Aivan kuin kaikki muutkin

Aloittaja night-girl, helmikuu 26, 2002, 11:12:25

« edellinen - seuraava »

Hiltsu

Eipä se mitään. Tiedän yhden, joka on pitänyt hupparia koko kesän päällä. Ei yhtään kuuma.
Kuka ei saa villiintyä? Minäkö muka?  ::)
En tahdo tietää enempää / En tahdo jatkaa pidempään / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin / En tahdo kuulla sanaakaan / En tahdo niellä palaakaan / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin

Purppuraviittainen WeLhoTAr

miten joku oikeesti voi pitää hupparia kesällä??lääh puuh.. :P
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

Hiltsu

En mä oikein tiedä. Nyt oli vielä välillä niin hirveän kuumakin.
Meille määrättiin tänään ensimmäinen kunnon koe. Sanakokeita on jo ollutkin.
En tahdo tietää enempää / En tahdo jatkaa pidempään / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin / En tahdo kuulla sanaakaan / En tahdo niellä palaakaan / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin

kreisi_greippi

joo, no, minä tiiän yhen tyypin, tai itseasiassa kaks, jotka pitivät kesällä pitkähihaisia, ja nahkatakkeja siinä päällä, kun oli 25 astetta hellettä...ja ne pyöräili tai käppäili ulkona ihan kuin ei mitään.
siinä riitti ihmettelemistä, kun niitä näki.
my sweet, sweet rock`n roll

Hiltsu

Niinhän siinä riittää välillä tosiaan ihmettelemistä.

Silti_Onnellinen

jotkut hassut ihmiset haluaa pysyä valkoisen kalpeina läpi vuoden, jotta goottimeikki näkyy... eikä tarvii koko talkkipurkkii käyttää naaman puuteroimiseen, ku se on jo valmiiks valkonen.  ::)
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

porsas

ehkä kaikki ei halua näyttäytyä vähissä vaatteissa...

salza*

hei viisaat ystäväiseni! mikä tämä rokatessa roiskuu kirja hommeli nyt oli?? -meniOhi-  

wicked.

salza*

no,juu,ton verran mäki just ja just ymmärsin,mutta mikä ihmeen kirja? kertoo mistä?

Silti_Onnellinen

sain kyseisen kirjan kaverilta lahjaksi... siinä on niinku kaikkia hauskoja juttuja mitä rockstaroille on sattunu uransa varrella. esim. Ehjänä selvittiin
        Sipe/Apulanta --->
vuonna -96 jätkät oli menossa keikalle Ivaloon ja siihen aikaan ei ollu viel mitään keikkabusseja ja piti yöpyä aina fanien luona. Ja taas kerran he olivat päässeet ystävällisen fanin luo, mutta tälläpä sattuikin olemaan hyvin mustasukkainen poikaystävä ja tarina menee näin..
"Oltiin nukuttu noin pari tuntia tuntia, kun me herättiin valtavaan kolinaan. Huomattiin, että mustasukkainen tytön poikaystävä oli saapunut. Se möykkäs siinä jonkun aikaa mutta lähti lopulta. Me naureskeltiin että johan oli sälli ja jatkettiin unia. Kului noin tunti ja se jätkä tuli takas kymmenen kaverinsa kanssa. Lapin miehet oli saapunu puukkojensa kanssa. Totesivat, että nyt otetaan miehestä mittaa. Me älyttiin välittömästi että meillä oli miesalivoima. Ei muuta ku yritettiin selittää, että me vaan nukutaan ja lähdetään aamulla Rovaniemelle. Se ei menny Lapin miesten kaaliin, vaan kahnaus jatku. Tilanne alko pelottaa sen verran et me soitettiin poliisille. "Ei me keretä, koettakaa itte selvittää se homma", oli poliisien vastaus. Sitten tuli jo tosi turvaton olo. Tilanne ei onneks kuitenkaan johtanu tappeluun, vaan  sellaseen pieneen kahinaan. Lapin pojat lähti pois. Ja me päätettiin lähtee myös välittömästi. Kävi jo mielessä, että nehän helvetti ampuu meidät. Me pukeudettiin ja kiitettiin tyttöä. Ymmärrettiin että sitä nolotti ja suututti. Mentiin sitten ulos ja huomattiin että meidän Datsun 100 A makaa kyljellään. Ne lapin miehet yrittää saada sitä vielä katolleen. Silloin Tuukalla naksahti. Hyvä ettei se hypänny niiden kimppuun. Datsun oli muistaakseni Tuukan faijan auto. Vähän aikaa ne äijät yritti vielä jotain, mutta sitten lähti möykäten."
Auto saatiin pyörilleen, mutta sitten taloista alettiin huutelee, että mitä se etelän väki tulee tänne mellastaa ja ihmisii herättelee. Ne sätti tosi rankasti.
(lainausmerkeis oleva teksti suoraan kirjasta)
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

jouhu

Onks tää kirja hommeli joku uus juttu? Millon on ilmestyny?
*ihmettelee silmät pyöreänä*

salza*

vähänkö oli hauskan kuulonen "Silloin Tuukalla naksahti!" ;D *hihittelee_itsekseen* :D

jouhu

Todellakin! Voisko jouk kertoo mikä tää kirja hommeli oikein on?!  
Tuukalla naksahti...? Tossa kirjassako?
Mä oikeesti haluun ton kirjan jos niitä on nytten myytävänä. Vai onko tää joku vuosia vanha juttu?
Todellakin kertokaa!!
*huutaa hysteerisesti. Ja epätoivoisesti.*

Lerppa

Kirja... joskus 4v. sitten niiltä ilmesty kirja nimeltään "Maalin Alta" sitä saa Huuto.netistä aika halvalla mutta kaupoissa ei ole ollut piiitkään aikaan myynnissä enää. Ihan kiva kirja se oli, kannattaa kyllä lukea :) Loistavia juttuja niiden ekoilta keikoilta ;D ;D
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.