Faniurasi kohokohta?

Aloittaja punainen, syyskuu 22, 2004, 11:54:59

« edellinen - seuraava »

tuukan fani

kira45

mä ottaisin Tonin, suutelisin ja hellisin sen kuoliaaksi. heh, no ei. mä itseasiassa oon varma että mä ja toni ollaan toistemme toiset puolikkaat. Kyllä se sen vielä ymmärtää.

KatjaRock

mie ottaisin kaikkia vuorotellen.
h31 d44.
Time goes on, I wont.

Painkiller

Lainaaniin mutta kukas teistä suostuis hiukkasen vispilänkauppaan apisten poikien kanssa ja miksi ????
mä voisin pusutella ja keskustella Sipen kanssa sibeliuksesta.. nam

En suosittele kenellekään. Sen jälkeen ei enää pysty kuuntelemaan/kattomaan bändiä samalla tavalla kuin ennen. Noi kannattaa pitää sellasina "salasina unelmina", jotka ei koskaan toteudu..jos siis siitä unelmoi.

[tuuli]

uskaltaisinko sanoa, että kohokohta oli nyt tämän pääsiäisen pakkahuoneen keikka. kyl se oli jotain!
allekirjoittanut

blind_eye

Lainaauskaltaisinko sanoa, että kohokohta oli nyt tämän pääsiäisen pakkahuoneen keikka. kyl se oli jotain!
Mullaki nousi tuo ykköseks. Se oli todellakin jotain, mahtavaa parempaa ;) <3
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

[tuuli]

ah.. sen kun saisi vielä joskus uusiks.. ::) :-*
allekirjoittanut

JM

No sanotaanko vaikka se kun pääsi tapaamaan Samin, Sipen ja Tonin, sekä myös Tonin kanssa kahville ja vielä samana päivänä Nosturin keikka. Että eiköhän se tuo lauantai 19.3.05 ole.

punainen

19.3 oli kyllä niin pro päivä että kärki vitoseen ainakin pääsee ja kyllä tuo Amnesty kiilaa kans sijoille  :)
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

dR-hallaa

Kohokohtia on tietenkin keikat ja niiden jälkeset juttelu tuokiot, ja jos pojat ovat oikeasti kiinnostuneita siitä mitä niille selität, ja se että ne kertoo avostavansa sun omistautumista niitten musiikille/faniudelle, niin se kolahtaa sillee jeeee.  ;D
Ihmettelen kuínka kaksi rataa voi tyhjässä törmätä yhteen...

gigi

noh, kaksi kertaa nyt ollut poikien kanssa jatkoilla. se on ollut ihan jees. järjettömän mukavia poikia   ;D

dR-hallaa

Miten ootte päässy niitten kans jatkoille/kahville? elikkäs ootteko ite kysyny vai onko ne pyytäny?
Ihmettelen kuínka kaksi rataa voi tyhjässä törmätä yhteen...

lena

niin, sitähän se on.. sinne jatkoille kun vahingossa yleensä pääsee. en usko että nyk. julkisuusarvonsa tähden he ottavat vinkujia.. vaan jos kemiat kohtaa ja meisinki on hyvä niin kutsu käy. mutta jos se käy, niinkuin kaikkien myös rokkipoikien kanssa, ottakaa iisisti. he eivät ole samaa kuin pikkukaupungin kaveri jota näet baarissa vaan MIEHIÄ jotka ovat nähneet paljon, tehneet paljon, ja voivat feidata paikalta seuraavana aamuna ja ei muistaa kk päästä. ei se ole sen arvosta, kun menettää jotain arvokasta, palan itsestään. koska se ihana ' julkkis' ei lämmitä sua seuraavana aamuna sängyssä ja kokkaa gourmee illalista vaan se on seuraavalla keikka paikalla tekemässä samaa mitä sun kanssa, naamat vaan vaihtuu---------

hatsu

tottahan to´ki Lena varmasti. * aijai kun mielenkiinto ja uteliaisuus heräsi !!!!! * ja by the way eikö tuukka oo seurustellut jo moooooonta vuotta sen tummatukkasen pienen ja siron tytön kanssa..

tiia-annnu

lehdess ainaki luki et tuukka asuu ja tekee töitä yhdessä sen tyttöystävän kanssa. varattuina nää miehet on varmasti uskollisia, mut sinkkuna..niin ja toista oli varmaan myös sillon ku pojat alotteli ja oli junnuja. oon samaa mieltä lenan kanssa, että kannattaa varoa menettämästä sydäntään tollasille bändiäijille, ne on eläny niin erilaista elämää kuin naapurin pena, eikä varmaan edes tajua sitä että satuttaa tyttöjä jos niiden kanssa nyt johonkin intiimiin tilanteeseen päätyy. itse sain kokea tämän karvaan todellisuuden aikaa sitten, vieläkin joskus se pitää öisin hereillä, ehkä just sen takia, että se vituttaa niin paljon kun joku joka oli sulle tärkeä ei enää edes muista sun nimeä. ei siinä ole mitään siistiä.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.