soittareita...

Aloittaja adalmiina, joulukuu 01, 2004, 10:04:48

« edellinen - seuraava »

jouhu

Lainaaaijaa. no mut kerrot sit kun saat!

Nokian...olikohan toi 3310? ::)

Painkiller

Kävin tänään vähän kuuntelemassa nuita erilaisia soittoääniä.. Jotkut on niin hassun kuulosia. Pahempi toistaan-biisi oli muistaakseni buumissa hassu..humppaa :) Onneks löysin jostain toisesta paikasta paljon paremman version. Olisko ollut www.soittoaanet.org..joo taisipa olla...siel oli myös mato ja teit meistä kauniin. Mut noita Apulanta-soittoääniähän nyt löytyy joka paikasta..

Painkiller

Damn!!! Tilasin tuolta j.a.m:n ilmottamasta paikasta pirun morsiammen, mut tuli vaan viesti että palvelusta ei löydy hakusanaa PIRUN. Vaikka kirjotin kuten käskettiin: BIISI PIRUN... Törkeää rahastusta, prkle...

pasi

jos puhelimeenne saa true tone soittoääniä, niin täältä löytyy jonkin verran apulannan true toneja: http://kapula.dnainternet.fi/truetones/?

[tuuli]

LainaaDamn!!! Tilasin tuolta j.a.m:n ilmottamasta paikasta pirun morsiammen, mut tuli vaan viesti että palvelusta ei löydy hakusanaa PIRUN. Vaikka kirjotin kuten käskettiin: BIISI PIRUN... Törkeää rahastusta, prkle...

vittumaista... >:(
allekirjoittanut

tsipu.

huu . löytyyhän noita soittoääniä , mutta taustakuva ? :o onko kukaan nähnyt (värinäytölliseen) taustakuvaa missä olis Apulannan logo ? ainoa minkä olen nähnyt oli suosikin sivuilla piiretty kuva wirtasesta ...  :P

noh ainakin kun menee tonne www.buumi.net ni siellä on semmonen taustakuvan tekemis-zydeemi. siinä voi mistä kuvasta vaan tehä taustakuvan puhelimeen.

iinuu

mulla on ainakin kännyssä hiekka, jumala, armo ja maanantai. ^^
Taas jossain kultaa paljastuu
Kun sateenkaari muodostuu
Kirottujen nauru kuuluu kovempaa kuin mikään muu
Niin sä olet mulle avaruus

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.