apulannan Samit

Aloittaja lymiaaa, maaliskuu 26, 2005, 12:49:17

« edellinen - seuraava »

lymiaaa

mitä mieltä ootte tosta parta-samista nyt? mun mielestä yli-pihlaja voitas ottaa beesii taas kiertuekitaristiksi se oli niin hyvä. onko kellää tietoo onko inis vielä pystyssä ja et mihin yli-pihlaja on kadonnu?
inis <3

medelin

Mitä mieltä Jöndestä  ;)
Minä tahdon paikkaan auringossa

Aapsu

Inis on vielä pystyssä. Niillä on vaan toi julkaisutahti hieman epätasainen. Edellinen levy ilmestyi 2003. Sivujen osoite on http://www.muuli.org.

Yli-Pihlaja oli muuten eilen juontamassa Apulannan Tampereen keikan legendaarisella Aulis Kaakko -tyylillä.  ;D
NYT KAIKKI MUN SIVUILLE! UUS EP-LEVY

Aapsu

Inis on muuten myös lämppäämässä Apulantaa Tavastialla 7.5.

hendu

joo niin oli, hemmetti oli taas huippu!!!! ;D
Temosen pomppubasso

Lerppa

Mie olen sillä kannalla että ei lisäkitaristeja, mikäli ei ole aivan pakko sellasta ottaa.
Jönssi_ex_Parta on loistava basistivaihtoehto. Näyttää ja kuullostaa hyvältä. :)

Hitto olis ollu hauska nähä Y-P pitkästä aikaa! Sen juonnot on ihan huippuja! ;D
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

Helva

LainaaInis on muuten myös lämppäämässä Apulantaa Tavastialla 7.5.
Olis voinu olla pakkahuoneellakin!! Ilta olis ollu sillon ihan täydellinen! Ja olen samaa mieltä ku Lerppa et ei tartte välttämättä mitään lisäkitaristeja, koska toimii yhdelläkin kitaralla. Mutta jos kuitenkin jossain vaiheessa otetaan, niin Y-P!! :)

punainen

Mä oon taas sitä mieltä että ei toimi yhdellä kitaralla :-/ Siis kolmikko on energinen ja siinä on potkua,mut etenkin uudemmat biisit tarttee sitä kitaravallia että toimis keikalla.Itellä jäi ainakin pogoiluprosentti viime keikalla hieman keskivertoa alemmaksi koska kertseissä ei ollut sitä nostetta joka pakottais pomppimaan...Toisaalta olisi nyt vähän hämmentävää jos otettais heti keikkakitaristi mukaan kun näitä muutoksia on pienes ajas tapahtunu niin paljo jo,mut festareden päälavalla yhdellä kitaralla...En tiedä mitä soundillisesti tulee siitä.
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

skeleton

eigös sillä sypsyllä oo lapsiki! tai no ehkä se ei meille kuulu mut näin on kuitenki kaupungilla kerrottu, varmaa hauska isä hehe. ja joo oha inis keikkaillukki jonku verran kai! . y-p on kyl hauska. outoo lyriikkaa silt tulee.

[tuuli]

LainaaMie olen sillä kannalla että ei lisäkitaristeja, mikäli ei ole aivan pakko sellasta ottaa.
Jönssi_ex_Parta on loistava basistivaihtoehto. Näyttää ja kuullostaa hyvältä. :)

Hitto olis ollu hauska nähä Y-P pitkästä aikaa! Sen juonnot on ihan huippuja! ;D

mä oon kans vähän sillä linjalla, et ei enää lisää ''muutoksia'' lantaan. ( ja tää ei sitte ollut mikään tuukka-valitus )  :)

hienosti vetivät eilen kolmella pojalla! festarit saattais sitte olla ehkä oma kategoriansa, mut mitä minä niistä mitään tiedän.. :P
allekirjoittanut

Aapsu

Lainaaeigös sillä sypsyllä oo lapsiki! tai no ehkä se ei meille kuulu mut näin on kuitenki kaupungilla kerrottu, varmaa hauska isä hehe. ja joo oha inis keikkaillukki jonku verran kai! . y-p on kyl hauska. outoo lyriikkaa silt tulee.

Kyllä Samilla on lapsi. Näin Samin vaimoineen ja lapsineen joskus Tampereella.

Aapsu

LainaaMä oon taas sitä mieltä että ei toimi yhdellä kitaralla :-/ Siis kolmikko on energinen ja siinä on potkua,mut etenkin uudemmat biisit tarttee sitä kitaravallia että toimis keikalla.Itellä jäi ainakin pogoiluprosentti viime keikalla hieman keskivertoa alemmaksi koska kertseissä ei ollut sitä nostetta joka pakottais pomppimaan...Toisaalta olisi nyt vähän hämmentävää jos otettais heti keikkakitaristi mukaan kun näitä muutoksia on pienes ajas tapahtunu niin paljo jo,mut festareden päälavalla yhdellä kitaralla...En tiedä mitä soundillisesti tulee siitä.

Samaa mieltä. Festareille on pakko ottaa joku soittamaan. Olihan niillä joskus 97 Rantarockissakin Lehtivihreiden Päällikkö toisena kitaristina.

[tuuli]

voikai se olla niinkin että ei toimi yhdellä... ::)
allekirjoittanut

lymit

Lainaa

Kyllä Samilla on lapsi. Näin Samin vaimoineen ja lapsineen joskus Tampereella.

AI Samilla vaimokin? lapsesta tiesin mut en nyt ois uskonu et se naimisiin ois ehtiny! koskakohan apiksen pojat avioutuu.

emmi

Minen edes teinnyt että samilla on kumpaakaan, siis vaimoa ja lapsia  ::)
älä tunnusta jos sattuu

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.