muistakaa katsoa

Aloittaja adalmiina, tammikuu 09, 2005, 03:02:01

« edellinen - seuraava »

emmi

olen puskan kassa siinä asiassa samaa mieltä että toni lauloi vähän huonosti, ei siis paljon. Sen ääni kuulosti niin paskalta ja erilaiselta, tuntu et jossain vaiheessa se ois laulanu nenän kautta, sit taas jossain vaiheessa jotenkin muuten, eli vähän niinkö "kokeili eri laulutyylejä" tai jtn. muuten se oli ihan mukiin menevä keikka ja alko niin himona tehdä mieli keikalle. melkein aloin pokoon nojatuolissani kun kattelin sitä  ;D
älä tunnusta jos sattuu

mustapiste

Minäkin olisin lisännyt biisilistaan muutamia biisejä. :> Ja Sipeä näytettiin tasan kerran, mitä mä näin. Ja sekin oli aika nopee semmonen et just naama näky sekunnin.
olen eksynyt tähän maailmaan joka ei ole maailma

adalmiina

aika samaa mieltä edellisten kans,mut tonihan perusteli sitä näyttelijä juttua.ois vaan saanu olla jotain muitaki ku ne ikuiset hitit,jotain piristävää..
en saanu nukuttua koko yönä paljon ollenkaan,ei kyllä johtunu siitä naurettavasta draculasta,joka sylki jotain viinimarjakiisseliä  :D

puska

Hahaa, biisilistaahan minä vielä unohdinkin haukkua:D.
Hmm... no, yksinkertaisesti, huono biisilista. Olisin kaivannut vähän muutkakin kuin niitä sinkkubiisejä ja Amerikaa.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

[tuuli]

Minä kaipailin 007:aa, mutta olin sitte kuitenki iloinen kun ainaki madon soittivat. Sitä en muista kuulleeni ainakaan viime RMJ:ssä. Mut eiks ne oo muutenki just tuolla aina vaan paukuttaneet noita ikuisia hittejä.
Toisekseen olisin vaihtanut Piiskaan 0010:iin, koska silloin kun itse olin keikalla, niin pojat tekivät näin. :) Tai siis ne ei soittanut Piiskaa ollenkaan vaan 0010 oli viimeinen biisi.
Hiukan semmoinen tyly keikka. Ja joku tuol mainitsi että kuvaajat kuvas huonosta kuvakulmasta niitä näyttelijöitä, jep niin teki! koska esim yhes kohtaa ku joku tyyppi hakkas jotain toista tyyppiä, niin kun olevinaan hakkas, niin se kuvattiin niin, et siitä huomas heti et se lyö törkeenä ohi.. ja kaikkee tommosta, mikä ois näyttäny hienommalta toisesta kuvakulmasta.. plääääh! viime vuoden konsertti oli parempi!!
allekirjoittanut

pasi

LainaaMinä kaipailin 007:aa
eiks 007 ole teit meistä kauniin, minkä ne soittivat kyseisellä keikalla??

Sinkku-AIV

Näin hieman asiaan kuulumattomasti, huomenna tulee tv2: lta Farmi ohjelmassa Apulannan video, ja kiat sen ohjaaja on myös paikalla. (ei Tuukka) klo 16:05 siis TV2
Näin juontaja sanoi tämän päiväsessä ohjelmassa.
Sotaa musiikilla! Teitä vastaan
! Ihmisten puolesta!

puska

Lainaa

Kyllä on:)
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

mustapiste

Lainaamut tonihan perusteli sitä näyttelijä juttua.

niinhän se teki, mutta ei niitä niin paljon olisi tarttenu kuvata. :C
olen eksynyt tähän maailmaan joka ei ole maailma

[tuuli]

Lainaa

juuh.. onhan se... mä just tuota omaa viestiä kirjoittaessa kysäsin tarkistaakseni mun kaverilta et oliko 007 se lal-lal-lal-lal-lakaistaan laulu, mut se ei muistanu. x) kun on vaan semmone mielikuva et se ois ollu toi.. en ole pitkiin aikoihin kuunnellut syitä ja seurauksia kokoelmaa ( ja akkm:ääkin vain sillee etten ole niitä numeroita vilkuillut ), niin ei voi muistaa. vittu mä oon taas rokkk!!! no, mut siis tarkoitin tietenkin tota lakaisu laulua.

muuten, minkä takia sitten teit meistä kauniin ei ole syitä ja seurauksia kokoelmalla 007, kun esim 0010:kin on 0010. siis miks siitä käytetään sitä nimee teit meistä kauniin, kun kerran sen nimi on kuitenki toi 007?? juupa juu..
allekirjoittanut

punainen

*välikom.
Lukeehan se sinkunkin kannessa.Luulen että ei oo hirveen kaupallista laittaa rallin nimeks pelkkää numerosarjaa jos sitä on helpompi kutsua jollain muulla nimellä  :) Mutta se on kyllä hienoa että biisillä ei sillai ole oikeita nimiä sille kuten taiteessa yleensä kuuntelijan/katselijan pitäisi saada antaa tulkita itse vastaan otettu taide. Mutta käytännössä se on tosiaan hankalaa olla nimeämättä teoksiaan.
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

[tuuli]

no juu.. mut ois se ollu aika ovela jos se oiski ihan sinkulla 007. mex tex cowboykin on s&s kokoelmalla ihan omalla nimellään.. hämärää.. ::)
allekirjoittanut

punkku

[salzaa]

jaa että ei ollut siis se konsertti oikee lämmittäny katsojia :/ höhhöh. no. minä nään sen joka tapauksessa vasta huomenna ku meen taas kotia. voin sit vkl:n jälkee tulla sanoo oman kommentin (:

Noidanmetsästäjä

Olin aika hyväs tuiskees keikalla kyl ku en ees muistanu et oli noin paljon showta ;D Yllättävää ettei mua näkyny vaik olin eturivin keskellä... oon varmaan ollu liian humalainen ohjaajan makuun :P

Tuolta jostain Keikat-osiosta löytynee biisilista kokonaisuudessaan, jos ketään kiinnostaa, mitkä puuttu. En tosiaan jaksa rupee luettelee.
Kaunista huomenta huolimatta kaikesta

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.