A.L.unia...

Aloittaja punainen, maaliskuu 19, 2004, 05:25:55

« edellinen - seuraava »

punainen

Miks mä en nää koskaan tollasii unii kuin jouhu!Meinaan tota jouhun unta vois tutkailla enemmänkin kun näytti olevan sellasta symboliikkaa tuossa..
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

matonen

Mä oon vaan kerran nähny sellast unta et käveltiin meiän entisen kämpän kähellä ja siin oli kait kaikki apulannan kaverit. Tonilla oli VAALEENPUNANEN takki. Sit vaan roikuttiin messissä ja yritettiin kehittää keskustelua... ;D

[tuuli]

LainaaKun oiskin...:)
Tän unen mie kirjotinkin johonkin tuonne levarin sivuille, mutta laitampa tännekkin. Näin tän sen jälkeen, kun tuli infoo tuosta Tuukan lähöstä ja kyllähän Temosta tuli ajateltuu siinä enemmän tai vähemmän.
Oli tällänen pelottava kummitusmainen talo ja Tuukka sekä Sipe meni sinne sisälle. Ei ole mitään havaintoo miks. Jossain siellä sisällä oli sellanen pikkunen orpo tyttö, jolle Tuukka rupes antaa hirveesti viis- ja kymmen senttisii. Talossa oli kai jonkinlainen vaara, koska niiden piti olla älyttömän hiljaa siellä. Tuukka kuitenkin siinä sähellyksessä tiputti jonkun kolikon lattialle ja kääntyi silleen kattomaan taaksepäin...ns. kameraan. Sanoi sitten "kerkiän vielä paeta" ja lähti juoksemaan kovaa vauhtii ulos ja autolle. Sipe jäi taloon. Tää oli jonkinlainen leffa ja mie sitten pysäytin nauhan, kun en uskaltanu kattoo miten Sipen kävi.

aa mä oon näköjään joskus lukenu ton, varmaa siellä levarilla. mut siis, toi on kyllä ihan älyhyvä apis uni!!  :D
allekirjoittanut

emmi

hehe. mä näin yks yö sellasta unta mis oli parta-sami, tai siis nykyäään jönde ;P ja mitä muita nimiä niitä nyt olikaan niin. Semmosta unta et mä keskustelin yhen kaverini kanssa ex parran niistä sen nimistä ja sit yhtäkkii huomasin et toinen mun kaveri jutteli siin parran kanssa[me ei oltu siis huomattu et parta oli siin vieres] ja sit muistan vaan jtn semmosta siitä et se kerto niist nimistä et kyl se jönde on semmone hyvä nimi tai jtn. Tää on ihan saatanan sekava ku en muista sitä kokonaan ja muutenki. Tää uni tuli varmaa siittä ku olin edellisenä päivänä kommentoinu levareitten foorumilla tohon topiciin ex parran nimistä  ;D
älä tunnusta jos sattuu

punainen

Näin vähän aika sitten unta jossa Parta-sami tuli ulos kaapista ja tunnusti olevansa homo ;D en muista unesta juuri muuta...Mistäköhän toikin uni tuli.Kun ei oo ees juolahtanu mieleen mietiskellä Jönden tai kenenkään muunkan Lannan jäbän seksuaalisia suuntautumisia...

Painkiller

LainaaNäin vähän aika sitten unta jossa Parta-sami tuli ulos kaapista ja tunnusti olevansa homo ;D

Heheh.. ;D

jouhu

punainen

Niin mitsäs sitä tietää vaikka mulla olis niin voimakkaat vaistot asian suhteen... ;DTäytyy keksiä miten sais asian selville...Kun onhan se sami sellanen mysteeri vielä, ei oikein tiedetä mitään jätkästä ja sen menneisyydestä...

puska

Yritä iskeä se, ja jos se ei lämpene niin se on sitten varmaan homo  :D
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

[tuuli]

muutama yö sitten näin sellaista unta et menin apulannan keikalle. wuhuu, en muista siit, mitään mut kaiketi kaikki ei menny kuitenkaa ihan niinku piti.  :P
allekirjoittanut

punainen

LainaaYritä iskeä se, ja jos se ei lämpene niin se on sitten varmaan homo  :D

paitsi et mut nähdessään jokanen mies harkitsis kyllä vakavasti homoutta xP

Painkiller

Lainaa

paitsi et mut nähdessään jokanen mies harkitsis kyllä vakavasti homoutta xP

Noh, ei saa olla noin ankara itselleen ;D

jouhu

Punanen on varmasti tosi sulonen! :) Muistaakseni näin jotain apulantaan liittyvää unta, mutta en todellakaan muista mitä. ::) Miun äiti oli kuulemma nähny jotain sellasta, että nää apiksen poijjaat oli tullu meille ja mie olin jumissa, etten tienny mitä tekisin. Ja Toni oli kysyny äidiltä kaljaa.

emmi[ei voi kirjautua]

Tosta jöndestä että onko se homo niin voin sano että ei. Sillä on vaimo ja vissiin lapsikin.  :o Mäkin vähän yllätyin kun kuulin tosta.. mut tosta lapsesta mä en kyllä ihan varma oo mut ainakin vaimo sillä on.. :) Pakkahuoneen keikan jälkeen sain kuulla siitä :)

puska

Ohhoh:). Mahtava kuulla että ukolla on tuolla saralla asiat hyvin.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.