playpäkkiä?

Aloittaja Silti_Onnellinen, joulukuu 16, 2003, 12:20:38

« edellinen - seuraava »

punkku

Niin en nyt tarkota et jos se ei lähe niin olis pakko, mut selkä yleisöön päin on mun mielestä jo vähän liian tylyy...Kyllä nyt keikal on tarkotus et esiintyjä ja yleisö on vuorovaikutuksessa keskenään ja tuolla tavalla se ei oikeen onnistu.Niin olihan Tuukka joillakin keikoilla viime kesänä ihan messissä mutta useimmilla aika visusti siellä huppunsa alla....

[tuuli]

se on tosi tylyä! ja musta kyllä tuukka on esiintyjänä kuin esiintyjänä ihan samassa roolissa kuin vaikka wirtanen. et yhtä hölmöö tuukan on soittaa selkä yleisöön, kuin vaikka wirtasen laulaa selkä yleisöön.. :P
allekirjoittanut

Yame

no niin on.  ;D
ihan tyhmää, esiintyjänä (kokeena sellaisena) sen pitäisi se ymmärtää...
Tiedätkö sen tunteen kun et oikein tiedä miten päin pitäisi olla?

eiii, palikat ette taas ymmärrä hyvän päälle. ei näin. se tuukan soittohan nimenomaan on tyylikästä. son taidetta. teillä pitäs olla mitään aihetta valitta. olla vaan ilosia että tuulkkaa ja kunppanit jaksaa soittaa vuodesta toiseen vaikka täälä puhutaan tonmosta paskaa. se on hienoo että sieltä on löydetty se oikee oma tyyli. tuukka on niinkun äijä.

[tuuli]

tarkoittaako pöö nyt sitä miten tuukka soittaa selkä yleisöön?
minusta se on edelleen epäkohteliasta, mutta onneksi sitä ei enää ole havaittu.
allekirjoittanut

joo pää tarkotti just sitä. sehän ei ole mitenkään epäkohtelisasta. ei ollenkaan se on vaan helevetin tyylikästä.

puska

Itseasiassa minä olen pöö:n kanssa samaa mieltä. Mutta en tulisi kuitenkaan mielipiteitäni tänne noin vittuillakseen esittämään. Älä pilaa meidän hyvää toverihenkeä tuommoisella vittuilulla perkele! Voi poistua, jos ei osaa mielipiteitään asiallisesti esittää, se on minun mielipiteeni se.

Mutta tuossa itse asiassa olen samaa mieltä. Se on todellakin tyylikästä, ja Tuukka kertoo sillä loistavalla tavalla jotain itsestään.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

juu anteeksi tietystikkään ei ollut tarkoitus vittuilla, eikä pilata teidän toverihenkeä. kyllähän kunminkin kaikkien etu ois että apis vanit ois väleissä keskenään ettei tartte keikoilla tapella vaan voi keskittyä tuukan selän ihailuun.

puska

Niin... Ja tällä foorumilla olen mielelläni laukannut nimenomaan sen takia, koska täällä kukaan ei solvaa toisten mielipiteitä, ja ne voi sanoa rehellisesti. Harvalla foorumilla tälläistä näkee.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

[tuuli]

niimpä! voimme olla ylpeitä itsestämme!  :D
allekirjoittanut

jouhu

punainen

Makunsa kullakin mutta musta edelleen se on epäkohteliasta soittaa selkä yleisöön. Varsinkaan kun Tonikaan ei pysty niiden pedaaliensa ja laulunsa takia juurikaan liikkumaan,niin se voi joskus mennä vähän liian jäykäksi esitykseksi jos tuukkakin olis selkä yleisöön päin :P Kyllä mä luulen että Tuukka voi tuoda persoonaansa muillakin esiintymis tavoin kuin tuolla esille.Paitsi siinä tapauksessa voisin ihastella tuukan selkää jos sil olis samalnlaista säpinää esiintymisessä kuin ennen.

Ei ollu tosiaankaan tarkotus tehä tästä asiasta mitään isoa juttua koska kyllähän Tuukka nyt yleensä soittaa ihan fiksusti rintamasuunta kohti yleisöä.
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

Yame

Anteeksi jos olen mielestänne loukannut teidän mielipidettänne.  :(

Mutta joo, on se hienoa että pojat soittavat vielä. Eikä minua se ainakaan haittaa jos se soittaa selkä minua päin.  :) Hyvä vaan jos  saa soittonsa kuulostamaan noin hienolta siten.  ;D
Tiedätkö sen tunteen kun et oikein tiedä miten päin pitäisi olla?

[salzaa]

kunhan vaa kaikki herrat saapuvat lavalle ni kaikki on hyvin. :)

Vilkku

Minun puolesta soittakoon vaikka verhon takaa, kunhan vaan on iloa esiintyä :D Hyvä fiilis paistaa kyllä selästä tai mistä tahansa. Jos saa paremmat kiksit piilossa ni mikäs siinä ;)
[ -You should see my scars- ]

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.