tuukka hetkiä

Aloittaja punainen, helmikuu 13, 2005, 01:26:17

« edellinen - seuraava »

punainen

Tänne voi nyt sitten laittaa niitä ihania muistoja Tuukasta <3 niitä varmasti löytyy ja niitä muistellessa tulee hyvä mieli :) Ja uskon et näitä muistoja oottaa myös tulevaisuudessa,ehkä vähän eri muodoissa,mutta ei se tuukka voi meitä lopullisesti hyljätä.Kun on vielä paljon annettavaa.

Ite laitan heti kun kerkeen.Näitä hyvii muistoi löytyy onneks niin paljo...<3
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

Maikki.

Myötätuulirokissa Tuukka oli miusta tosi kiva:)
Khi, oltiin jo kävelemässä keikan jälkeen pois päin alueelta, mutta sitten huomasin että: heei tuolla on Tuukka! ja juoksin äkkiä sinne:D Sitten nimmarin sain ja se katto hassusti kummissaan miun paitaa jossa luki lantapää. Voi että se ilme oli hassu!<3 Kun kysyin että tulisko se kuvaan miun kans niin se vaan että: joo tottakai! Oli niin mukavaa että sain semmosen ihanimman synttäripäivän viettää<3. :') oih.
'.. I'm sorry for what I did ..' <3

jouhu

Mie en kerinnyt juttelee Tuukalle ollenkaan ja se harmittaa minuu ihan älyttömästi!  >:( Olen siis nähnyt Tuukan pari kertaa vain ja lavalta... Mutta viime keväänä oli kyllä jännä, kun oli se kohti rokkia systeemi täällä. (missä Toni ja Sipe selitti jotain...) Ja Tuukka meni siellä miun ohi parikin kertaa ja vain jostain metrin päästä. Mie oli ihan wau, mutta en uskaltanu sanoo mitään.  :-/ Nyt se harmittaa niin paljon, ettei sitä ymmärrä itekkään. Mutta on kuitenkin jotain Tuukka muistoja. :) Toivottavasti vielä näkisin hänet jossain merkeissä, että voi sillon sitten...

blind_eye

LainaaMyötätuulirokissa Tuukka oli miusta tosi kiva:)
Niin oli! Ja myös Pakkahuoneen keikkojen jälkeen! Tuukka on aina mukava :) Ei Tuukasta ole oikeen mitään pahaa sanottavaa.<3
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

puska

Hassuin Tuukkaan liittyvä kokemus mulla tapahtui vuosi sitten. Olin Tuiskulassa taas kerran heidän keikallaan. Yhtäkki mies vain ilmestyi fanijoukon keskelle ja yritti epätoivoisesti päästä ovien kautta keikkasaliin sisälle. Oli tosi pitkästyneen näköinen, ihan minussa kiinnikin seisoi, en uskaltanut sanoa mitään, luulenpa että olisi vain örähtäny jotain takaisin:D
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

pasi

se taisi olla alavuden nuorisotalolla 2003.. istuimme kaverin kanssa paikan pubissa.. aloin katselemaan ympärilleni näin sipen istumassa viereisessä pöydässä roudareille seuraa pitäen.. hain nimmarin sipeltä, ohitseni meni huppupäinen mies. kysyin sipeltä oliko se tuukka. myöntävän vastauksen saatuani huikkasin häntä nimeltä, tuukka kääntyi hymyili ja meni takahuoneeseen :) keikan päätteeksi menimme tomin kanssa nuorisotalon taakse katsoaksemme näkyykö tuttuja, huomasin tuukan istuvan kuskin paikalla yhdessä autossa, koputin lasiin ja juteltiin niitä näitä, kunnes bändin muut jäsenet tulivat autoon ja matka jatkui. tuukka on mukavan rento tyyppi jota tulee kaipaamaan keikoilla, mutta elämä jatkuu :)

punainen

Tuukkaa tulee aivan sairaan ikävä,just keikoilla jää varmaan kaipaan kaikkein eniten. tuukka piti niin hyvää huolta faneista:) Joskus näki et sillä on kauhee kiire tai et homma ei just nyt jaksais kiinnostaa mut silti se vaan jakso hoitaa hommansa.Arvostan sitä suuresti.

Yks Kauhajoen keikka jäi ihanana mieleen just Tuukan kohalta. Paikalla ei ollu kuin pari fania lisäkseni (kaikki muut oli humalaisia pissaliisoja jotka ei ees tunnistanu kuka Tuukka oli). Tuukka tuli vaan pyörii salin puolelle jossa ei ollu juuri ketään muuta kuin Tuukka ja mä, ja sain siis jutella Tuukan kaa kahestaan!Mua ujostutti ihan sikana ja kysyin jotain ihan turhanpäiväsii asioita mut Tuukka vaan hymyili.tuukka kysy myös multa jotain ja mä olin niin otettu et sitä kiinnosti tietää (tai sit se oli vaan kohtelias ja esitti kysymyksiä myös mulle:)).

sen keikan pogoilin tietty eturivis Tuukka-kulmassa ja just enne keikkaa kun valot oli jo pimeenä ja jengi huusi Lantaa lavalle,näin paikaltani verhon taakse ja siellä Tuukan oottamas lavalle nousuaan.Vilkutin innoissani sinne ja vilkutti mulle takas! Se oli niin ihanaa kun kukaan muu ei ees nähny tätä.keikka oli yhtä ekstaasia sitten.

Näitä on vielä paljon lisääkin ja laitan joskus myöhemmin taas :)  näitä muistellessa tulee niin hyvä mieli.

[tuuli]

( tämä sama kopioitu suoraan levarin foorumilta )

mulla ei oikeastaan ole mitään kummoisia tuukka muistoja...:/ kun näin tuukan vain kerran, ja nyt kiitän luojaa että sekin kerta tuli.

mutta tämä on niin hauska juttu :D ; kun siinä ''tohtor halla'' videolla se tohtori vetäsee siltä potilaalta pään selkärankoineen ulos.
ja sit sipe kysyy tuukalta: oliko toi selkäranka joku kulissi vai?
tuukka sanoo: eikun itse asiassa se oli tiimarista ostettu MITTARIMATO, joka oli alunperin sateenkaarenväreissä, mutta värjätty lateksilla valkoiseksi.

voi ei, tuo on niin ihana pätkä! :D mä nauroin ihan liian kauan tuolle mittarimadolle ja hehkutin sitä kaikille mun kavereille. nyt tuli sellanen fiilis et pakko tilata tuo video levarilta, että saan taas nauraa mittarimadolle! <3
allekirjoittanut

punainen

Mäkin nauroin ihan kippuras tota juttua ;D ja pikkusiskoni oli varsinkin ihan hysteerinen kuinka hauska juttu se oli! Tohtori Halla on muutenkin niin koskettava video (niin musavideo kuin se itse myyntivideo)Ja siinähän saadaan myös nauttii paljon Tuukasta sillä videolla :)

*offtopic tuulil on ihana kuva tossa!

jouhu

Niinpä...ihana kuvva. :D Toi tohtori halla on kyl tosi hyvä video. Ja saa katella Tuukkaa paljon. *aahh* Minuu harmittaa ihan älyttömästi, kun Tuukkaa en ole oikein nähnyt, ekä ole saanu puhuu tai mitään...  >:( Osaansa on tyydyttävä..:-/ Mutta on kiva lukee teijän kokemuksii..:)  

punainen

Niin monilla on varmasti hyviä kokemuksia Tuukasta ja jouhu kyllä säkin saat vielä omasi!Ihan varmasti! Niin kauan kun Temonen täällä maan päällä potkii kaikki on mahollista ja toivoa ei koskaan heitetä :)

KatjaRock

Tuukka-muistoja. Humm. Musiikkiin enemmän ne muistot liittyy mutta yks aika kiva juttu sattu silloin nuorena tyttönä, silloin ko pikku jutut hiveli itsetuntoa liikaa, ko istuin Tuukan sylissä ja se kyseli että mitä hajuvettä käytän :D:D:D Oli se sen aikasen Katjan kivaisuus hetki se. The days, the memories.
Time goes on, I wont.

[tuuli]

onha se tosi haikeeta kun emme enää tuukkaa näe lavoilla esiintymässä.

mutta muistoistahan tulee nimenomaan merkittävempiä, tärkeämpiä ja koskettavempia, kun tietää ettei niitä voi enää ikinä kokea.

tuuli filosofiaa!!!

juu, mulla on tosi ihana kuva tuossa. pidän siitä itsekin! ihana poika!! ihana ihana poika!!  :-* :-* :-*
allekirjoittanut

punainen

LainaaTuukka-muistoja. Humm. Musiikkiin enemmän ne muistot liittyy mutta yks aika kiva juttu sattu silloin nuorena tyttönä, silloin ko pikku jutut hiveli itsetuntoa liikaa, ko istuin Tuukan sylissä ja se kyseli että mitä hajuvettä käytän :D:D:D Oli se sen aikasen Katjan kivaisuus hetki se. The days, the memories.

Oho! Sehän on tunnettua että Toni ottaa mielellään syliin pikkutyttöjä,mutta että ihan Tuukka :o ;D Hihi.No mulla olis ollu ainakin paskat housuissa tossa tilanteessa...

KatjaRock

Lainaa

Oho! Sehän on tunnettua että Toni ottaa mielellään syliin pikkutyttöjä,mutta että ihan Tuukka :o ;D Hihi.No mulla olis ollu ainakin paskat housuissa tossa tilanteessa...

Tjoop, se oli ehkä -97 tai joku semmonen. Ei ollu paskat housuissa jos se hajuvesi haisi, heh.
Time goes on, I wont.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.