähä. Tietääkö joku muuten, onko kyseisestä leffasta soundtrackiä? Ois tosi kiva ostaa. :)
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

emmi

juuup, kyllä on soundtrack kyseisestä leffasta. itekki tahtoisin sen. pitää alkaa metsästään sitä jostain :)
älä tunnusta jos sattuu

Maikki.

No miepä katoin tänään sen vasta ekaa kertaa :P. Ja oli kiva juu :)
'.. I'm sorry for what I did ..' <3

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.