Tonin tarina....

Aloittaja Snake, huhtikuu 13, 2003, 06:16:02

« edellinen - seuraava »

Snake

"Syömään!" huusi äiti. "Voi, emmekö saisi vielä hetken ratsastaa Vilhelmillä " huusivat lapset
harmissaan takaisin, sillä he pitivät niin kovasti Vilhelmistä ja veivät sille aina porkkanoita
ja sokeria. "Tulkaapa nyt vaan" komensi äiti, "Mummo on tehnyt jälkkäriksi hyvää
nami-nami mansikkatorttua!" Siitäkös lapset innostuivat! He eivät nimittäin tienneet mitään
parempaa, kuin mummon mansikkatorttu. "Jipii! Jipii!", huusivat lapsukaiset ja kiireesti rynnivät
ruokapöytään. Kaikki söivät oikein kiltisti lautaset tyhjäksi, jopa Sakari, joka yleensä on aimo
äkäpussi ja kiukuttelija. Ja sitten koitti Onnenhetki! Mummo toi pöytään suuren kermavaahdolla
kuorrutetun mansikkatortun, josta riittäisi kaikille, vaikka söisivät niin, että napa ratkeaa. "Herkkua!
Namia! Hyvää!" huusivat lapset kilvan. Joku laittoi radiosta soimaan kivaa musiikkia, ja kaikki alkoivat
tanssia ja hypähdellä. Mummonkin nähtiin nytkähtelevän rytmin tahtiin. Äiti valeli kaikkien päälle
vaniljakastiketta.

Mitäs mieltä ootte tästä Tonin tarinasta?Mun mielest toi on aika loistava....
Jyrsippäs kuppi kuppinen!!

Vilkku

Onhan tolle tullu hihiteltyä joo. Harmittaa, kun ei itellä oo levystä sitä versioo missä noi on. Ne on hirmu hienoja ne muutkin runot sun muut.
[ -You should see my scars- ]

Aapsu

Onko täyttä varmuutta että toi on Tonin kirjottama? Itelläkin on kyllä toi painos levystä, mutta pidän enemmän niistä runoista...

Oletteko muuuten huomanneet, että kun poimii oikeat sanat siinä kansivihossa (kolme sivua taaksepäin tuosta tarinasta) olevasta merkkirykelmästä, niin saa: En toki vihaa sinua minä toivon kaikkea äärimmäisen pahaa sinun matkallesi kirottu.

Kikkailu on kivaa!  :)
NYT KAIKKI MUN SIVUILLE! UUS EP-LEVY

amniinba

toni osaa niin ihanasti kirjottaa... runot on kyllä kauniita ja se tarina. mistä muuten tiiätte että se on tonin tarina????

piupau_muovia

ihana...omistan vain tuon version en sitä toista....loistavia...luova mies...

Wuokko

oon kuullu tosta, mut mikä levy se on mis nuita juttuja on...?? pliis kertokaaa.....  ;D

vik

AKKM:n kansipapereissahan noita on.
muistaakseni on kolme painosta, yhdessä lyriikat, yhdessä runot ja yhdessä ei juuri mitään.

ovat kyllä hienoja runoja, minä pidän.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

Snake

Siinä yhdessä aukeema jossa on Tontzan piirtämä kuva :)
Jyrsippäs kuppi kuppinen!!

GeGe

LainaaSiinä yhdessä aukeema jossa on Tontzan piirtämä kuva :)
Joo, eikös se kuva ollut myös siinä Mirja Pyykön ohjelmassa, jossa Toni oli  ::)

Silti_Onnellinen

Aapsu..mäkin oon huomannu sen jutskan  ;D

Typeryys on kuluttamattomin luonnonvaramme.
Typeryys ei lopu koskaan.
Typeryys uusi itsensä ja puhkeaa taas kirkkaimpaan loistoonsa.
     Niinkuin aina.
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

Silti_Onnellinen

Sulje silmäsi.
Rentoudu.
Rentoudu.
Kuuntele ääneni hiljaista sointia.
Tunnet, kuinka ruumiisi muuttuu raskaammaksi.
Tunnet, kuinka olosi muuttuu yhä raukeammaksi, raukeammaksi, raukeammaksi.
Sinusta tuntuu, kuin vajoaisit yhä syvemmälle pehmeään utuun.
Kymmenen.
Yhdeksän.
Tunnet, kuinka ääneni kantaa sinua jonnekkin lämpöiseen paikkaan.
Kahdeksan.
Rentoudu.
Seitsemän.
Tunnet, kuinka vajoaminen kiihtyy.
Kuusi.
Ruumiisi on aivan rento.
Viisi.
Jätä ruumiisi.
Anna mielesi kulkea vapaana.
Neljä.
Ääneni kuljettaa mieltäsi syvemmälle.
Olosi on hyvin kevyt.
Kolme.
Ääneni tulee osaksi mieltäsi.
Ääneni tekee sinusta täyden.
Kaksi.
Vajoamme yhdessä syvemmälle.
Mielesi on yhtä ääneni kanssa.
Ääneni on sinun tahtosi.
Olet hyvin onnellinen.
Onnellinen.
Onnellinen.
Yksi.
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

rautalintu

Nythän nuo kaikki runot on taas apulanta.fi ssä. tiedoksi niille, joilta tuo painos puuttuu.
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

Aapsu

Hei vähä siidee, että joku muukin on huomannu sen piilotetun tekstin... Vaikka olihan täällä sitäkin porukkaa, joka oli katsonut Reunallat-videota hidastettuna ja bongaillut niitä välähdyksiä. Harrastuksia pitää olla ;D
NYT KAIKKI MUN SIVUILLE! UUS EP-LEVY

rautalintu

Mietin vaan et kuka ei oo huomannu tota... eihän siinä tekstissä muuten olis mitään järkeä, jollei siihen olis "piilotettu" jotain.
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

emmy

hei toi oli loistavaa!!!  :D en itse valitettavasti omista levyä, missä nuo runot ovat, mutta olen silti kuullut niistä  ;) Iiiiso kiitos sinulle Rautalintu! täytyy käydä tsekkaamassa vaikkapa heti ne runot sieltä apulanta.fi:stä  :D
kaikki hyvät asiat ovat muovia

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.