Tonin tarina....

Aloittaja Snake, huhtikuu 13, 2003, 06:16:02

« edellinen - seuraava »

Vilkku

[ -You should see my scars- ]

jouhu

;D
*Wirn!* Ha ha haaaa...
On niin hauskaa! :D

Vilkku

Ja siis Häirikkö on meidän roudari ja Emmi ykkösfani.

jouhu

Mitä?! Mä putosin kärryiltä!
Siis, siis mitä?

rautalintu

Niinhän se olikin. Luin tuolta joskus vaan teidän juttuja...
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

Vilkku

Tommosia on muuten jännä kuulla kun joku sanoo, että luin teidän juttuja joskus. Kun ei sitä jotenki ajattele miten moni ihminen noita mahdollisesti lukee kommentoimatta ikinä mitenkään.

rautalintu

Niin, minäkin rekisteröidyin ja aloin kirjoittelemaan vasta maaliskuussa 03, mutta olen käynyt lukemassa täällä juttuja jo 2002 kesää ennen, sillon en vaan uskaltanut mitään kirjoittaa ja ajattelin ettei ketään kiinnosta minun sanomiseni ja päätin vain siis pysytellä taustalla.
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

jouhu

Mäkin alussa vain luin näitä juttuja täällä. En "uskaltanu" tulla kertomaan omia mielipiteitäni....julkisesti.

punainen

mä kirjottelin ennen toisel nimimerkil mut sit alko tulee onkelmii kirjautumisessa ja rekisteröinnissäni on aina ollu joku ongelma. joten siks oon ihan suosiolla ollu aina vaan vierailevanatähtenä.kun en tietokoneista tajua mitään

Lerppa*

Mä tulin heti tänne rekisteröitymään ja kommentoimaan kun löysin paikan joskus ennen kesää..? vai millon se nyt oli? :) Kiva mesta, ettei sillä, ja mukavia ihmisiä ;)

KatjaRock

ei kai niitä kukaan lue  :D

pitäskö tässä nolostua tjtn  ;)
Time goes on, I wont.

pirjo harju

tää on tosi hyvä tarina oon lukenu sen ainaki kymmenen kertaa ja aina se naurattaa vaan vieläkin mua!lisää vaan tarinoita!

Wirtabiuha

Mähän häiriköin vähän aikaa täällä poisonina mutta päätin vaihtaa nimeä ku se kuullostaa vähän... *yskäisee halveksivasti* tylsältä... Itse asiassahan myrkky on kiva sana mutta poison ei... Ja tääl on jees käydä ku on sitä vakio jengiä, siis apulanta guruja (vilkku, katjarock, rautalintu... jne.) jotka korjaa mun pieniä harhaluuloja  :D
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

rautalintu

Minä muka guru? Ehei!

Lapuan Pirjo sekoilee taas...?

Wirtabiuha

Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.