Faniurasi kohokohta?

Aloittaja punainen, syyskuu 22, 2004, 11:54:59

« edellinen - seuraava »

punainen

Maikki varmasti siistii päästä juhlii synttäreitään lempibändinsä keikalle!  :D Mulle ai taida koskaan tulla niin hyvää tsägää et Apulannal olis keikkaa mun synttärinä niin et mulla vielä olis mahist päästä sinne,ellen sitte rikastu jotenki ja tilaa ittelleni Apulannan esiintymään,kun Apulantahan tekee tällasii yksityiskeikkojakin...Yks tavoite taas lisää ittelleni :)
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

Lerppa

Lainaa

Mulla ei ole koneella. Muistaakseni Lerpalla on jotain pätkää koneella. Multa löytyy vaan VHS - versio tuosta... - Odotan Lerppa - Gurun kommenttia.
Koneelle olen juu laittanut jotakin pätkiä... mutta niitä on paha lähteä jakelemaan julkisesti. (ja kun ne on vielä niin isoja tiedostoja, ni on paha laittaa kotisivuille, tai lähettää sähköpostilla..)

Lainaaja omalta jouluvideolta :P
Ootko sie oikeesti kattonut sitä? ;D Vähän siistiä ^^
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

emmi

yks vuosi, oisko ollu pari vuotta taakse päin niin sattu apulannalla samaan aikaan keikka pakkahuoneelle ku mun kaverilla oli synttärit. ihan samana päivänä. mentiin sinne sitten juhliin niitä. :)
älä tunnusta jos sattuu

Maikki.

LainaaMaikki varmasti siistii päästä juhlii synttäreitään lempibändinsä keikalle!  :D Mulle ai taida koskaan tulla niin hyvää tsägää et Apulannal olis keikkaa mun synttärinä niin et mulla vielä olis mahist päästä sinne,ellen sitte rikastu jotenki ja tilaa ittelleni Apulannan esiintymään,kun Apulantahan tekee tällasii yksityiskeikkojakin...Yks tavoite taas lisää ittelleni :)
No niin oli vähän siistiä! :D :)
Millonkas siulla on synttärit? Hehe, olis aika hauskaa tilata apulanta joskus ja semmonen yksityiskeikka pitää sellasten kivojen ihmisten kanssa ;D ..
'.. I'm sorry for what I did ..' <3

punkku

Mulla on syndet 2. maaliskuuta mutta ei tänä vuonna taida kevät kiertue keretä alkamaan vielä silloin...

Jeps olis mahtavaa jos vaikka 18vee synttäreilleen sais Apulannan :DJa saisivat silloin kyllä pojat kovan keikan kun aion tietty kustua kaikki maholliset todelliset lantapää kamut sinne! Koska se on peraattees mahollista koska Apishan tekee yksityiskeikkoja mutta se on toinen asia paljo siihen tarvitaan suhteita ja rahaa... :P

Wirtis

Mäkin tarvitsen synttäri keikan. Viime vuonna oli Sinfonietta neljä päivää ennen mun synttäreitä ni se oli hyvä tapa juhlistaa. Mä oon yltiö loukkaantunut kun meiän on pitänyt handen, lerpan ja punkaun kera juhlistaa mun syndejä jo reilun kuukauden mut aina jollain on joku este...

punkku

Ihmeen vaikeeta on kyllä ollut saada sopimaan neljän tytön menot niin et olis ees yks vapaa ilta kaikilla jossain... :P Mutta kyllä me vielä ne pidetään ja kyllä sä vielä sen synttärilahjankin saat! :)

Muuten mietin et jos faneja olis tarpeeks pystysköhän ne järjestämään itte ittellensä räätälöity Apulanta keikka....?Jos kerta ykskin ihminen pystyy sellasen omiin tarkotuksiinsa tilata? ::)

maikki

Ai niinkö että yhessä iso fanijoukko tilais apulannan keikan? :D No olishan se periaatteessa mahdollista silleen..? Joku yksi vaikka keräis kaikilta rahat ja sitten tilais sen  :D. Mitäköhän semmonen maksais?

maikki..

mitä? näkyykö teilläkin kaksi tämmöstä 'Faniurasi kohokohta?' aihetta? :D Vai olenko mie oikeesti tulossa hulluksi ... ?

punkku

Joo näkyy...ennen täällä oli joku Gartemel aihe jonne olin jus vastaamassa kun jotain tapahtui ja se katos ja tilalle tuli toinen tällanen.. ???

jouhu

Miekin rupesin kattoo, että onko tullut päivä, kun näen kaiken kahtena. Mutta taitaa kuitenkin olla ihan jossain muussa sitten vigaa...
Myöhän voitais kerätä rahhoo tohon! ;) Kaikki keräis tietyn verran rahaa ja laitettais sitten yhteen. Ja tietysti sitten on se miten sais apulannoittajat ja minne.

punainen

Niin kyllähän se helpompaa ja halvempaa on jos kiertää vaan ahkerasti :)Mutta jos joku meinaa tosissaan jotain privatimpaa juttua niin mut saa ainakin mukaan ;)
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

puska

Ja minut myös! Heti messissä!
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

Maikki.

miekin voisin, jos vaan rahat riittäis :D! olispa vähän hienoa. :)
'.. I'm sorry for what I did ..' <3

blind_eye

tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.