playpäkkiä?

Aloittaja Silti_Onnellinen, joulukuu 16, 2003, 12:20:38

« edellinen - seuraava »

PahaPahaAsia

nyt oon jo vähän mukana näissä teidän jutuissa, ainakin niin paljon, kun tässä vaiheessa on mahdollista... multa meinaan ;D

Silti_Onnellinen

no hyvä että joku on  ;D
meinaan mä ainakin oon aika harvoin jutuissa "mukana"  ::)
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

emmi

sillon ku mä tänne keskustelupalstalle eksyin ni mä en ees lukenu kaikkia juttuja kokonaan ehkä pari viimestä sivuu luin ja sit mä vaan pikkuhiljaa aloin oleen "mukana"  ;D
mut aika helposti näist jutuist saa kii..
älä tunnusta jos sattuu

*tuuli

mä kun tulin tänne niin en varmaan lukenu mitään muuta ku aiheen ja siitä pari ekaa viestiä ;D

kun ei oo kiinteetä :-/

PahaPahaAsia

Lainaano hyvä että joku on  ;D
meinaan mä ainakin oon aika harvoin jutuissa "mukana"  ::)

en mäkään kyllä kaikkia ymmärrä, mut niin paljoon kun multa on mahdollista eli aikas vähän... ;D

PJS

Öö...eipä taida vetää playbackkina...ainakaan enimmäkseen, ellei sitten ne lukuisat virheet oo myös tallentunu sinne taustanauhoille :) Kyllähän noita apulannan bassolinejä vetää vaikka pääalaspäin, ne on lähinnä tasasta kasia ja yleensä pelkkää soinnun juurisäveltä (ainakin livenä)

[tuuli]

ja jos on kyse jostain soittimesta kuin basso, niin eihän se minkään valtakunnan soittoryhtiä tartte, ja jos oot soittanu vaikka kymmenen vuotta niin eikai sun nyt herranen aika tartte niitä sormia koko ajan tuijottaa.  :D
allekirjoittanut

punkku

Apulannan bassokuviot ei oo maailman vaikeimpia..Eiköhän se Tuukka pysty soittaa niitä vaikka vähän siellä lavalla hyppiski ja kyykkiski

puska

Pakko tähän väliin sanoa, että minä rakastan Avaruuden syklissä kohdassa "Saa nähdä jos uskaltaa, ikuisuuden verhon taa ja koskettaa jumalaa." olevaa bassokuviota. Aivan mahtava:D
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

hendu

LainaaPakko tähän väliin sanoa, että minä rakastan Avaruuden syklissä kohdassa "Saa nähdä jos uskaltaa, ikuisuuden verhon taa ja koskettaa jumalaa." olevaa bassokuviota. Aivan mahtava:D

Toi on munkin mielestä ihan huippu!!! Muutenkin siis biisinä avaruuuden syklissä on huippu!
Temosen pomppubasso

[tuuli]

LainaaPakko tähän väliin sanoa, että minä rakastan Avaruuden syklissä kohdassa "Saa nähdä jos uskaltaa, ikuisuuden verhon taa ja koskettaa jumalaa." olevaa bassokuviota. Aivan mahtava:D

jep nii onki, aivan ihana! muutenki koko biisi ( lukuun ottamatta hetki lyö alkua.  ;D )
allekirjoittanut

punainen

Se alku on just paras ja kirka on siitä kaukana ;D kerrassaan ihana kappale.Jotenkin niin ihanan yksinkertainen mutta silti jotenkin moniulotteinen...
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

Yame

Hui olkoon, en mä nyt usko että se AINA ainakaan soittaisi pleipäkkinä  :D (eläköön englannin oikeinkirjoitus) Kaipa Tuukkakin nyt joskus on siten^^ soittanut, mutta että aina? Plastikista lähtien?! Eipä, eipä... en usko, en ainakaan nyt. Todisteden puuttuessa :D
Tiedätkö sen tunteen kun et oikein tiedä miten päin pitäisi olla?

Yame

Oli nyt vielä pakko hönkästä tähän väliin että niin minäkin, niin minäkin rakastan sitä Avaruuden syklissä biisin "Saa nähdä jos uskaltaa, ikuisuuden verhon taa ja koskettaa jumalaa.- kohdassa olevaa bassokuviota. Ihana! Biisi on muutenkin mahtava, hieman aiheesta poiketen...  ::)
Tiedätkö sen tunteen kun et oikein tiedä miten päin pitäisi olla?

puska

Voi että, mitäkähän biisejä minä tässä kuuntelin, missä on myös aivan mahtavat bassot. Ainakin Hemissä on myös loistavat, oli jokun muukin biisi, mutta en nyt sitä muista :-/
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.