A.L.unia...

Aloittaja punainen, maaliskuu 19, 2004, 05:25:55

« edellinen - seuraava »

Wirtabiuha

Ja se loppuu tietty joskus yöllä? niinkun aina... en mäkään pääse.. *nyyhkii hysteerisenä ja vaipuu psykoosiin*
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

jouhu

Olisko siellä ollu jotain kiinnostavaa?

punainen

Mä näin viime yönä kauheeta painajaista jos oli sota ja kuolleita lapsia ja vauvoja...Siin synkäs unes oli kyllä todellinen kevennys kun Toni Wirtanen astui kuvaan...Siinä Toni vaan istahti mun syliin ja sanoi mulle "sä oot niin härski ja naisellinen!" sit mä pitelin Tonii sylkyssäni enkä muista enempää...

Mä kyllä kuolen nauruun kohta jälleen kerran...Tää uni piristi aamua ehdottomasti 8)
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

Maikki.

Minä näin tässä joskus sellaista unta että Toni kierteli täällä meidän lähistöllä toisten kotona soittelemassa kitaraa ;D ..
'.. I'm sorry for what I did ..' <3

pehmyt

Pari kertaa nähnyt ainakin seuraavanlaista unta monta vuotta sitten: Olin apulannan keikalla takahuoneessa ennen keikkaa ja juttelin Tonin kanssa että "osaan soittaa kaikki teidän biisit ulkoa" ja Toni sitten että tuutkin soittamaan ton meidän keikan  ;D tietysti sitten unohdin kokonaan soinnut kun pääsin lavalle  :-[

puska

Näin pitkästä aikaa unta Apulannasta. Aivan mystistä.

Olin ollut Lantojen keikalla ja juttelin Tonin kanssa. Toni heitti sitten välikommentin "tsippadii" joka on minun tuttavapiirissäni hyvin yleinen. Kysyin, että "mistäs sinä olet tuon oppinut?". Toni vastasi siihen että joltain puskalta netistä. Menee jo liiallisuuksiin tämä.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

hande^

Mä näin vähän aikaan sit semmost unta, mis mä olin sukulaisten kaa jossain mestas ja sit Discon Aki oli siel ja se laulo yhelle mun sukulaistytölle jotain biisii unilauluks. Sit mä aattelin, et kyl mulleki kelpais, jos Toni olis laulamas mulle. Kohta Toni ilmestyki jostain. Ei se loppujen lopuks mulle mitään laulanu ( :'(), vaa päädyttiin hengailee koko yö ulkona, mikä sekin oli mukavaa...!  :D
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

punainen

Minäkin haluisin nähä tommosii unii :Dmutte eipä ne pidämmän päälle olisi kivoja kun joutuisi aina heräämään ja toteamaan että oli vain unta :(

Mut toi uni missä Toni istu mun syliin ja sano et oon niin härski ja naisellinen oli kyllä kertakaikkiaan hauska! ;D

emmi

mä näin tossa pari yötä sit sellasen unen et mä olin jossain vissiinki mun kavereitten kanssa ja sit Toni oli kans siel ja se yritti kai iskee mua tai jtn ja oli koko ajan mun kimpussa, mä olin tietenkin ihan onneissani ja kaikkee ja sit se loppu kesken se uni :)
että sellanen toiveajattelu-uni  ;D
älä tunnusta jos sattuu

punainen

Mäkin oon nähny pari kertaa tommosii ja haluun lisää ;DSe vaan että loppuu aina just ratkaisevas kohassa  ;) mut yleensä se unissani niin kuin tosielämässäkin on että mä se häärin Apulantojen kimpussa eikä ne mun ;D

Maikki.

Mie näin viime yönä sellasta unta että apulannalla oli keikka meillä kotona ;D. Ja minulla oli ihan ihmeellinen kamera...
'.. I'm sorry for what I did ..' <3

Lerppa

Hmm.. miekin näin Apulannasta unta tossa viime yönä. Pientä alustusta unelle: Elikäs olin tolla DBTL:än ikärajattomalla keikalla, jonka yleisö oli suht perseestä, ja sen kruunasi ilmeisesti hieman päissään oleva ihminen joka kirkui aivan täysillä koko keikan ajan biisien sanoja, Tuukkaa ja vielä jopa Tonin välispiikkien päälle... niin etten mä oikeen edes kuullut Apista sen takaa  >:( (anteksi nyt jos sattuu olemaan näitä formulaisia mutta se on tosiasia :P)
No mutta näin kuitenkin unta että olin sillä keikalla ja potkaisin kyseistä ihmistä polvitaipeeseen niin että se kaatui ja loppukeikka oli sitten luksusta ;D
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

punainen

No mahto kyllä vidduddaa toi se tyyppi kun väkivaltaisen kostounen näit.Mäkin näen vihaamistani ihmisistä just tollasii unii,ihan hyvä että ees jossain saa sitten purkaa agressioitaan :)

Lerppa

Joo kyllähän se kieltämättä pisti vihaks, kun pilasi mun ja varmaan aika monen muunkin keikkafiilikset  :-/
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

hande^

Mä oon nähny joskus yli vuos sit semmost unta, et olin ollu jossain Apiksen keikal ja sit menin pyytää nimmareita, ni Toni juoksi halaa mua ja kiitteli hirveesti, ku oon niitten fani ja et tulin keikalle...!  ;D
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.