Aivan kuin kaikki muutkin

Aloittaja night-girl, helmikuu 26, 2002, 11:12:25

« edellinen - seuraava »

jouhu

Oookkei!  :)
Taidan käydä huvikseen sitten käydä rekisteröitymässä....
Kiitos avusta.... ;D

salza*

minäki rekisteröityisin jos tällä ei ois jotai mua vastaa. :(

jouhu

Mä pääsin ihan helposti.... Onkos siinä sun koneella jokin pimahtanut vai mikä siinä oikein on? No, koitappas nyt saada se kone järkiinsä. ;)

salza*

en minä tiiä et mikä piru tätä vaivaa..ku oon yrittäny 100kertaa kirjautua mutta se aina kitisee jostaki. viimeksi siitä ku mun sähköposti osote oli jo täällä.. että en mä jaksa kovin montaa mailia ottaa..prkl! ;D

Lerppa

Kannattaa tosiaan käyttää Operaa jos sattuu omistamaan, sillä ei yleensä ole mitään ongelmaa tätä sivustoa vastaan :)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

salza01

kyllä tää nyt pelittää mullaki!

avkm:stä puheenollen mä kuuntelin sitä tänää pitkän tauon  jälkeen. *aika mielenkiintoista*
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

KristalliEnkeli

siis varmaan kuuntelit akkm:ää  ;D...en halunnu mitenkään viilata pilkkua, mutta oli pakko päästä sanoo :)
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

emmi

mäkään en oo saanu koskaan mitn selvää et mitä siin puolukan lopussa oikeen hölistää...

meijän koneella ei oo mitn vastaan tätä saittia mut sit ku tänne tulee hämeenlinnan kirjaston koneelta ni ei suostu millään pitää mua kirjautuneena  >:(

mä kuuntelin viime viikolla pitkästä aikaa akkm levyä :)
älä tunnusta jos sattuu

Lerppa

Mun mielestä siinä lopussa hölistään uutistietoja :) ainakin sieltä välistä voi kuulla kaikkea sellasta... no piru.. en muista nyt yhtään lausetta ulkoa sieltä...  ;D

salza01

Lainaasiis varmaan kuuntelit akkm:ää  ;D...en halunnu mitenkään viilata pilkkua, mutta oli pakko päästä sanoo :)

aivan. ;D juuri tuota minä tarkoitin! :D
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

KristalliEnkeli

Lerppa ~> munki mielest siel hölistään jotain uutistietoja....mut täytyy kyl viel tarkistaa, et mitä siel sanotaan *menee kuuntelemaan*

salza01

Lerppa

Eikunniinsiissori... :)
   Sekotin tuon nytten Japa-Japa-Jaahan, siellä on ne uutistiedot välissä, 005:sessa puhutaan mun mielestä ikään kuin junassa, eli tällasta matkalippuhommaa :)

KristalliEnkeli

nii, mäkin kuuntelin sen äsken ja huomasin erehtyneeni myös, eli siis tää 005:han oli se "kynsilakkaa" -jutska...siis tarkotan et mun mielest siin lopus hoetaan mm. "kynsilakkaa, kynsilakkaa, kynsilakkaa..."

Lerppa

Mä kuulen sen miehen puheen siinä 005 lopussa tällasena: "Vuosaari yheksän, vuosaari yheksän, vuosaari yheksän.." ;D ;D

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.