Toni tyyliset vaatteet ;)

Aloittaja likka, joulukuu 30, 2004, 12:18:19

« edellinen - seuraava »

likka

moi! Kertokaapa mulle jonkulainen Toni tyylinen vaatetus (Housut,paita ja lakki).. Ku koulussa pitää esittää jotakin julkkis henkilöä niin minä tietenki halusin olla Toni  8)

[tuuli]

ööh... eiks toni oo vähä sellane boheemi! tai sit mä oon vaan oppinu uuden sanan..... :D

sillähä on ollu näitä maastoriepuja ja sit jotai verkkopaitoja.. ja sit kai joku harmaa samettitakkiki ja joku huivi kaulassa.. jotain tuommosta. (:

seki ois varmaa plussaa, jos olisit kalju.  ;)
allekirjoittanut

likka

Jeah, siksihän tarttenki jonku lakin että saa hiukset piiloon  ;) Hmm..mulla kyllä ois ehkä tuolla yks verkkopaita ;D Mutta lisää vaan tänne ehotuksia niin koitan sitten jotaki niistä väkertää :)

jouhu

Ajattelitko ihan nykyhetken Tonia vai jostain vuosien takaa..?

likka

Ehkäpä enemmän nykyhetken Tonia.

[tuuli]

niin no kyllä se menis läpi sillonki, jos vetäsit jotku punkkari kamppeet päälle.. ku onha se toni semmonenki ollu.
allekirjoittanut

jouhu

Niin. :) Jos ajattelee Tonia nyt ja tässä, niin miulle tulis mieleen just noi army tsydeemit... Oikeestaan se mitä tuuli jo sanoi tuossa aikasemmin. Ajatuksiani tyhjentävä...

likka

niimpä niin, mutta pitää vielä miettiä että minkälainen lakki ois hyvä  :P

puska

http://www.sinisetsie.net/glamwear/pics/photos/large/toni1.jpg

Ton tyylistähän sillä tosiaan on. Ja sitten tuohon vielä tumma vakosamettisamettitakki päälle, joku tän tyylinen lippis: http://www.apulanta.fi/Valokuvat/2002/APULANTA016.jpg
ja huivi ranteessakin on monesti näkynyt. Ja kaulassa. Maastokuvioiset housuthan sillä on ollut, mutta jos samettitakin laitat, niin ehkä tuo lätsä ja housut ei oikein siihen kokonaisuuteen sovi. Joko semmonen fiksu samettitakki-tyyli (lakiton), tai jos lakin haluat, niin suosittelen army-tyyliä. Voi jösses mikä selitys.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

punainen

Noilla army-housuilla ja oikealla lätsällä voi jo päästä aika pitkälle :)

keíkoilla oon joskus nähny yhtä tyttöö joka pukeutuu just niinkuin Toni ja hän käyttää just noita edellä mainittuja juttuja ja se on kyllä tosi hämäävä kun sivusilmällä kattoo että mitä helkkarin pikkutoneja täällä juoksee :)
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

mustapiste

LainaaNoilla army-housuilla ja oikealla lätsällä voi jo päästä aika pitkälle. :)

noilla varmasti pääsee. ;>
olen eksynyt tähän maailmaan joka ei ole maailma

Maikki.

Lainaase on kyllä tosi hämäävä kun sivusilmällä kattoo että mitä helkkarin pikkutoneja täällä juoksee :)
Khihihih ;D ;D :D
'.. I'm sorry for what I did ..' <3

puska

Haha, täytyy myöntää että minäkin olen vähän Toni-tyyliä ittelleni ominut. Ja vieläpä ihan alitajuisesti. Aloin yhtäkkiä pitämään kamalasti maastokuvioisista vaatteista ja vakosamettitakeista. Sitten tajusin että KAPPAS, kenelläkähän on tässä viime aikoina ollut sen tapaista vaatetta päällä:D
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

[tuuli]

pikkutoneja parhaimmillaan.  :D
allekirjoittanut

KiiRa

LainaaHaha, täytyy myöntää että minäkin olen vähän Toni-tyyliä ittelleni ominut. Ja vieläpä ihan alitajuisesti. Aloin yhtäkkiä pitämään kamalasti maastokuvioisista vaatteista ja vakosamettitakeista. Sitten tajusin että KAPPAS, kenelläkähän on tässä viime aikoina ollut sen tapaista vaatetta päällä:D

Itse huomioinnut ihan saman asian. Maastotakki löytyy. Kuin myös vakosametti..

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.