suosikki julkaisu?

Aloittaja 2 + 2 = 5, lokakuu 29, 2002, 04:28:45

« edellinen - seuraava »

EternalFlame

No. Henkilökohtainen suosikkijulkaisuni on ehdottomasti Plastik. Loistava levy, sopii mun tunnelmiin.
Sinkuista parhaimpia ovat Maanantai ja Hiekka. Paska meininki on niin loistava biisi.
...Mikä piru teki mussa ilkitekojaan vai tarvittiinko sitä edes mua auttamaan...

KristalliEnkeli

Munkin suosikki on Plastik. Kyseisen levyn "terä" biisi on aivan mahtava...
Tähän mennessä Apiksen kaikki levyt ovat olleet niin mahtavia, että mä aion jatkossakin ostaa kaikki niiden julkasut...
vielä mul ei oo niiden uutta kokoelmaa (98-03), mut sekin mun on pakko saada
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

Wirtabiuha

Käännä se poissit on kanssa hianoja!

Muuten kun niista lävistyksistä puhuttiin niin mä saan oottaa huuleen reiän, ja äiskä lupas maksaa! (ihmettelen erittäin syvästi!) *näyttää kieltä jouhulle ja lerpalle*  :D
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Lerppa

Siis ihan nytten jo vai? vai sit vuoden tai parin päästä?

Jotten nyt ihan aiheesta poikkeaisi, niin mun lempparijulkaisu vaihtuu aika tiuhaan :) Tällä hetkellä se taitaa olla joku sinkku... ehkäpä Käännä Se Pois B tai Hallaa EP... :)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

*tuuli

mulla on vain seitsemän, jos syitä ja seurauksia lasketaan mukaan... mut kohta kaheksan!

plastik on omalla tavallaan aika hieno albumi! mutta attack on sillä kaikella söpöydellään myös mun suosikkien kärjessä. kolme ja ehjä ovat myös aika hauskoja... hiekka on semmonen hienostelu vimosen päälle tehty... ehkei kuitenkaan niin hyvä... heinola10 on aika hyvä... ei sitä parasta oikein voi sanoa... väittäisinkö silti kuitenkin että paras on plastik...

jouhu

Wirtabiuha!  ;D Saat lävistyksen huuleen?! Vähänkö siistii.
Oot vähän onnellinen... Tuu näyttää sitten sitä koruus...jotenkni mulleekkin!

Lempi julkasu? Mmmhhh....Enpä tiiä. Toi aivan kuin kaikki muutkin on aika raju. Mutta ei sitä pysty sanomaan ihan näin suoralta kädeltä.

Wirtabiuha

Tokitoki!
  No siis saan sen niinku heti kun nää telaketjut otetaan pois... Mutta ajattelin lopettaa "hoidon" kesken niin saan sen suht pian... no katto nyt  ;)
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

jouhu

Ronjaronjanen

Mulla on jo huulessa reikä, mutta nyt vituttaa se että kaikki teinikanatkin on alkanut ottaa huulikoruja. En tarkota nyt sua
wirtis vaan ihan yleisesti huulikoru on nykyään vähän turhan yleinen juttu  :P

En nyt muista olenko jo vastannut että mikä on mun lempijulkaisu että älkee alkeko mua dissaan jos olen. Mutta siis mä en oikein osaa sanoa mikä on mun lemppari koska kaikki tähän mennessä tulleet ovat omalla tavallaan hyviä. Ehjä on ehkä läheisin koska se on eka omistamani AL:n levy.. jos taas haluaa enemmän herkkyyttä tai jothain niin sitä ei kyllä sitten taas oikein Ehjältä löydy. Eli jälleen kerran riippuu fiiliksestä  :D

Wirtabiuha

Niinpä, mäkin kelailin tuota kanajuttua että haluanko, että mut yhdistetään niihin... Kanoista tuli mieleen että meille palautettiin luokkakuvat ja mä väytän kanalle... Siis helttoineen päivineen... Kun se eräs kettumainen satu-the-teini-horo alko selittää jotain vajaata niin mun oli ihan pakko kommentoida ja sillon otettiin se kuva-.. no juu, onneks sen voi palauttaa! Ja onnistuneesti näytän seepiakuvassa häiriintyneelle vanpyyrille.... kivakiva! ;D
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

virtahepo

Tässä kohta alkaa erottuu positiivisesti jos ei omaa yhtään läväriä tai tatskaa kun kohta jokainen melkee omistaa jonkun tollasen.

Lerppa

Niinpä... jotenkin tuntuu niin tyhmälle, että ennen se millä erottui, on nyt melkein muotia... kohta tosiaan erottuu sillä että on "tavallinen" :)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

KristalliEnkeli

Mun faija ehdotti, et jos mä laittaisin semmosen jumalattoman sonninrenkaan nenään ni sit ainaki erottuisin  ;D...mut taidanpa jättää väliin, tosiaankin.
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

Wirtabiuha

Mä ajattelin ottaa sellasen keskellenenään - renkaan mut sit mun pää näyttäs entistäkin pyöreemmälle... Eli en... Katto nyt  ;)
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Ronjaronjanen

Näin taas äsken tuolla kaupungilla tosi tavallisen ihmisen jolla oli huulikoru *ahdistuu* mä meen kohta veistämään jonkun jumalattoman kepin ja tungen sen läpi tosta huulestani, jospa alkaisin vähän erottua  :D

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.