Tatuointeja ja lävistyksiä?

Aloittaja O.M, elokuu 20, 2004, 04:03:49

« edellinen - seuraava »

[tuuli]

LainaaTragus on tuohon korvan keskellä olevaan nyppylään laitettava lävistys... Siihen isketään semmonen ihan lävistyskoru, sattuu kuulemma ihan perkeleesti, mutta mitäpä pienistä. Ja tohon nenän keskellä [niin no mikä nyt on] sattuu kans kuulemma kamalasti, kun nyt tässä moni on sanonut haluavansa siihen. Nojoo, minne sitä nyt ei sattuis. :D
Itekki haluisi kieleenkin, se olis kiva. ^_^

ei ole mitään paikkaa minne lävistettäessä ei sattuis, siis yhtään, hiemankaan. ihmisellä on hermoja ympäri kroppaa!  :D mutta monet, jotka ovat ottaneet lävistyksiä, ovat sanoneet sen sattuneen ihan sairaasti, mutta kuulemma SE on sen kaiken kivun arvoinen.
allekirjoittanut

punainen

Ei kyllä korviin sattunu yhtään ainakaan mulla, mun piti ihan ite mennä heti hipelöimään että onko se koru varmasti siinä vai ei kun ei ollut tuntunut missään... Ruston läpi laitettavat sattuvat tietysti enemmän, mutta huulen,kulmaan ja kieleen kuullemma ei.Riippu tiietty kipukynnyksestä ja kai lävistäjän oikeasta tavasta laittaa koru..
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

mustapiste

No niin, no miten sen nyt ottaa.
olen eksynyt tähän maailmaan joka ei ole maailma

jouhu

Kaikilla on tietysti se oma kipukynnyksesnsa. Mie kun kavin ottaa korviin, lehti osaa, niin miulla ei sattunu oikeestaan yhtaan. Kotona piti oikein peilista kattoo onko ne vai eiko. :)

emmi

niinkun miä jo tuol aikasemmin sanoin ni mulla ei sattunu yhtään toi kun huuleen laitettiin, ainoastaan ne pihdit sattui kun sen piti painaa niillä niin helvetisti, sitten kun mulla oli kulmassa niin sekään ei sattunu, en ees tuntenut sitä muutakun vaan sen kun sieltä alko tuleen sitten verta. No nenäänkään ei sattunut vaikka sen ite tein.
älä tunnusta jos sattuu

[tuuli]

LainaaEi kyllä korviin sattunu yhtään ainakaan mulla, mun piti ihan ite mennä heti hipelöimään että onko se koru varmasti siinä vai ei kun ei ollut tuntunut missään... Ruston läpi laitettavat sattuvat tietysti enemmän, mutta huulen,kulmaan ja kieleen kuullemma ei.Riippu tiietty kipukynnyksestä ja kai lävistäjän oikeasta tavasta laittaa koru..

minulla se tosi nopeeta kirpas sillo ku rei'itin korvia. rustoon sattu tietty viel enempi ja poltteli inhottavasti sen jälkeen. mut tosiaan kun sanoin LÄVISTETTÄESSÄ, niin tarkoitin sitä että vedetään neulalla ihon läpi, en tuota pyssyä millä ammutaan korvareikiä.
allekirjoittanut

punainen

Vedin kerran hakaneulalla septumista, eikä se sattunut, mutta meneekö septumikoru ruston läpi?
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

Oyri

Mun kahella tutulla on kielessä lävistys. Molemmat sano ettei se sattunu. Katsokaas lapsoset kun kielen keskellä ei ole tunoaistia. Tai ainakin hyvin vähän.
Korvissa ei tosiaan tunnu missään. Mulle otettiin nelivuotiaana ensimmäiset eijät. No ne meni umpeen, nutta sen jälkeen on tullu kahesti käytyä "lävisämössä". Eli minulla on neljä luonnotonta reikää kehossani. (nimittäin korvissa vaan).
Heti kun täytän 18 (ei enään kauan... mitä nyt 3 vuotta *viheltelee*) mä otan kieleeni sen "ruman reijän". Sillon ei voi tuo "viisaampi sukupolvi" valittaa..
Ajattelet varmaan että kyllä KAIKKI lävistykset sattuu!! Et tiedä kuinka väärässä olet!! KYNNESSÄ ON 0% TUNTOAISTIA!! FU FU FU FU!

[tuuli]

ai jaa.... no en minä voi tietää.  ::) riippuu varmaan myös siitä millon ruvetaan puhumaan sattumisesta--> silloin kun nipistää, vai silloin kun pistää ihan vietävästi.
allekirjoittanut

KiiRa

Itseltä löytyy nenästä, navasta, madonna, vasemman korvanrusto, molemmissa korvissa alhaalla yhdet reiät.

Painkiller

Lävistykset on tosi jees...itselläni kulmassa. Kieleen on unelmoinu ottavani, mutta saa nyt nähdä, en ainakaan lähiaikoina. Olkapäässä on tatuointi, mutta ei koko iän kestävä. Se kestää parhaimmillaan vielä vajaat 10 vuotta.

adalmiina

ootteko kukaan huomannu että itsensä rei ittämiseenkin voi jäädä "koukkuun"..? mulle on laitettu yhet korvareiät ammattilaisella ja sitte oon ite laittanu toiset lisää ja sitte vielä rustoonki...eikä se satu paitsi mitä nyt vähän särkee jälkeen päin  :D ja vieläki aina välillä tekis mieli rei ittää lisää...mut sitte taas tykkään suht. luonnollisesta lookista..että jos nämä nyt riittäis...(paitsi että napakoru olis kiva vielä joskus saada)

tuukan fani

[Painkiller]

missä oot saanu hankittua sellasen tatskan mikä ei kestä koko ikäänsä..?
kuinka kauan se on ollu sulla nyt,jos se kestää viel noin 10 vuotta..?
ja miten se sen laitattaminen sujuu?

[tuuli]

tatuoinnin laittaminen polttaa kuulemma perkeleesti..

paitsi miehillä.  ;)
allekirjoittanut

Painkiller

Otin sen sellasessa niinko "hyvänolonhoitolassa". Siellä meikataan ihmisiä ja laitetaan naamaa kuntoon ja tollasta. Sky-Cidesco-kosmetologi oli tää joka sen teki. Se tehtiin ihan neulalla se tatska, eli niinko oikeatkin. Verta tuli ja kyllä se vähän sattukin. Ilmeisesti se aine ei vaan sit ole niin "vahvaa" tai jotain, ettei kestä koko ikää. Otin sen vuosi sitten. Toi kymmenen vuotta on kai pisin aika mitä se saattaa kestää, mut ei siitä oo takuita et välttämättä niin kauan kestää. Riippuu ihosta ja ihmisestä :)

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.