muistakaa katsoa

Aloittaja adalmiina, tammikuu 09, 2005, 03:02:01

« edellinen - seuraava »

punainen

Eikös Apulannalla ollut lähes sama setti läpi kesän? Encoreista en sitten tiedä...
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

jouhu

Luulen, että suurinpiirtein oli kyllä. Siis toi biisilista sama.

[tuuli]

se niitten singlet konsertti ( silloin joskus ) olisi ollut niin hyvä nähdä, mut se tais olla just SE, mikä meni pilalle kun tuli nauhotettua jotenki väärin.. vittu mua ei ikinä ole vituttanut niin paljon! ainaki tuntu siltä.. :P
allekirjoittanut

pasi

Lainaase niitten singlet konsertti ( silloin joskus ) olisi ollut niin hyvä nähdä, mut se tais olla just SE, mikä meni pilalle kun tuli nauhotettua jotenki väärin.. vittu mua ei ikinä ole vituttanut niin paljon! ainaki tuntu siltä.. :P
mä en edes oo nähnyt sitä, vaikka se tuli silloin uusintana seuraavana päivänä niin videot meni mokaamaan ajastuksella.. no ne oli entiset videot sen jälkeen :) oon laitanu tv2selle palautetta jos sen saisi uusintana, samalla  manasin tosta rmj 2004 uusinta jutusta :)

[tuuli]

on kyl aika törkeetä, ku ei voida k15 rmj konsertteja näyttää uusintoina!!! kyllä pikkulapsia palvellaan mut ei isoja lapsia... >:(
allekirjoittanut

jouhu

mmm... Olis tuon rmj:n voinu ihan hyvin näyttää uusintana...
Ja tuon sinkku keikan vois myös laittaa vielä näytille.

Noidanmetsästäjä

LainaaEikös Apulannalla ollut lähes sama setti läpi kesän? Encoreista en sitten tiedä...
Suurin piirtein sama, kyllä. Klubeilla soittivat enemmän tietysti, kun aikaakin on enemmän.
Kaunista huomenta huolimatta kaikesta

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.