Aivan kuin kaikki muutkin

Aloittaja night-girl, helmikuu 26, 2002, 11:12:25

« edellinen - seuraava »

vik

minä angstailen juhannuksena yksin kotona.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

Purppuraviittainen WeLhoTAr

Yksin kotona juhannuksena.vähän ois ihanaa.nytkin on paljon ongelmia juhannukseen liittyen,kuten että porukat haluu mut kotiin yöllä jossain vaiheessa mutta mähän en voi mennä sinne "siinä kunnossa" joten pakko mennä johonkin muaalle ja´kuunnella seuraava päivä ku porukat huutaa.... :-/
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

kreisi_greippi

my sweet, sweet rock`n roll

KatjaRock

Minä ilmeisesti parin kaverin kanssa menen jonnekkin pubiin. Hauskin hattu palkitaan. Jee.

Ootteko menossa Ilosaareen?
Time goes on, I wont.

vik

Ilosaari on aivan liian kaukana.  :-/
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

Hiltsu

Enpä ole menossa, vaikka se on varmaan jo itsestään selvää.
En tahdo tietää enempää / En tahdo jatkaa pidempään / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin / En tahdo kuulla sanaakaan / En tahdo niellä palaakaan / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin

Purppuraviittainen WeLhoTAr

nej.en oo menos ilosaareen. :(  nyt lähden tai siis kohta torille odottamaan josko noutajani toisi iloliemiä juhannukseks... ;) eiei,alaikäset ei saa juoda... ;D
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

Vilkku

Heiii, minä kuulin ekaa kertaa sen kynsilakan ;D Jea.
[ -You should see my scars- ]

vik

hee. mulle se on aina ollut ihan ilmiselvä sieltä.

mutta jostain markkinoilta ne on.
Portugalissa kun sellasilla oltiin, oli häly ihan samanlainen.

juGe

Musta se on nauhotettu jossain laivalla.. ja laivalla kuulutetaan jotain.. "matkustaja se ja se.. teitä pyydetään saapumaan kannelle se ja se" ja jotain muuta.. mutta tiedä sitten.. toi kynsilakka juttu oli aika hyvä.. mutta tuskin siinä niin kuitenkaan sanotaan :D

vik

no tuskin, mutta itse olen aina kuullut ihan selvästi jonkun naisen sanovan uudelleen ja uudelleen kynsilakka.  :D

KatjaRock

Siis siinä ihan lopussa? Kai se hokee siinä että 'kynsilakka. kynsilakka.' Noh, ehkä me olemme väärässä  ::)
Time goes on, I wont.

vik

hei, minä en ole KOSKAAN väärässä. [  ::) ]

0010 on hemmetin kaunis muuten.

Hiltsu

Kai sen kynsilakan sieltä jotenkin kuulee, jos haluaa. Tai siis sillälailla. Taidan kyllä olla vähän huono kuuloinen, kun en kuule muuta, kuin sen huminan tai jotakin. Kynsilakkaa en kyllä kuule, mutta en ole koskaan kovin tarkasti sitä kuunnellut tai sitten en muista.
En tahdo tietää enempää / En tahdo jatkaa pidempään / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin / En tahdo kuulla sanaakaan / En tahdo niellä palaakaan / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin

KatjaRock

Time goes on, I wont.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.