Liikkuvat kuvat DVD

Aloittaja Liikkuvat kuvat, tammikuu 26, 2004, 09:12:32

« edellinen - seuraava »

rautalintu

Onko siinä vhs versiossa pelkät videot ja extrat, siis ei mitään kommentteja?
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

emmi

mun mielestä siin vhs ei oo mitn extroja, mut en kyl varmaks osaa sanoo..
älä tunnusta jos sattuu

jouhu

Siinän vhs videolla on pelkät videot, ei mitään muuta.

Mare

Kannattaa ostaa se DVD.. siin on vaikka mitä :D .. SUOSITTELEN  :) ... Mut siis siin vhs:säs ei oo mitään muuta kun noi videot? hmm.. kannattaako sitä sit ostaa, jos on jo tuo DVD.. mulla on muuten kaikki videot ja se DVD.. Kyseisen videon omistajat kertokaa kannattaako se ostaa.. vaikka sitten sen takia että ois kaikki videot?
Ei saa jättää yhtään todistajaa...ei edes minua...

blind_eye

Noh, enpä tiedä, en mä varmaan ainakaan ostaisi videota jos dvd:n omistaisin... ku ei siinä videolla ole muuta kun ne videot.  :)
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

punainen

Ellei haluu olla joku hc-fani joka ostaa joka julkasun tarpeesta huolimatta. Ei mulla ainakaan oo rahaa sellaseen.

Olisivat kylla tehneet fiksusti jos olisivat laittaneet siihen vhs-:n jonku extran mitä DVD:llä ei olisi. mUtta hieno juttu etteivät kuitenkaan tässä asiassa halunneet rahastaa

puska

Minäkin olne ihan keräilyn vuoksi harkinnut sen DVD:n ostamista, mutta ei minullakaan sellaiseen varaa ole. Ja lähinnä haluan keskittyä tuohon vanhemman tuotannon haalimiseen.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.