Tuukka

Aloittaja Helva, elokuu 13, 2004, 07:33:02

« edellinen - seuraava »

jouhu

Huomenna sunnuntaina tulee uusintana.

vaikka bändi ei tuukalle sydämen asia enää olisikaan. niin tuskin se hätiköidysti mitään päättää. jos katsoo oikeaksi hetkeksi lähteä, se on ihan ok. jos jatkaa, sekin on ok.
sain sen kuvan että apulanta ei itsessään lopeta. vaikka yksi kolmesta lopettaisikin.
tosin mielestäni jos tuukka lähtee niin apulantakaan ei ole koskaan enää entisensä. tuli tuukan tilalle kuka hyvänsä.

mutta noista herroista kun ei koskaan voi tietää että millon kusettavat ja millon eivät.
aika näyttää miten käy.

mutta hyvät tytöt/pojat jotka sanotte että Apulannan lopettamisen myötä loppuu myös oma elämänne, tai elämän tarkoituksenne häviää niin koittakaa nyt hyvänen aika hommata elämään jo muutakin. sisältöä siinä saa olla. ei elämänne voi olla osa apulantaa. vaan apulanta on osa elämäänne.

[salza]

mua kans kiinnostaa et monelta se tulee tänää, vai onko se jo tullu..

jouhu

Ohjelma tulee huomenna.
Niin sitä varmaan pitäis ajatella, että apulanta on osa elämää eikä toisinpäin, mutta... Se on vaikeeta. ;)
En usko, että päätöstä ei tehdä hätiköidysti vaan sitä mietitään harkiten. Ei koko bändi lopeta, mutta Tuukka ilmeisesti lähtee, jos lähtee. Mutta, kun on tottunut näkemään Tuukan apulannan riveillä, niin tuntuu jotenkin tyhjältä, jos häntä ei enää näkisikään keikoilla.

[salza]

huomasin ton päivä-kämmini heti ku olin lähteny tältä sivulta.. piti heti tulla korjaamaan asia. (: siis se tulee uusintana huomenna klo 14.15 ykköseltä. :)

ja jouhun sanoihin yhdyn. :)

Noidanmetsästäjä

hmmh...freaky...scary...dääm :-/
Kaunista huomenta huolimatta kaikesta

blind_eye..

Lainaamutta hyvät tytöt/pojat jotka sanotte että Apulannan lopettamisen myötä loppuu myös oma elämänne, tai elämän tarkoituksenne häviää niin koittakaa nyt hyvänen aika hommata elämään jo muutakin. sisältöä siinä saa olla. ei elämänne voi olla osa apulantaa. vaan apulanta on osa elämäänne.
Jos mua tarkotat, se nyt oli sellainen ensireaktio. Mut kyl multa jotain sitten puuttuu..

emmi

mä VÄHÄN järkytyin eilen kun kuulin ton et ankkarockin piti jäädä tuukan viimeseks keikaks  :o
toi ei todellakaan saa pitää paikkaansa. niinku moni on jo sanonu et ei se apulauta oo lauta ilman tuukkaa :(
ja tuosta apulannan lopettamisesta että jos hamaassa tulevaisuudessa näin tapahtuu niin kyllähän se jättää tyhjän aukon ainakin mun elämään. mä tuskin tuun löytään koskaan samanlaista bändiä ku apulanta. se antaa mulle oikeesti niin paljon. aina keikoilla saa mun pään ihan sekasin ja humaltumaan onnesta! :) apulanta on vaan jtn niin suurta mulle!
ei, ei se tuukka mihkään lopeta. uskon näin.
älä tunnusta jos sattuu

jouhu

Apulanta on vaan helvetin tärkee aikas monille...  :-/
Viime yönä näin sellasta unta, että oli joku apulannan keikka jossain ja kun se loppu, niin kaikki rupes huutaa "Tuukka, Tuukka, Tuukka..." Toni sitten sano jotain, että "Tuukka ei tule enää. Tuukkaa ei enää ole."  
Toivokaamme nyt kuitenkin parasta... :-/

[salza]

puska

Lainaaei elämänne voi olla osa apulantaa. vaan apulanta on osa elämäänne.

Hoho, ettet vain olisi saanut minulta tuon lausahduksen:D. Sanoin nimittäin levarin boardilla jokseenkin samalla tavalla:P

Mutta tämä nyt ei ollut se mistä aloin kirjoittamaan. Tai tavallaan oli. Tuo on nimittäin edelleenkin mielestäni totta. Totta kai Apulanta on meille jokaiselle erittäin tärkeä asia. Mutta vaikka Apulanta lopettaa, musiikki jää. Tosin ei livemuodossa. Mutta kaikki hyvä loppuu aikanaa, kuten myös Apulanta. Se vain pitää hyväksyä. Ja jäähän meille muistot. Levyt, nimmarit, valokuvat.. Joita on ihana sitten jälkeenpäin katsella.

Nyt puhun aivan kuin Apulanta olisi lopettamassa, mikä tuskin on tapahtumassa. Nautitaan nyt vielä! Mutta ei anneta sen kuitenkaan hallita elämäämme, vaan tuoda siihen lisää väriä.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

punainen

Älkää rakkaat pelotelko mua...mä sain äsken just kauheen itkikohtauksen.Sanokaa mulle että ne vaan kusettaa.Mä en tällä hetkellä toivo mitään niin paljon kuin sitä että Apulanta taas haluaa haistatella medialle kun joka saatanan toimittaja on varmaan kysyny et koskas apulanta vetää pillit pussiin.sanokaa mulle että me voidaan luottaa Tuukkaan kun se sano "me ei olla tehis"

jos Apulanta lopettais tai joku lähtis mä en kestäis.nyt pelottaa niin saatanasti sanokaa mulle että se on turhaa ja meidän kolme muskettisoturia tuleen jatkaa yhdessä.
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

[salza]

jees...katoin sen top 40:n ja mun mielestä tuukka ei vaikuttanu semmoselta joka sen tosissaa ois sanonu.. pitäs vissii kattoo se vielä uudestaa.. :D mutta vähänkö tuukalla on rauhallinen ääni!! <3 [liitty taas asiaan tuo mun viimenen kommentti ;) ]

KatjaRock

hei, whatever.
mulla tuli koko jutusta mieleen vain että lopettaa jos lopettaa. meillä ei ole siihen varmaan mitään valtaa eikä meillä varmasti ole mitään käsitystä siitä kuinka paskaa/kivaa apulannan jäsenenä on. että ei nyt (vielä ainakaan) itketä asiasta sen enempää.

sitä paitsi paras levyhän on jo tehty ;)
Time goes on, I wont.

blind_eye

Lainaajos Apulanta lopettais tai joku lähtis mä en kestäis.nyt pelottaa niin saatanasti sanokaa mulle että se on turhaa ja meidän kolme muskettisoturia tuleen jatkaa yhdessä.
Mulla on NIIN sama fiilis!
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.