Aivan kuin kaikki muutkin

Aloittaja night-girl, helmikuu 26, 2002, 11:12:25

« edellinen - seuraava »

Vilkku

No niin, mun oli taas pakko kuunnella että mitä siellä oikein sanotaan :) Voipi olla, että mun 'kuulooni' vaikuttaa hyvin vahvasti se, mitä muut kertoo siinä sanottavan, mutta nyt kuuluu jo hyvin selvästi se, että jotain laivan matkustajaa siellä haetaan. Ja kynsilakkakin on ihan selviö ;D
[ -You should see my scars- ]

Hiltsu

Täytyi taas hakea tämä ja kuunnella.
En kuule, vaikka kuinka kuuntelen. Ei kun siis kuulen, kun se siinä ihan nopeesti hokee sitä takaisin lähtöön tai jotain, vai? Siis siinä seassa välillä.
En tahdo tietää enempää / En tahdo jatkaa pidempään / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin / En tahdo kuulla sanaakaan / En tahdo niellä palaakaan / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin

Vilkku

Ensin joku mies hokee _jotakin_, sitten se nainen hakee sitä matkustajaa, ja juuri ennen biisin loppua on selkeä kynsilakka.  :D
[ -You should see my scars- ]

Hiltsu

Kyllä mä sitten taisin kuulla ihan oikein.
En tahdo tietää enempää / En tahdo jatkaa pidempään / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin / En tahdo kuulla sanaakaan / En tahdo niellä palaakaan / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin

vik

hmm. pitää hakea tuo kuulutusjuttu minunkin. kuunnella ihan rauhassa.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

KatjaRock

Minä yöllä ennen nukahtamista kuuntelin tuota. Nauroin hillittömästi sitä kynsilakkaa.
Time goes on, I wont.

Hiltsu

Eikös siellä Japa-japa-jaan loppu puolella ole jotakin puhetta, mistä ei saa hyvin selvää. Siis siellä taustalla.

vik

on, ja siitäkin olen yrittänyt ottaa selvää.  :D

se on selvästi Toni jossain haastattelussa, mutta siinä on monta ääntä päällekkäin, joten homma ei toimi.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

Purppuraviittainen WeLhoTAr

noniin,puolukka ja kynsilakka...tää on kyl huippu keskustelu ja niin syvällinen.  :D
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

KatjaRock

Time goes on, I wont.

kreisi_greippi

hmm...kai se on japajapajaa jokaisella joskus.
...mitähän tuo taas oli...ehkä mä tajuan illalla ennen nukahtamista. niinku yleensä.
my sweet, sweet rock`n roll

Hiltsu

Mä en taas tajua mitään. En jaksa tajuta. Eilenkin kirjoitin näitä viestejä ihan väsyneenä.

kreisi_greippi

tiedän tunteen. periaatteessa tajuaa, muttei jaksa miettiä sitä. tai jotenkin niin...en oo ihan mukana nytkään tässä jutussa...

KatjaRock

Huomasin, etten tunne mitään.
Time goes on, I wont.

kreisi_greippi

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.