Tuukka <3

Aloittaja punainen, helmikuu 11, 2005, 07:40:39

« edellinen - seuraava »

[tuuli]

Kappas vaan. onko joku katsonut? Mä en oo.
allekirjoittanut

jouhu

Hohoo, aijaa se on Tuukan? Monta kertaa oon miettiny, että kattosin edes yhen jakson siitä, mutta se taitaa olla aina just siihen aikaan päivästä ettei löydä itteensä telkkarin edestä.

Painkiller

Mä oon kerran katsonut. Ei ollu mikään kovin hyvä. Tai no, voitte itse kuvitella kun kaks italialaista miestä seikkailee ja käy läpi suomalaisten tapoja..siinä jaksossa mitä mä katoin niin ne kävi ainakin savusaunassa.

puska

Ooh, vai Tugen ohjelma tämä. Minä olen joitakin jaksoja kattonu. Ihan jees. Semmosta perusjuttua. Mutta paskat musiikit :p
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

[tuuli]

Mun kaveri oli kattonut, ja nauranut joillekin jutuille. Se sano, että on hauska.  ::)
allekirjoittanut

aino-a

Mä katoin vain viimeisen jakson tossa tiistaina ja jäi harmittamaan, etten katsonut ennen. Oli ihan viihdyttävä ohjelma. Vähän nauratti, kun ne oli siinä Heinolassa ja nää italialaiset mainitsivat sitten tietysti Apulannan. ''Oikein hyvä bändi, varsinkin ensimmäiset levyt.''  ;D Tuukka varmaan käskenyt sanoa noin, heh.
Et estä sadetta kuitenkaan,
miksi taistella siis vastaan?

Painkiller

LainaaVähän nauratti, kun ne oli siinä Heinolassa ja nää italialaiset mainitsivat sitten tietysti Apulannan. ''Oikein hyvä bändi, varsinkin ensimmäiset levyt.''  ;D Tuukka varmaan käskenyt sanoa noin, heh.

Heh ;D

jouhu

Ai, loppuko se jo? Tyhmää, sillä en sitten kerinny näkee yhtään jaksoo..

aino-a

Joo loppu, mut just katoin mtv3:n sivuilta, että se uusitaan kesällä. Sitte vois kattoo enempikin kun yhen jakson. :)

http://www.mtv3.fi/fabiojafabrizio/
Et estä sadetta kuitenkaan,
miksi taistella siis vastaan?

[tuuli]

LainaaMä katoin vain viimeisen jakson tossa tiistaina ja jäi harmittamaan, etten katsonut ennen. Oli ihan viihdyttävä ohjelma. Vähän nauratti, kun ne oli siinä Heinolassa ja nää italialaiset mainitsivat sitten tietysti Apulannan. ''Oikein hyvä bändi, varsinkin ensimmäiset levyt.''  ;D Tuukka varmaan käskenyt sanoa noin, heh.
Haha, no ehkä kuitenki.  :D
allekirjoittanut

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.