Faniurasi kohokohta?

Aloittaja punainen, syyskuu 22, 2004, 11:54:59

« edellinen - seuraava »

hendu

Vitsi toi olis kyl super hienoo päästä jonkun orkan jäsenen kaa oikeen kahenkeskiselle läpälle! ja vaik juoda sumpit ja vaan jauhaa shittii! ehkä se voi joskus toteutua. mut mä en kyl haluis niinkun tungeksia mihkään. :)
Temosen pomppubasso

jouhu.

Miulle tässä vaiheessa kelpais, vaikka siellä lantapääjoukkionkin keskellä vaihtaa pari sanaa tai muuta. Yksin en osaa mennä, joten kai pitää tunkeutuu jonkun teijän kanssa..

Aapsu

Hei jouhu! Tungetaan kahestaan niitten puheille. Määkään en uskalla yksin...  :-[
NYT KAIKKI MUN SIVUILLE! UUS EP-LEVY

jouhu

Joo! Kyl miulle soppii. :)
Kuhan niitä keikkoja alkais vaan tulemaan..::)

[tuuli]

mä oon jossain määri niin ujo etten uskalla tosta noin vaa mennä höpöttelemään kellekään sipelle... ku ei mulla periaatteessa ole edes asiaakaan... mut silti se ois siistii!  ;)
allekirjoittanut

Wirtabiuha

Kyllä mä vaan hyökkään ahdistelemaan kaikkia aina tilaisuuden tullen. Paskan puhuminenhan on kerrassaan hyödyllistä...
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

puska

Minäkin aina haaveilen että "voi että kun ois mahtavaa päästä Sipen kanssa juttelemaan". Ekalla Lantojen keikalla ois kyllä ollut niin loistava mahdollisuus, ettei ikinä. Mutta silloin olin vielä niin pikkanen ja ujo, ja Apulantafaninakin niin kokematon, että en mennyt Sipelle juttelemaan, vaikka hän yksikseen keikan jälkeen lavan edessä seisoskeli, ja näytti aivan siltä, että juttuseuraa kaipasi. Ja ihmettelen sitäkin, miten kukaan muukaan ei juttelemaan mennyt:D. Kävin pikaisesti halaamassa enkä muuta rohjennut. Nyt jos samanlainen tilaisuus tulisi, niin selittäisin kyllä minkä kerkeäisin.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

jouhu

No, eihän minullakaan mitään oikeeta asiaa ole, mutta olis nyt upeeta nähä ihailun kohde ihan läheltä ja voi sanoo, että on vaihtanu parikin sanaa. :) Ja olisi muutenkin keskustella parilla sanalla, kun kerran ovat fiksuja tyyppejä.

amniinba

ookei. enpä oo tähän vielä vastannukkaan.. siis hienoin kokemus.. no keikka oli kyllä tosi ihana joskus, mutta sillon en kyllä kenenkään kanssa puhunu, nopeesti vaan tuukalta sain nimmarin kun se ohi pyyhälsi... mutta sitten tässä vahän aikaa sitten olleilla musiikkimessuillahan tuli tonin kanssa jotain pientä puhuttua..se oli kyllä kivaa.  :D mukavalta vaikutti.. kuten arvata saattaa.  
haluaisin kyllä sipen ja tuukankin kanssa jutustella joskus. jeash.  kun tulleevat tänne päin keikalle niin ehkä sitten hyökkään..

ja muuten vaikka tuntuis että etukäteen ei tiiä mitä sanois, ei sitä siinä tilanteessa mieti. niinno ainakaan minä..  ::)ja ei se jolle puhuu luultavasti siinä vaan tuppisuuna oottele, että puhuppas nyt ujo tyttö jotain..  ;)

punainen

Lainaa
ja muuten vaikka tuntuis että etukäteen ei tiiä mitä sanois, ei sitä siinä tilanteessa mieti. niinno ainakaan minä..  ::)ja ei se jolle puhuu luultavasti siinä vaan tuppisuuna oottele, että puhuppas nyt ujo tyttö jotain..  ;)

Sipe ainakin kertoo usein tosi oma-aloitteisesti tarinaa, joten ainakin sen luo pystyy menee vähän ujompikin :) Ja jos joku ei oo nähny Tonia niin osaa varmaan kuvitella että se mies rakastaa omaa ääntään tosiaankin ;). sen kerran kun Tonin eteen pääsiin ja olin ennalta miettiny mitä sanoisin, mutta enpä saanu sanottua kun Toni vaan höpötteli ja veti omaa showtaan faneilleen. Mutta Tuukka on vähän vaikeempi tapaus kun on niin hiljainen.Ja kun itse oon kans hiljanen ja muutenkin huono puhuja niin jos tuukan kans keskustelles on tullu liian pitkä tauko niin oon hypänny vaan aina halaamaan ettei pääse herra ihan heti liukenee mun käsistä.VoiTuukka parkaa..

Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

jouhu.

Juu, sellasen kuvan olenkin saanut, ettei Tonin ja Sipen kanssa oikein tarvii keksii mitään sanottavaa. Kunhan vaan menee kuuntelee niitten juttuja. :) Ja Tuukan kanssa varmaan on hieman hankalampi homma...

Aapsu

Mää oon nyt enemmän rohkaistunu puhuun Sipen kanssa kun katoin eilen pitkästä aikaa Mustin Hevonen -videon ja Sipe sanoo siinä lopussa, että kannattaa mennä puhumaan Sipelle jos sydän sanoo niin. :D

Mullakin oli muuten aika hyvä tsäänssi mennä jutteleen ihan ekalla keikalla minkä näin eli Aitoon Kirkastusjuhlilla 98. Ennen keikkaa Apulanta tuli ulos keikkabussista siihen "yleisön alueelle". Ei sitten kuitenkaan ollu mitään hirveetä intoo, olin sillon vasta 13. Muutenkin sillon tuntu olevan ainakin Tonilla aika huono päivä. Joku teinimuija yritti pyytää Tonilta siinä nimmaria ja Toni tönäisi minihameella varustetun tyttösen mutaan. :(
NYT KAIKKI MUN SIVUILLE! UUS EP-LEVY

KatjaRock

Lainaa
Mullakin oli muuten aika hyvä tsäänssi mennä jutteleen ihan ekalla keikalla minkä näin eli Aitoon Kirkastusjuhlilla 98. Ennen keikkaa Apulanta tuli ulos keikkabussista siihen "yleisön alueelle". Ei sitten kuitenkaan ollu mitään hirveetä intoo, olin sillon vasta 13. Muutenkin sillon tuntu olevan ainakin Tonilla aika huono päivä. Joku teinimuija yritti pyytää Tonilta siinä nimmaria ja Toni tönäisi minihameella varustetun tyttösen mutaan. :(

No olipahan reilukerho.
Tais tuo kesä muutenki olla Apulannalle sekavaa aikaa. Menestystä paljon tavallaan yhtäkkiä. Törkeää silti tuommonen.
Time goes on, I wont.

punainen

no jos oli Tonilla huono päivä.mutta fanien kohdalla kandee kyllä miettii kask kertaa ennen kuin sanoo tai tekee...vai käyttäytyokö se tyttönen sitten jotenkin epäasiallisesti?

muuten teinimuijista tuli mieleen että monta kertaa on mulla sitten Tonin tapaaminen menny ohi kun ihanat lantiofarkkuiset minitoppiset pissaliisat (joita ei todellakaan Apulanta yhtyeenä vois vähempää kiinnostaa) ovat tunkeneet ohi pyytää nimmarii tisseihin tai navan alle, >:( ja tietty Toni ehtii aina häipyy ennenkuin mä kerkeen..
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

jouhu

Niin, elämä on epäreilua.... :(
Voisin melkein sanoa, että oli Tonilta aika tyhmästi tehty... Mutta kyllä tietenkin ymmärrän, jos päivä ja vuosi ovat menneet päin persettä, niin kyllähän siinä pinna käryää pienemmästäkin. Jos se tytsy nyt oli jotenkin ärsyttävä tai jotain vastaavaa.. ::)
Kyllä kaikkia ihmisiä pitäis kohdella samanvertasesti, vaikka haluais joskus vähän näpästäkkin..
Toivottavasti siulla punanen on myöhemmin käynyt onni Tonin kanssa. :)

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.