koska apulannalta tulee

Aloittaja rumpali2, huhtikuu 13, 2004, 12:44:22

« edellinen - seuraava »

punainen

Mulla itseasiassa oli ennen aina ollu kauheet ennakkoluulot Apulannan poikien diggailemiin bändeihin...mun mielstä ennen esim Weezer oli muka paskaa ja Sipellä ja Tonilla oli mun mielstä huono musamaku.No täs joku päivä sit kuulin aiva killereitä biisejä ja yllätys oli suuri kun esittäjäksi palastui Weezer...Ja nyt mä en malyta oottaa et pääsen levykauppaan ja pääsen ostaa Weezeria! :)niin en mä ainakaan ole mitään bändiä alkanu diggaan jos nyt Toni sattuu sanoon et se on paras,mutta toki ideoita on voinut saada

Hei Lerppa mistä sun ei-apis-fani kaverit tietää mikä on Tonin,Tuukan tai Sipen musamaku?
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

Lerppa

Sellaset "kamut", jotka on ollut Apis-faneja, ja pitävät Apulantaa täysin paskana bändinä nykyään... :(
Ja sitten kamut jotka dikkailevat Apiksesta, lukeutuvat myös noihin ihmisiin. Ja lähinnä eniten näitä tarkotan...
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

KatjaRock

LainaaMistäs ton tiedonn sait?

On tää hyvä paikka kun kerrankin ihmiset ei pidä sua jonain pimahtaneena teininä joka kirkuu Apulannan poikien perään.No okei täytyy myöntää et jos joku sanoo vaik rakastavansa Antti Tuiskua niin mun voi olla vaikea ottaa tätä tyyppiä vakavasti.Mut mehän olemme aivan eri asia :)Mä luulen et ihmisten on vaikee tajuta et mä rakastan Apulantaa siks et niiden musiikki riipii todella mun sydäntä ja tajuntaa ja apulannan jätkistä en pidä vain heidän ulkonäön tai muun epäolennaisen takia vaan oikeesti arvostan heitä heidän tekojensa ja viisaiden sanojensa perusteella.mitä mä vaan en voi uskoa joistain Idols-faneista...

Minun mielestä kaikki saa tykät mistä haluaa. Myös Antti Tuiskusta ja Idolseista, ja ilman, että niitäkään ihmisiä arvosteltais koko ajan tämmösillä palstoilla :) Toki saa sanoa mielipiteensä mutta pitää kestää sitten myös ne kommentit että Apulannasta tykkää vaan takkutukka keskisormi -tytöt :)
Time goes on, I wont.

Tappaja.

Mikä keskisormi? mun keskisormi on vino.

punainen

Hei ei mua mitään vastaan ole Idols-faneja!Mä luulen vaan et mulla ja heillä ei ole paljoa yhteistä koska en arvosta Idolseja ja ystävyys tyypin kanssa jolla on aivan eri arvot on aika vaikeaa...mutta kuunnelkoon ken tykkää.

Ja kyllä minä apulannan ja itseni arvostelun fanina kestän!Sehän vaan vahvistaa faniutta ja pystyn kyllä keskustelemaan asiasta.Täällä mun kumminkikaan tarttee alkaa perustelee miksi Apulanta on vain parempi muita...?

KatjaRock

Lainaa
Ja kyllä minä apulannan ja itseni arvostelun fanina kestän!Sehän vaan vahvistaa faniutta ja pystyn kyllä keskustelemaan asiasta.Täällä mun kumminkikaan tarttee alkaa perustelee miksi Apulanta on vain parempi muita...?

Kyllä vaan :) täytyy vain olla vahva omassa persoonassa niin ei muitten jutut kiusaa. Ihan yleisestikki elämässä.

Ei täällä varmaan kukkaan tarvi perusteluja siihen miksi Apulanta on parempi ko muut :) tai ainaki ihan ok.
Time goes on, I wont.

punainen

Ok on liian lievä sana!Mutta siis tottakai täällä saa käydä keskustelees myös ei-niin-apis-fanitkin mutta tuskin he täällä kauaa viihtyvät.Ihanok,on muutes aika paha sana...

KatjaRock

LainaaOk on liian lievä sana!Mutta siis tottakai täällä saa käydä keskustelees myös ei-niin-apis-fanitkin mutta tuskin he täällä kauaa viihtyvät.Ihanok,on muutes aika paha sana...

Mulla ainaki on nyt kausi, etten tuota Apulantaa ole kauheasti kuunnellu. Enkä välttämättä luokittelis itteäni faniksi. Ja eiköhän täällä kaikki saa keskustella kuhan aiheessa pysyis :) Mie en kyllä koskaan pysy.
Time goes on, I wont.

Lerppa

Noo, ei toi aiheesta poukkoilu itseäni ainakaan häiritse, jos silti puhuu asiaa 8) -mut sellaset kahen-kolmen sanan kommentit joo :P

Tälleen takas aiheeseen, että Toni lupaili uusia ääninäytteitä tän viikon alusta... loistavaa! ;)

jouhu

Niinhän tuo lupasi. :)
Odotan innolla millasta tulee, kun eikös tuo Toni sanonu jotain, että ep:llä ja itse levyllä on pikkasen eri meiningit?
Nyt kyllä rupee kädet hikoo, kun odottelee millasta mättöä on tulossa. :D

Lerppa

Niinpä! ..mut jossain määrin en edes haluais kuulla enempää näytteitä ennen noita julkasuja... -ettei ihan kaikki jipot paljastu ;)

KatjaRock

tuo on ihan totta, jää jotaki oottamista. mie en haluais aina kuulla singlejäkään mutta siltä ei voi välttyä :)

MUUTEN. MUUTEN. Tämä aiheen otsikko on niin hauska. Aina naureskelen sille. Tulee ko tulee, i don't wanna know.
Time goes on, I wont.

Wirtabiuha

Mäkin repesin tolle otsikolle ihan kympillä :P Just paras...
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

KatjaRock

jepajee. on se vaan hassu tämä ihmisen mieli. eihän tuossa otsikossa toisaalta ole mitään hassua. mutta taas mie hihitän.
Time goes on, I wont.

juGe

Tai sitten ootte vaan vähä kieroituneita ;)

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.