A.L.unia...

Aloittaja punainen, maaliskuu 19, 2004, 05:25:55

« edellinen - seuraava »

mixu

näin joku vuos sit sellasta unta et olin jossain bileissä ja sit toni tulin sinne ja sanoin et hieno pehko sulla(sillä oli joku ihan pimee pellava tukka),sit se otti jonkun kynän käteen ja kirjotti mun kaljuun et "magee"...muuta en muista :-/
ota minut mukaan/ota minut mukaan/jos et sinä sitä tee niin ei kukaa/ota minut nyt,olen väsynyt,olen niin vanha ja ränsistynyt/ota minut mukaan/ota minut mukaan.../

piupau_muovia

hehe..polvitaipeeseen potkimisesta. mä olin kavereitteni kanssa kuopiorockissa ja siellä oli pahimmanlaatuinen päällehyppijä ämmä..siinä ensin yritti tuijottaa kohteliaan pistävästi, että neiti hyppii vähän päälle..lopulta oli turvauduttava teidän taktiikkaan ja potkittava se meidän edestä...I´m against violence but...

hande^

Tää ei nyt ihan liity aiheeseen, mut kerronpahan kuitenkin, et näin kerran (joskus puol vuotta sitten) semmost unta, et olin Pelle Miljoonan keikalla ja sen jälkeen juttelin sit Pellen ja bändin poikien kaa ja sit siin oli jotain hämärää, mitä en muista, mutta uni kuitenkin loppu siihen, et kantelen Pellen ja muut kännisinä himoihinsa... :D
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

jouhu

Mie oon nyt nähny jotain sellasii keikka unia. Yksikin uni oli sellanen, että olin tulossa veljeni kanssa jostain apiksen keikalta ja mie hyppäsin veljeni reppuselkään, koska halusin, että Toni joka oli menossa siitä meijän ohi, näkisi miut. Mutta miulla oli joku ihmeellinen hame päällä... Mie rupesin siinä jotakin huutamaan "ääk! miun hame.." En sitten tiiä huomasko Toni minnuu. :-/
Yks toinenkin oli sellanen, että Sipe sai jonkun Sipe palkinnon. ::)

maijja

hmm... nyt kun oon teidän unia lueskellut, niin edesauttaiskohan se että minäkin joskus jotakin unta näkisin. Eilen illalla katsoin sen apulannan keikan läpi kelauksella ja viimistä toniakaan telkkarista ei voinut missata... Oon vaan ollu ihan sekasin provinssin jälkeen. Kummallista, en minä ennen näin vannoutunut musiikin kuuntelija ollut.  
Sisällä syntyy syöpä.

Maikki.

Näin taas viime yönä ihan hassua unta.. Olin olevinaan provinssissa apulantaa katsomassa ja sielä ei ollu ihmisiä paljon yhtään. pääsin sitten ihan eteen ja apis esittikin jotain näytelmää ja mie pääsin näyttelemään siihen. Sitten lopuksi ne jakoi siellä pullia ja makkaraa! ;D ;D Aina huusivat jonkun nimen ja sitten sai mennä lavalta hakemaan pullan tai grillimakkaran :D ;D.. mulle oli makkara :( :D.
Ja olin kuulema kävelly unissani ja heilutellu käsiä ;D ;D :-[....
'.. I'm sorry for what I did ..' <3

punainen

Tossa viikko sitten oli hirveetä nähä a.l.- unia mistä puuttui Tuukka.Muta onneks helpottavan tiedon kuultua palas Tuukka kaks päivää sitte mun uneen Sipen ja Tonden rinnalle. :) se oli hauska,siinä Apulanta esiintyi jossain ulkolavalla jossa oli vähän porukkaa ja minä innoissani pogoilemassa.Sitte keskellä keikkaa yhes vaihees Toni halus kokeilla jotain musajuitsua ja tarttui sitten Tuukan Kramerin namiskuukkeleihin niitä säädelläkseen jolloin Tuukka huusi: "Näpit irti mun tytöstäni!"

Se oli jotenkin niin hauskaa kun sai sellaisen käsityksen unessa että tuukka kutsuu rakasta bassoaan "omaksi tytökseen" ;D Tuukka nolostui heti kommenttinsa jälkeen.
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

Maikkii.

Heheh ;D Hauska uni punaisella! ;D
Niin, miekin näin jo unta jossa ei ollu Tuukkaa apiksen keikalla. Vähän se tuntui tyhjältä. Mutta onneksi kuitenkin kaikki on taas kivasti, kun on varmaa ettei mitn muutoksia apulantaan ole tuolossa :) :-*

hande^

Mä näin tos vähän aikaa sit sellasta unta, mis olin Apiksen keikalla, mut Toni ei ollu siel. Tuukka laulo ja Sami oli kitaras. Sit Sipel oli sellaset mikseripyödän näköset rummut, mitä se soitteli tökkimällä jollain tikulla. Sit se yhes vaihees tuli sinne yleisöön ja anto mulle pusun poskelle. :P

punainen

:DNo miltä Tuukan laulu kuulosti?Taas mun yks märkä uni olis kuulla Tuukan laulavan,että onko se yhtä ihanan kuuloista kun äijän puhe ::)

hande^

En mää sen lauluäänestä mitään muista, kunhan vaan pogoili siinä mikin edessä. :D

maikkii

Heh,vähän miekin olen miettiny että haluisin kuulla ja nähdä tuukan laulavan! :D

punainen

Mä näin unta vähän aika sitten että löysin Tonin kukkopillin ;D Semmonen joku keraaminen, otin sen sitten käteeni ja tottakai tiputin ja särjin sen.Heräsin siihen kolahdus äänen joka oli tosi aidon kuulonen. Aamulla sitten löysin mun verhotangon nupin lattialle tippuneena joka selitti aidon kuulosen äänen unessa.

on ne vaan ihmeellisiä.Miten mun uni voi olla just sellases kohassa että tiputan jotain samalla kun oikeesti jotain pamahtaa alas mun huoneessa ::) nyt mua kiinnostaa kuinka hyvä Toni on soittamaan kukkopilliä ;)

[tuuli]

kukkopilli.  ;D aika siisti. tonihan voi olla vaikka kuinka kova maestro alalla, sekun näyttää osaavan ihan kaikkea.
allekirjoittanut

emmi

Lainaa

on ne vaan ihmeellisiä.Miten mun uni voi olla just sellases kohassa että tiputan jotain samalla kun oikeesti jotain pamahtaa alas mun huoneessa ::) nyt mua kiinnostaa kuinka hyvä Toni on soittamaan kukkopilliä ;)

Tää ei nyt liity oikeestaan aiheeseen, mutta se on kyl vähän outoo että miten voi unessa ja oikeessa elämässä tapahtuu sama asia samaan aikaan. kun mulla on käyny silleen unessa että siinä unessa on alkanu soimaan herätyskello just samaan aikaan kun se oikeestikkin on alkanu soimaan. tietenkin voi olla että tähän on joku maailman yksinkertasin selitys mutta mä en vaan sitä tajua..
älä tunnusta jos sattuu

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.