Aivan kuin kaikki muutkin

Aloittaja night-girl, helmikuu 26, 2002, 11:12:25

« edellinen - seuraava »

kreisi_greippi

tahtoisin ostaa sen rokatessa roiskuu kirjan, mutta edelleen; rahat ei riitä.
my sweet, sweet rock`n roll

Purppuraviittainen WeLhoTAr

kuka sen onpi kirjottanu? en muuten oo taas pitkiin käyny tääl... :) no nyt taas menossa mukana ja huomenna avautuu muuten vankilakin... :P
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

Hiltsu

Kiva, että olet Silja palaillut.
Tänään avautui vankila juu. Eipä ainakaan enää olle nuorimpia, jos koulua tarkoitat.
En tahdo tietää enempää / En tahdo jatkaa pidempään / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin / En tahdo kuulla sanaakaan / En tahdo niellä palaakaan / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin

niinpä niin.mutta aika tylsää on joka päivä kun on niin yksinäistä 6 tuntia päivässä... :(

Hiltsu

Yksinäistä? Ei kyllä ole kivaa olla yksin. Minä en kyllä nyt taas ole kovin yksinäinen. Koulukin tuntuu jotenkin kivemmalta paikalta. Johtuu varmaan siitä, kun sinne vasta tuossa äskettäin meni, eikä se ole vielä kunnolla ehtinyt alkaa. Ei se silti mitenkään kivaa ole.
En tahdo tietää enempää / En tahdo jatkaa pidempään / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin / En tahdo kuulla sanaakaan / En tahdo niellä palaakaan / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin

niin,en enää kuulu kaveriporukkoihin,en tosiaakaan tiiä miks!ala-asteella oli paljonki frendejä,nykyisin ei yhtäkään.joutuu vaan roikkumaan porukan perässä mut ne ei huomioi yhtään.yläaste on ollu ahdistava ja masentava tähän mennessä. :(

Hiltsu

Mulla viime vuosi oli vähän sellainen, että yläaste tuntui jotenkin tyhmältä. Ne kaikki jaksotukset ja muut jutut. Koulu päivätkin taisi olla jonkun tunnin pitempiä. Sitten olin vähän hiljempaa ja muut puhu jostakin asioista, mitä en ymmärtänyt niin tuntui, että olin vähän ulkopuolella. Sillon olisin halunnut takasin ala-asteelle, kun siellä kaikki oli niin helppoa.

kreisi_greippi

olkaa kuulkaa ilosia, että ootte vasta kasilla. meillä on koulua ollut viikko ja kaikki naputtaa, miten tärkeitä nämä numerot nyt ovat. onhan se niin, mutta tuntuu, että meille kasataan vähän liikaa paineita...
velikin vaihtoi juuri lukiosta amikseen, kävi lukiota vuoden sit ei enää jaksanut lukea. hirvee meteli kotona, mutta sen elämähän se on.
koulun porukat on tosi ahistavia, vaikka mitäpä minä valitan, kun on se oma kaveripiiri ja kaksi ystävää, mutta kun ei aina jaksaisi kuunnella niitä iänikuisia keskusteluita siitä, kuka ryyppäs ja kenen kanssa jne.

Hiltsu

Numerot ja numerot. Pääsisi nyt kasin ja ysin läpi niin olisi hyvä.
Minä nyt koko ajan olen lukioon ollut menossa, mutta en sitten tiedä, että mitä teen.

tänään ensimmäinen kiva päivä koulussa!ihmiset jopa huomas että oon olemassa!bravo!! :D

KatjaRock

:) Hyvää syksyä mussukat. Jaksakaa koulussa.
Time goes on, I wont.

ah,miten ihanaa koulussa onkaan.tänään meinasin oikeesti nukahtaa ussantunnilla,silmät oli jo kiinni..sairaan kuumaki...ääää... >:(

Hiltsu

Hyvää syksyä sinullekkin Katja ja kaikille muillekkin tietenkin!  :)
Uskonnon tunnit olivat ala-asteella aina hirveän tylsiä. Mä en taida muistaa mitään mitä siellä puhuttiin, kun piirtelin vain vihkooni ja tein jotakin omiani. Se taisi todistoksessakin olla seiska. Nyt on paljon kivempi opettaja ja kivemmat tunnit. Sain siitä todistukseenkin ensimmäisen kymppini, vaikka en lukenut yhtään, kun tunnilla jaksoin kuunnella.
Ulkona on tosiaankin kuuma. Tänään koulussakin päätin pitää hupparia päällä koko päivän, eikä ollut yhtään kuuma. Vielä kun se huppari oli sellainen vähän paksumpi.

night-girl

Hiltsu, hyvä ettet mitää lämpöhalvausta saanu... 8)

kreisi_greippi

niin, ole nyt varoivainen, ettet vallan villiinny.  ;)

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.