A.L.unia...

Aloittaja punainen, maaliskuu 19, 2004, 05:25:55

« edellinen - seuraava »

rautalintu

Mä näin aiemmin paljon unia Apulannasta, en enää. Enkä kauheesti muista niistä mitään, mutta yks uni, joka on jäänyt mieleen: oli loppukesä, joku sisäkeikka, pieni paikka ja paljon ihmisiä. Tuukka soitti rumpuja, Toni kitaraa, Sipe lauloi, ja Metallican Hetfield oli bassossa?! Kukaan ei ihmetellyt "vääriä" soittimia tai Jamesin mukanaoloa, aivan kuin hän olisi aina kuulunut bändiin. Ja kun keikka loppu ja lähdettiin ulos, satoi lunta ja oli jäätävän kylmä.
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

blind_eye

Mä näin viime yönä pitkästä aikaa unta Tonista. Mä olin jossain musiikkihommassa (varmaan rock against drugs, ollaan menossa sinne ja se pyörii päässä) ja Toni esiintyi siellä. Oli taas ihan kiva uni, ja pitkästä aikaa kiva nähdä sellaista unta. Muuten, taisi siinä unessa myös Pikku G ja Ezkimokin pyöriä, he ja koko Royal Family tulevat myös tuohon kanserttiin  :D
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

salza01

mun kaveri ennen suurinpiirtein vihas apulantaa, mutta mä sitte sain sen keikalle mun kanssa ja se rupes sen jälkee itekki kuunteleen ja se näkee joskus unia et me ollaan sillä keikalla. :)

oon mä itekki nähny näitä apulanta-unia. :)
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

taika^^

Oon mä nähny, mut ne oli lähinnä muistoja mitkä tuli mielee.. Ja uni sekottui nihin muistoihi x) Ne on kivoi unei
Cross my heart and hope to die
May my end come tonight
Across the dark, into the light
May death again us unite

Lerppa

Jeps, hyvät muistot vähän höystettyinä unissa on ihan parasta, kun voi elää uudestaan hienoja hetkiä! :)
(ja sit herää radion urheilu-uutisiin perskele...)

Jotta tää viesti ei olis ihan turha ja aiheeseen liittymätön, niin pitää mainita, että näin viime yönä taas muisto-unta, hinoa sellasta 8)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

[tuuli]

onha se siistiä nähdä apiksesta unta...

mut mua vituttaa aina kaikkien kivojen unien jälkeen; lähinnä se että ''ne on vaan unta''.  

:-[
allekirjoittanut

punainen

Eli kivatkin unet on lähes yhtä inhottavia kuin painajaiset... :-/ Ellei sitten se hyvä uni ole jonkinlainen enneuni...niin mä ainaki ¨haluun lohduttautua :)

jouhu

Näin apis unta viime ja toissa yönä... Toissa yönä näin sellasta, että raahasin äidin jollekkin apiksen keikalle näyttääkseni kuinka hyvä ihminen ja eumpali Sipe on. Me oltiin jotenkin ovelasti siellä takana..., että nähtiin Sipe silleen sieltä takaa sivulta..

Viime yönä taas, että olin siellä rajatapaus systeemisää. Jonkun takia niitten äidit ilovat tulleet saattamaan paikalle tyyppejä jotka varsinaisesti halus sinne.. Ja Toni sano jotain, että "voisiko äidit mennä pois" tai jotain vastaavaa. No, sitten Toni rupes tanssii siinä... Äidit oli tullu jostain takasin ja olivat ihan innoissaan siitä Tonin tanssista. Ja yhellä tyypillä oli ilmapallo mukana jonka sisällä oli vettä ja rupes roiskuttelee sitä Tonin päälle.

Maikki.

Näin aika hauskaa unta.. Apulanta oli olevinaan tulossa jonneki tähän ihan meidä talon lähelle soittaa ja odoteltiin parin kaverin kanssa niitä tossa ulkona. Ensin meni ohi kaksi poliisi autoo ja sitten tuli perässä apiksen pojat sellasella autolla niinku siinä ei yhtään todistajaa videossa, toni ajo ja tuukka istu eessä, sipe takana.. Minä pompin siinä että "tuossa autossa oli tuukka! Nuo ne oli!" sitten toni tuli yksin kysymään meiltä että mitäs kuuluu ja jotain että ollaan vähän myöhässa. Ja sitten se kysyi että haluttaisko kyytiin, me mentiin ja sitten ajettiin monta kertaa sellasesta lumihyppyristä josta lensi metsään ;D! Muistan vielä että tonilla oli se raita pipo päässä ja tuo takki mikä on sivun yläkulmassa. Ja tuukalla oli sellanen puku ja kravaatti :)
juuh.
'.. I'm sorry for what I did ..' <3

Wirtabiuha

Heh, mä näin tossa viime yönä unta että muutin bussiin numero 18 asumaan ja toni, tuukka ja denigraten tipi oli siellä ikään kuin huonekaluina istumassa... Olenkohan mä matkustellut liikaa bussilla?
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

emmi

pääh, miks mä en nää koskana mtn apulanta unia  :'(
tahtoo nähdä al unia, tai sit mä oon nähny mut mä en muista, ku en mä oikeen muutenkaan kauheen hyvin koskaan muista mun unia. aika haparasti aina...
älä tunnusta jos sattuu

punainen

Eilen ku oli noi Tonin syndet tuli kans kelailtuu sitä kuulapäätä normaalii enemmä. ja näinpä sitten mielenkiintoista unta...Mä olin jossain hämäräs ostoskeskuksessa ja siel oli joku ruokapaikka mis ei ollu ketään. Mä kuitenki tiesin et Toni oli siellä ja syöksyin sitte takahuoneeseen mis Toni söi kaikes rauhas jotain. Sitte mä teurastin Tonille kissan. Mä en muista söikö Toni sitä...Ja syntymäpäivän kunniaks mä annoin Tonille lahjaks sellasen tyhjän muovipakkauksen jossa oli ollut muropaketin lelu.Toni oli otettu lahjasta.

Et sillai.En oo saatananpalvoja tai mitään viitaten tohon teurastukseen.Kertookohan tää uni jotenkin mun suhteesta Toniin? ::)

hande^

LainaaMä näin viime yönä pitkästä aikaa unta Tonista. Mä olin jossain musiikkihommassa (varmaan rock against drugs, ollaan menossa sinne ja se pyörii päässä) ja Toni esiintyi siellä. Oli taas ihan kiva uni, ja pitkästä aikaa kiva nähdä sellaista unta. Muuten, taisi siinä unessa myös Pikku G ja Ezkimokin pyöriä, he ja koko Royal Family tulevat myös tuohon kanserttiin  :D
mis toi "rock againts drugs" on ja millo?
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

rautalintu

Su 18.4. Tampereella Pakkahuoneella
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

hande^

Damn! Voi vitsi, meitsi ei pääse!  :'( Onks se siis vaa ja ainoastaan tuol, et ei missään muual...?
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.