Faniurasi kohokohta?

Aloittaja punainen, syyskuu 22, 2004, 11:54:59

« edellinen - seuraava »

Painkiller

Äsh. En mä nyt sitä tarkottanut välttämättä että sä olisit hirveästi sitä kehuskellut. Mutta usein nää tämmöset jutut vaikuttaa siltä. "Määpäs oonkin pussaillut sen ja sen kanssa". Mä oon ilmeisesti maailman huonoin ilmaisemaan itseäni kun kukaan ei koskaan ymmärrä.

lena

Joo, ja sori täältäkin. mä taidna olla vähän turhalla päällä nytten. ei ollu takotus purkaa. mulla vaan turhauttaa kun noi starbot lulee voivansa yhden yön himon jälkeen heittää tyttöjä roskiin kuin eilisen lehden, ja jotkut eivät pääse niin helpolla.. jotkut saavat loppuelämänsä kärsiä .. näitä esimerkkejä nimittäin riittää, suomi on niin pieni maa ett.. toisaalta se on sääli että näistä jutuista vaietaan..

Painkiller

Onhan se varmasti noinkin.. Mutta kuka leikkiin lähtee se leikin kestäköön vai miten se nyt meneekään.. Mutta tottakai asiat kummittelee mielessä vielä pitkään.. Tiedän sen.

lena

Niin, ja vaatishan se sellaista aikuismaista käytöstä, kaikilta. mutta joskus tuntuu ettei samat säännöt päde rokkareilla. he elävät niiiiiin erilaista elämää tavallisista kaduntallaajista verrattuna että.. mutta oliko se sulla sen arvoista ? ovatko he staroja ja hyviä siinä koska he heissä on karismaa??? if u know what i mean ? wai mikä viehätti?

Painkiller

Niinpä, eri säännöt..vaikka kaikkihan tässä ihmisiä ollaan. Mä en taida puida sitä juttua tälläi julkisesti "kaikkien nähden"..se..emmä tiedä. Se vaan tuntuis väärältä tässä kohtaa..

lena

joo, mä ymmärrän. ehkä mäkin olen sanonut liikaa. ehkä nämä asiat pitäis laittaa kaappiin ja laittaa munalukko ja avain jorpakkoon. mä vaan en anna armoa ehkä kellekkään, enkä ala suojeleen ketään ihan vain sen takia.. että jotain julkisuusarvoa olis.. äh, en tiedä. ehkä ois vaan pitäny pitää turpa tukossa, turpaan tulee kuitenkin.

Painkiller

Lainaamä vaan en anna armoa ehkä kellekkään, enkä ala suojeleen ketään ihan vain sen takia.. että jotain julkisuusarvoa olis..

Se on oikein!

tuukan fani

[Hih, mun kohokohta, kolmisen vuotta sitten kotkassa oli tuukan kanssa suutelu. Oli muuten hyvä jätkä imuttaan. hih., ]

totah.. ei kyl mee ihan mun ymmärrykseen.. että uskoisinkohan ihan..

Painkiller

Lainaa

totah.. ei kyl mee ihan mun ymmärrykseen.. että uskoisinkohan ihan..

Usko pois että tuollaista sattuu.. Mikäs tossa niin ihmeellistä on?

KatjaRock

^ sattuu muuten yllättävän paljon. muissaki ko apulannan piireissä. viriiliä porukkaa osa rokkareist.
Time goes on, I wont.

Painkiller

Näinpä. Heh, rock 'n' rollin kliseet..viinaa, seksiä ja huumeita. Pitää varmasti paikkaansa vielä nykypäivänäkin, ainakin jossain muodossa..

puska

"Kaikki vaan polttaa pilveä ja nussii toisiaan ristiin."
 - Toni W.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

tuukan fani

nooo...
voi olla,että mulla ei vaa kaikki asiat mee ihan helposti päähän...
ei vähän tuukka osaa olla ihana!  ;D

medelin

LainaaJoku teinimuija yritti pyytää Tonilta siinä nimmaria ja Toni tönäisi minihameella varustetun tyttösen mutaan. :(

Eiköhän meistä jokainen ole joskus jonkun mutaan tönäissyt. Ja tullut tönäistyksi takaisin. Samanlaisia ihmisiä ne julkimotkin, näin väittäisin.
Minä tahdon paikkaan auringossa

Tuulis Pia

niin mutta kukas teistä suostuis hiukkasen vispilänkauppaan apisten poikien kanssa ja miksi ????
mä voisin pusutella ja keskustella Sipen kanssa sibeliuksesta.. nam

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.