koska apulannalta tulee

Aloittaja rumpali2, huhtikuu 13, 2004, 12:44:22

« edellinen - seuraava »

jouhu

Miksä siinä Tuukkahan on aivan ihana sana. :D
Tuukka vois olla, vaikka viikon sana, kun eikös tästä Tuukasta ole ollut puhe jo pidemmän aikaa. ;D

punainen

Tähän asti olen ainakin aatellu et tällä foorumilla saa puhua Apulannasta niin paljon kuin sielu sietää,eiks jeah?! Ilman et kukaan pitää minään tärähtäneenä teininä ilman muuta elämää.
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

Maikki.

Niin kyllä saa puhua ja mukava kun saa :)! minua kun ei hirveästi kuunnella näin muuten kun apulannasta yritän jotaki jolleki puhua :-/....
'.. I'm sorry for what I did ..' <3

puska...

Sama juttu minulla. Yleinen kommentti on että "aina tuo Wirtanen":)

jouhu

Mulla on sama.  :D
Jos mie rupeen selittää jotain apulannasta, niin ihmiset vaipuvat uneen tai ajattelevat varmaan, että "haa, taas se alkaa.."
Ne ei selvästikkään ymmärrä mun hysteriaa.  ;D

Muuten tuo ep taitaa ilmestyä 16.6. Tuskin maltan odottaa. :D

punainen

Mistäs ton tiedonn sait?

On tää hyvä paikka kun kerrankin ihmiset ei pidä sua jonain pimahtaneena teininä joka kirkuu Apulannan poikien perään.No okei täytyy myöntää et jos joku sanoo vaik rakastavansa Antti Tuiskua niin mun voi olla vaikea ottaa tätä tyyppiä vakavasti.Mut mehän olemme aivan eri asia :)Mä luulen et ihmisten on vaikee tajuta et mä rakastan Apulantaa siks et niiden musiikki riipii todella mun sydäntä ja tajuntaa ja apulannan jätkistä en pidä vain heidän ulkonäön tai muun epäolennaisen takia vaan oikeesti arvostan heitä heidän tekojensa ja viisaiden sanojensa perusteella.mitä mä vaan en voi uskoa joistain Idols-faneista...

Maikki.

Juuri tuota miekii tarkotin punanen, veit sanat suustani! :)

jouhu

Mie kun tilasin tuolta levareitten sivuilta vähän kaikkee, niin mukana tuli sellanen lippulappunen ja siinä selitettiin jotain, että "kiitos, tilauksestasi. Jos jokin tavara puuttuu, niin se on ilmeisesti loppuunmyyty..." ja muuta plapla...
Ja sitten siinä oli, että mitä materiaalia levarilaisilta on tulossa, niin siinä oli, että apulannan ep 16.6. Tehosekoittimelta muistaakseni on tulossa joku sinkku tai vastaava 2.6.
En kyllä 100% osaa olla varma ja kun ei jaksa mennä kattoo siitä lapustakaan nytten miten se oli, mutta jotain tuon tapasii päivämääri oli.:)

Punainen veit jalat suustani!
Ajattelin samaa tuosta apulannan diggaamisesta, mutta en taaskaan osannut sanoin kertoa tuntemuksiani.  

punainen

No sitten olen oikeassa paikassa! 8) Kunpa tämän ymmärtäisivät myös muutkin ei-apulanta-fanit..

blind_eye

LainaaMistäs ton tiedonn sait?

On tää hyvä paikka kun kerrankin ihmiset ei pidä sua jonain pimahtaneena teininä joka kirkuu Apulannan poikien perään.No okei täytyy myöntää et jos joku sanoo vaik rakastavansa Antti Tuiskua niin mun voi olla vaikea ottaa tätä tyyppiä vakavasti.Mut mehän olemme aivan eri asia :)Mä luulen et ihmisten on vaikee tajuta et mä rakastan Apulantaa siks et niiden musiikki riipii todella mun sydäntä ja tajuntaa ja apulannan jätkistä en pidä vain heidän ulkonäön tai muun epäolennaisen takia vaan oikeesti arvostan heitä heidän tekojensa ja viisaiden sanojensa perusteella.mitä mä vaan en voi uskoa joistain Idols-faneista...

Hmm.. tuo muuten on tosi hyvin sanottu  :D
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

Maikki.

Minä yritinkin tässä yks päivä selittää kavereille että miksi tykkäilen apulantaa niin paljon, ja juuri jotain tuollaista selitin :).. Mulla on kumminkin sellasia kavereita jotka kuuntelee apulantaa mutta ei ne ole tällasia...hirmutykkäilijöitä( ;D). Eikä ne aina jaksa kuunnella. Siis minua kuunnella..

puska

Se ottaa kyllä päähän, kun kaverit luulevat että olen asioista tiettyä mieltä vain sen takia kun herra Wirtanenkin sattuu olemaan, eivätkä tajua, että olen oikeasti sitä mieltä.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

Lerppa

Joo toi on todella ärsyttävä yleistys fanista, että yleistetään Apis-fanit sellaiseksi, joka dikkaa vaan koska se on muka tosi kuulia ja on samaa mieltä joistain asioista vain siksi, että juuri Tuukka, Sipe tai Toni on sanonut niin...  :-/
Eniten mua ottaa päähän se, että kun mulla on esim. Jane's Addictionin ja Ramonesin paitoja ja levyjä, niinkuin Apiksenkin, niin ihmiset heti yhdistää että aha, sä olet Apis-dikkari, ja kuuntelet sen takia Addictionia, koska Tuukka on sanonut pitävänsä siitä ja Ramonesta, kun Sipe pitää siitä. ...eivät sitten vaivaudu ajattelemaan sitä, että oon saanut vain idean Apikselta bändeihin, uteliaisuudesta kuunnellut, ja jäänyt sitten koukkuun. Enkä kuuntele niitä siksi, että voisin sanoa että mulla olis sama musamaku kun Apiksen miehillä >:(
Ei mun koko elämä ole joku bändi prkl... vaan on mulla omatkin mielipiteet ja tekemiset  :-X
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

Maikki.

Niin just, ärsyttää kun aina luullaan että sen takia vaan pitää jostakin kun tuukka, toni tai sipe pitää jostakin(?) samasta ja....! Ja se on just niin, että sitä on voinut saada ideaa niiltä johonkin, mutta kumminkin, miksi joku nyt sanoisi pitävänsä jostakin jos ei oikeasti pidä ihan vaan sen takia että..... Ei tästä kyllä ota mitään tolkkua :-/...väsyttää! :)

jouhu

Niinpä.
Ei sitä voi ymmärtää! Mutta onneksi kuitenkin on niitä jotka ymmärtävät toisiaan. :)

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.