Apulannan keikka telkassa...

Aloittaja jouhu, toukokuu 20, 2004, 05:43:40

« edellinen - seuraava »

jouhu

Niin. :)
Olihan siinä meininkiä, mutta ei telkkarin välityksellä tunnu niin ihanalle, kuin paikanpäällä.

Maikki.

Oli kyllä hieno meininki! Rupesi kauhiasti tekemään mieli apulannan keikalle, mutta jeejee kaksi viikkoa myötätuuleen :) :) :)!
'.. I'm sorry for what I did ..' <3

blind_eye

Niinpä!! Ääriviivamies  ;D
Mä ehkä sittenkin pääsen Myötätuuleen. Toivotaan parasta  :)
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

jouhu

Haaa, onnelliset! *kateellinen*
Mie nään apulannan seuraavan kerran vasta noin ehkä kuukauden päästä.

puska

Ei mitään hajua milloin Lannat taas näkee. Toivottavasti pian.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

emmi

mullaki rupes tekeen mieli keikalle ku kattelin tota!
onneks mä pääsen myötätuuleen!! :)
älä tunnusta jos sattuu

mixu

mun on kyllä pakko sanoo tähän väliin et sami yllätti mut positiivisesti tolla keikalla :)
ota minut mukaan/ota minut mukaan/jos et sinä sitä tee niin ei kukaa/ota minut nyt,olen väsynyt,olen niin vanha ja ränsistynyt/ota minut mukaan/ota minut mukaan.../

pehmyt

Tykkäsin kovasti Tuhka ja Veri sekä Avaruuden syklissä sovituksista, ja ääriviiva mies rokkas ;D ja nauhalta uudestaan... :P

hande^

Mieki tykkäsin tosta keikasta... Katoin viel aamul ku tuli uusintana ja sit tänään nauhalta... Ai, että mä oon sit rtaivaas ku pääsen viikon pääst dbtl:n apiksen keikalle kattoo...  ;D
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

Maikki.

mieki oon kattonu sen jo neljä kertaa :D.. tässä myötätuulta odotellessa. Tuhka ja veri tosiaan kuulosti aivan mahtavalle siinä<3 :) ihana.
'.. I'm sorry for what I did ..' <3

hande^

Jeps... mä tykkäsin, ku he soittivat tollasii "harvinaisuuksii", mitä ei usein soiteta esim. festarikeikoilla. Ja sit se Ei Yhtään Todistajaa muljaattorilla soitettuna kuulosti kivalt... ;D Ja Ääriviivamies rokkas todellaki...!  8)
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

puska

Juu, minusta tuli ainakin heti Ääriviivamies-fani. Jes, ehkä sittenkin! Nimittäin pääsen Lantojen keikalle. Nimittäin Rockperryyn. Mahtavaa!
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

Tietääkö muuten joku mikä sen coverbiisin nimi oli jonka ne vetäs siel sibeliustalol? jäi vaan hämäämään...

jouhu

Mie muistaakseni kysyin tota samaa jossain. Jos oikein muistan, niin se oli joku metallican viisu. Korjatkaa, jos olen väärässä.

joo on se metallican, mut vitsi ku sais sen nimen viel päähän... joku?

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.