Apulanta ja Sinfoniaorkesteri

Aloittaja Faarao, elokuu 26, 2003, 08:45:16

« edellinen - seuraava »

Vilkku

On muuten kesäteatterilla näköjään tänä vuonna Heinola Sinfonietta & Timo Rautiainen & Trio Niskalaukaus. Kohta siellä on kaikki bändit orkesterin kanssa :P Mut eipä sillä, taisivat Lannan kanssa huomata että toimiva yhdistelmä.
[ -You should see my scars- ]

puska

Tosi törkeää matkimista! No eikä:). Mutta joka tapauksessa vähän epäilyttää.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

Wirtabiuha

tuo Rautiainenhan oli muuten katsomassa sitä Lannan juttua...
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Lerppa

Joo, mä kyl aloin miettii rankasti ku kävin joskus vuoden alus kattoo tuolla Heinolan sivuilla, että miltähän tuo Rautiaisen "rankka" rock kuullostaa Sinfonietan kanssa :D Toivottavasti ne osaa sovittaa sen niin että annetaan jousille tilaa, ettei ne jyrää säröllä päälle....
Olli Ranko ainakin oli sovittanut Apikselle tosi taitavasti... Se kuullosti hyvälle!
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

KatjaRock

jotenki tuntuu ettei ketään kiinnosta mikään niskalaukaus.
 :D
Time goes on, I wont.

puska

Minä en oikein osaa sitä poppoota sinfoniaorkesterin kanssa lavalle kuvitella. Tuntuu, että miten ne saa sen orkesterin edes kuulumaan niiden kitaroidensa alta. Mutta, senpäs näkee sitten. Jos näkee.
- Ois vaan sorsa.
- Nii.. ja makkais vaa.

emmi

siiis ymmärsinkö mä nyt oiekin että kesällä apulanta olis taas sinfoniaorkesterin kanssa lavalla?!! :)
*hyppii ilosta jos ymmärsi oikein*
älä tunnusta jos sattuu

rautalintu

Ei kun Timo Rautiainen ja Trio Niskalaukaus
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

puska

Eikös Toni ja Timo ole kavereita noin muutenkin? Ainakinhan Niskalaukas teki sen Tiernapojat-hässäkän ja Tonzakin siinä oli.
Kerran Rautiainen oli jossain keskusteluohjelmassa ja höpötti jotain Apulannan käymisestä heidän kotonaan kahvilla.
- Ois vaan sorsa.
- Nii.. ja makkais vaa.

Wirtabiuha

;D Herrat Wirtanen ja Rautiainen sufella.  :D  ;D Sori en voinut välttyä hauskalta mielenyhtymältä  ::) ;D  ;D   ;D ;D
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Faarao

Minusta tuo Niskalaukausken esiintyminen sinfoniaorkesterin kanssa ei kuulosta yhtään hassulta. Onhan Metallicakin onnistunut siinä... Miks ei myös suomen poijat  8)
FAARAO ei väisty paikaltaan

blind_eye

Niinpä, sinähän sen sanoit  :)
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

Faarao

Onko tuosta konsertista mitään uutta kuulunut. Että onko luvassa jotain taltioitua materiaalia?  8)
FAARAO ei väisty paikaltaan

blind_eye

Mä en oo ainakaan kuullut mitään..??
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

KatjaRock

tuliskohan tuossa TWU:ssa. Jos se Tatunjaeekan Tatu oli kuvaamassa siellä. Sehän on mukana tekemässä tuota TWU:a.
Time goes on, I wont.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.