Tuukka

Aloittaja Helva, elokuu 13, 2004, 07:33:02

« edellinen - seuraava »

punainen

Mä haluan uskoa nyt kybällä siihen mitä Tuukka on meille sanonut eli "me ei olla tehis" Kyllä Tuukka on niin hyvä jätkä että sen sanaan pitää voida luottaa ja se Top40 hommaa oli vaan toimittajien kusettamista.Mutta kyllä vähän masentaa kun tyypit tuolla levarin palstallakin puhuu kuka tulis Tuukan tilalle vaik mun käsittääkseni kukaan ei ole vielä bändistä lähteny eikä tulekaan lähtemään.Apulannalla on vielä paljon mahtavia hetkiä edessään ja kyllä mä toivon et jokainen fani on aina yksi hyvä syy jatkaa jos joku harkittee bändin jättämistä.Ainakin minä tulen näyttämään sen.
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

Helva

jouhu

Olen kyllä samaa mieltä, että turha nyt tässä on ruveta mitään panikoimaan (vaikka olen jo sitä tehnytkin  ::)), kun ei ole vielä tapahtunut mitään. Mutta pelottaa! :o
Yhdyn salzaan. Miustakin Tuukalla on sellanen ihanan rauhallinen ääni. Voisin hyvin kuvitella, että Tuukka olis lukemassa miulle iltasatuu. ;D

hendu

Oon ollut muutaman päivän unten mailla, enkä jaksanut tehdä mitään! Nyt kun tulen takas niin luen että tuukka lopettaa :o!! EIIIII!!! ei vaan ei paniikkia, ei se lopeta :-[!!
Temosen pomppubasso

hendu

Ja Tuukka on viä mun suosikki apiksesta!!!
Temosen pomppubasso

jouhu

Niin kuin moni on täällä varmastikkin sanonu, että apulanta ei ole apulanta, jos joku lähtee siitä, tai se ei ole ainakaan se apulanta minkä sen haluaisin olevan. ::)
Tulikohan tarpeeks epäselvästi kerrottuu? ;D

hendu

joo ei todellakaan ois sama asia! Mut kyl mä silti varmaan diggailisin!!
Temosen pomppubasso

[salza]

mä en rehellisesti sanottuna tiiä tykkäilisinkö enää nii paljoo jos tuukka lähtis.. :( ku en tiiä. en osaa selittää. se vaan on kuitenki suuri osa apulantaa. yksi kolmesta.

puska

En minäkään tietenkään enää niin pajon pitäisi. Mutta.. Kyllähän se on silti vielä Apulanta jos musiikki on samanlaista, että kyllä kuuntelisin.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

mirka

Tuskinpa se musiikki miksikään muuttuis ku Toni kuitenkin biisit tekee.
Kai jokainen on joskus yksin
Jätettynä itsekseen
Muta onnetarten lempi lapset
Sen kaiken itse valitsee

punainen

Varmaan musasta diggailisinki mutta kyseessä ei olisi enää APULANTA vaikka Toni onkin tavallaan bändin sydän kun kaikki biisit tekee,mutta apulanta ei koskaan silti oo ollu mikään Toni and the boys niinkuin Toni itsekin on kai sanonu.Tuukka ja Sipe kuuluu bändiin ihan yhtä paljon.Apulannassa soittaa kolme niin helkkarin hienoa ja ainutlaatuista miestä joita ei voi kyllä mitenkään kukaan korvata.ja ei se olisi enää mikään Apulannan keikka jos kaikki kolme ei olisi lavalla.Ite en ainakaan haluisi nähdä sellaista.

Maikki.

mie näin ihan kauheeta painajaista yksi yö :'(. Menin apulannan keikalle ja ensin siellä oli aika paljon yleisöä,mutta Tuukkaa ei ollut. sen paikalla oli vain tyhjää, se koko tuukan puoli lavasta oli ihan tyhjä. Sitten siellä ei enään ollutkaan muita ihmisiä kun minä. ja toni ja sipe vain, ei edes Partis ollu.. Sitten myöhemmin keikan jälkeen näin sipen ja se oli ihan vihainen. Kuiteski juoksin sen perään ja sanoin että 'sano Tuukalle terveisiä!'  :'(

tuntu ihan sairaan tyhjältä kun Tuukka puuttui. :'( :'( :(
hui:<.
'.. I'm sorry for what I did ..' <3

punainen

Mäkin oon nähny painajaisia missä Tuukka oli lähettäny mulle ja kaikille faneille jonkun pikku kirjeen mis kerto lähtevänsä ja muuta...Täytyy sanoo Tuukalle ettei enää puhu höpöjä ja pelästytä faneja jotka näköjään ovat aika herkkiä. :P

jouhu

Hui!  :o Tekin näette painajaisii tuosta...
Nyt Tuukalle pitää lähettää joku systeemi missä on meijän kaikkien painajais unet siitä, että Tuukka puuttuu keikalta ja sanoo, että ei pelästyttäis meitä tälleen.

maikkii.

jeejeejejee!! ;D ;D :D :-*
Apulanta.fi:ssä Toni laittanu:
Olemme eri lähteistä kuulleet kaikenlaisia huhuja orkesterin hajoamisesta tai miehistönvaihdoksista.
Kukaan meistähän ei tiedä, mitä tulevaisuudessa tapahtuu, mutta tällä hetkellä orkesterissa ei ole
näkyvissä mitään muutoksia. Eli vielä lyhyesti:
ME EMME OLE HAJOAMASSA EMMEKÄ VAIHTAMASSA ORKESTERIN JÄSENISTÖÄ.

ihana kunei enään tartte pelätä että mitä tapahtuu! :D

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.