Tatuointeja ja lävistyksiä?

Aloittaja O.M, elokuu 20, 2004, 04:03:49

« edellinen - seuraava »

Helva

Mulla on tribaali niskassa ja sit napakoru. Ja kumpaakaan en oo ikinä katunu enkä kadu. Tatuointi ollu nyt yli kaks vuotta ja napakoru neljä vuotta.. Tosin se tatuoinnin katuminen taitaa yleensä tulla vasta joskus viidentoista vuoden jälkeen..  :)

Lerppa

Lainaaainiin ja jos katoit undercoveria niin en sitten tiedä oliko se niin totta mutta ekassa jaksossa Toni laitto perssiisseensä sen (onko se nyt kokoomuksen?)ohdakkeen tatuoinnin
Eipä tuo kovin aito tainnut olla kun ei edes punottanut "tatuoinnin" jälkeen... Varmaankin tussitaidetta.
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

jouhu

Miulta ei löydy tatuointeja, mutta molemmissa korvissa on lävistykset ja kulmaan olen suunnitellut ottavani.

emmi

mulla on huulessa ja nenässä lävistys. kieleen meinaan ottaa sitten kun saan kerättyä rahaa siihen ja haluisin ottaa sellasen lehmäsonni mikälie lävistyksen tohon nenään, mutta sitä sitten en tiiä miten se mun naamaan sopii  :P
tatuointi mun piti saada nyt kesällä mutta enpä sitten saanutkaan. saa nähä koska mä sen sitten saan mutta se on varma että sellasen vielä hommaan.
älä tunnusta jos sattuu

hendu

Mul on ollut taas pitkään haaveena ottaa tatska ...öhöm*... (mites se nyt sanotaan kauniisti) pippelin karvoihin :)! Eli siis semmonen sheivattu lovi karvoihin ja sinne tikku-ukko työntään ruohonleikkuria :D! Ja joskus viä otan sen! Älkää yrittäkö ees saada mua järkiin! ;D
Temosen pomppubasso

Vilkku

LainaaMul on ollut taas pitkään haaveena ottaa tatska ...öhöm*... (mites se nyt sanotaan kauniisti) pippelin karvoihin :)! Eli siis semmonen sheivattu lovi karvoihin ja sinne tikku-ukko työntään ruohonleikkuria :D! Ja joskus viä otan sen! Älkää yrittäkö ees saada mua järkiin! ;D

Oon nähny tollasen naisella :P

Itellä on korvissa reiät ja navassa koru. Kielessä ollu pari kertaa mutta ei oo enää nykyään, harmi kyllä [se oli kiva]. Tatuointia oon miettiny mutta tuskin tuun koskaan olemaan niin varma asiasta että ottaisin.
[ -You should see my scars- ]

puska

Lainaa
Eipä tuo kovin aito tainnut olla kun ei edes punottanut "tatuoinnin" jälkeen... Varmaankin tussitaidetta.

Ahhhahhhaaa. Joo.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

punainen

Kieleen aion ottaa nyt kun mulla olis vielä rahaakin siihen mutta ehkä lykkääntyy jos meen oikoo hampaitani kun niissähän toimenpiteissä voi joutuu ottaa tuoreen lävärin pois.huuleenkin haluisin mutta noista hirveistä hampaistani johtuen se ei mulle sopis :P

jostain syystä en tatuoinneista oikein diggaa musta ne on jotenkin tosi epäsiistin näkösiä enkä oo nähny elämässäni kuin vaan yhen tatskan ihmisellä joka näytti siistiltä.toivottavsti en koskaan tuu ottaan tatskaa en pelkää että kyllästyisin siihen (onhan sitä oppinut pikkuhiljaa sietämään omaa rumaa pärstäänsäkin ja sitä ei oo voinu ees itte valita :P) mut tatskoihin jää kuulemma koukkuun ja sitten niitä on lopuks keho täynnä jolloin toivois että ei olis ottanut niistä yhtäkään.noin vois käydä mulle.
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

PIERU

juuh. tonillahan on ainaski joskus ollut lävistyksiä.. :D
Mulla itellä on 2 huulesa ja kulmassa !!! ::)

[tuuli]

pöh... eipä mulla muuta kuin korvissa 2 + sit rustokoru.

nenään haluisin ja uskon että varmaa hankin. monet on sanonu että mulle sopis.
allekirjoittanut

mustapiste

Tässäkun nyt kerrotaan mitä itsellä on, niin kerronpa minäkin. ^_^ Niin, mulla on 4 korvissa + rusto. Sit on navassa. Ja meen varmaan ottaa traguksen jos nyt jaksan vaan saada aikaseks varaa ajan tai jotain. :D
olen eksynyt tähän maailmaan joka ei ole maailma

emmi

mikäs tuo tragus nyt taas onkaan?  ::)

Nyt mullapa onkin sitten rahaa ottaa kielilävistys. pitäis vaan päättää että koska meen sen ottaan. Eka aattelin et ens viikolla menisin heti maanantaina ottaan mutta en sitten viittikkään kun en halua uuden vuoden viettoon kielikipeenä. :)
siis se siirtyy taas joknin verran  :-/
älä tunnusta jos sattuu

mustapiste

Lainaamikäs tuo tragus nyt taas onkaan?  ::)

Nyt mullapa onkin sitten rahaa ottaa kielilävistys. pitäis vaan päättää että koska meen sen ottaan. Eka aattelin et ens viikolla menisin heti maanantaina ottaan mutta en sitten viittikkään kun en halua uuden vuoden viettoon kielikipeenä. :)
siis se siirtyy taas joknin verran  :-/

Tragus on tuohon korvan keskellä olevaan nyppylään laitettava lävistys... Siihen isketään semmonen ihan lävistyskoru, sattuu kuulemma ihan perkeleesti, mutta mitäpä pienistä. Ja tohon nenän keskellä [niin no mikä nyt on] sattuu kans kuulemma kamalasti, kun nyt tässä moni on sanonut haluavansa siihen. Nojoo, minne sitä nyt ei sattuis. :D
Itekki haluisi kieleenkin, se olis kiva. ^_^

emmi

jaa niin joo se on se lävistys :)
juu niin ja toi spektum? eli siis tohon nenän keskelle laitettava sattuu kuulemma ihan helvetisti, ja voin kuvitella kuinka vedet tulee silmistä kun sitä laitetaan nimittäin sekin kun siihen pistää neulalla ite niin hipasukin sattuu ja tuo vedet silmiin..  :)

mut ei noi yleensä siis huuleen, kulmaan ja nenään ei ainakaan satu. muista en osaa sanoa mutta noista osaan koska kokemusta itellä on :) sitä ei des tunne kun se neula menee läpi. musta tuntuu että se kipu on lähinnä korvien välissä  :)
älä tunnusta jos sattuu

mustapiste

Niin, oon kuullu et SE jos joku sattuu, spektum siis. Yks tyyppi [yks jonka vaan tiiän silleen] oli ottanu siihen ja se oli kai ruvenu itkee, tai siis oli vaan tullu vedet silmistä... :/
Nii, mut aika yksilöllistä sattuuko vai ei. Joillain nipistää ja joillain sattuu hitsisti ja joillain ei satu ollenkaan.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.