Tuukka <3

Aloittaja punainen, helmikuu 11, 2005, 07:40:39

« edellinen - seuraava »

puska

Hoh, noista pojista on tulossa pikku hiljaa miehiä. Kerran oli aivan täpinöissäni, kun kirjastossa selasin Suosikkia ja näin Tuukan lehdessä reinot jalassa. Ei saakeli se näytti hyvältä! Taisi olla Tuge muodin edeläkävijä kun nythän nuo ovat tulossa kuulemani mukaan muotiin.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

Painkiller

Siis reinot? :D Tarkotatko niitä legendaarisia tossuja? Miehille reinot ja naisille ainot. Et sie voi niitä tarkottaa ;D

puska

Tarkotan, tottahan toki  :D
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

Painkiller

LainaaTarkotan, tottahan toki  :D

Wou.. :o Hassua.

[tuuli]

Mä en kyllä tiedä mitään reinoja ja ainoja?  :-?
allekirjoittanut

Lerppa

LainaaHoh, noista pojista on tulossa pikku hiljaa miehiä. Kerran oli aivan täpinöissäni, kun kirjastossa selasin Suosikkia ja näin Tuukan lehdessä reinot jalassa. Ei saakeli se näytti hyvältä! Taisi olla Tuge muodin edeläkävijä kun nythän nuo ovat tulossa kuulemani mukaan muotiin.
Jep! Näytti aivan saakelin hyvältä ne jalassa! :D Tosin Tuukka on aina tiennyt mikä näyttää hyvältä sen päällä. ( Niitä ritarisukkahousuja lukuunottamatta. :D )
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

[tuuli]

Mitä meinaat ritarisukkahousuilla? Sitä festareitten ritariuniformua vai?  ;)
allekirjoittanut

Painkiller

[tuuli]

Ai niin nuuuuo! Kyllähän mä noi tiedän! Ja olen mäkin nähnyt Tuukan reinot jalassa!  ;D
allekirjoittanut

Lerppa

LainaaMitä meinaat ritarisukkahousuilla? Sitä festareitten ritariuniformua vai?  ;)
Sitäpä juuri. Sattuu vieläkin kun ajattelee. ;D
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

Tokya

Lainaa
LainaaMitä meinaat ritarisukkahousuilla? Sitä festareitten ritariuniformua vai?  ;)
Sitäpä juuri. Sattuu vieläkin kun ajattelee. ;D

mä järkytyn o..o nuo ovat järkyttäviä :'DDD

[tuuli]

Musta ne ritariuniformut oli oikein ... eh eh... hauskan näköisiä. Sukkahousut!  ;D
allekirjoittanut

jouhu

Voi, elämä... Minuu rupee aina tahtomatta naurattaa, kun ajattelenkin niitä sukkahousuja. Nytkin räkätän itsekseni täällä..

[tuuli]

Hei kun tv:ssä pyörii se joku Fabio Fabritsio sarja.. Onko se Tuukan ohjaama? Meinaan, punainen sanoi Tuukan duunaavan jotain Italia juttua.. ::)
allekirjoittanut

Painkiller

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.