Apulannan paras kappale

Aloittaja Jouni, syyskuu 25, 2004, 01:45:02

« edellinen - seuraava »

Yame

Täysin samaa mieltä. Hankkikoot ensin omat mielipiteet ja valittakoon sitten vasta muiden omista...  ;)
Tiedätkö sen tunteen kun et oikein tiedä miten päin pitäisi olla?

puska

Lainaa

just niin! mielipide asioistahan nimenomaan pitää kiistellä! mutta toi yleensä estää sen, ettei väittelyistä synny riitoja.. jotkut kun on niin hirveitä väittään vastaan!

Aivan! Kiistelyä ei pidä ottaa mitenkään liian henkilökohtaisesti ja itseensä. Minä ainakin nautin aina yhden hyvän ystäväni kanssa kiistelystä. Ollaan monissa asioissa niin kuin yö ja päivä, ja on aivan sairaan mukava väitellä asioista jonkun kanssa. Muutamia kertoja on tullut huomattua, kun on aloittanut väittelyn jonkun vähän tuntemattomamman kanssa, onkin saanut vihat niskoilleen, kun asiat otetaan liian henkilökohtaisesti ja luullaan ettei toisen mielipidettä hyväksytä lainkaan. Voi sen hyväksyä vaikka sitä ei ymmärtäisikään:)
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

Yame

Lainaa

Aivan! Kiistelyä ei pidä ottaa mitenkään liian henkilökohtaisesti ja itseensä. Minä ainakin nautin aina yhden hyvän ystäväni kanssa kiistelystä. Ollaan monissa asioissa niin kuin yö ja päivä, ja on aivan sairaan mukava väitellä asioista jonkun kanssa. Muutamia kertoja on tullut huomattua, kun on aloittanut väittelyn jonkun vähän tuntemattomamman kanssa, onkin saanut vihat niskoilleen, kun asiat otetaan liian henkilökohtaisesti ja luullaan ettei toisen mielipidettä hyväksytä lainkaan. Voi sen hyväksyä vaikka sitä ei ymmärtäisikään:)

Jees, niinhän tuo taitaa olla. Ihmiset ovat niin nättinokkaisia, ja myönnän itsekin ottavani erittäin helposti nokkiini..  ;D Mutta juu, monet ihmiset ovat erittäin pitkävihaisia kaikista mielipide asioista..  :-/ Kuuluu niiden luonteeseen... Minä itse, henkilökohtaisesti myös rakastan väittelyä mutta sitten kun toinen osapuoli rupeaa suoranaisesti haukkumaan toisen mielipidettä niin minulta kiehehtaa yli.. ::)

puska

Joo, haukkuminen on sitten tietysti aivan eri asia. Haukkuminen on mielipiteen paskaksi tuomitsemista ja useimmiten vielä paskoilla perusteluilla tai ei minkään näköisillä.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

Yame

Juu, asiaa taidat puhua ^^  ;D   Ja jos perustelet oman mielipiteesi hyväksi niin sitten siitä ruvetaan väkisin kaivamaan jotain paskoja puolia.. tapahtui tänään  :-/

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.