suosikki julkaisu?

Aloittaja 2 + 2 = 5, lokakuu 29, 2002, 04:28:45

« edellinen - seuraava »

Wirtabiuha

Mä pelkään sitä että näyttäsin tavalliselle... Sitä kai tää hiusten räikeiks värjääminenkin sisältää... Mut en mä tiedä, en mä kyl mitenkään ajattele että hei, teenpä sitä ja tätä että erottuisin joukosta mut kuitenkin  ;) :P
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

KristalliEnkeli

Wirtabiuha --> tiedän mitä tarkoitat. kyl mäkin haluaisin hieman erottua massasta, mutta joskus se on vaikeaa.

Aikoinaan kehittelin kaikenmaailman virityksiä jotta hieman erottuisin, mut meijän koulus on aina niitä jotka napaavat sun ideasi, ärsyttävää, keksisivät omia juttuja... viimeksi kun olen erottunut joukosta oli se kun mun hiukset värjättiin mustiks ja niis oli semmosiin paksui räikeen punasii raitoi...
nykyään oon ihan tavallinen tallaaja. koulussakaan en oikein erotu joukost kun mul on aina mustaa päällä (paitsi ostin pari päivää sitten valkoisen(!) takin, jos on kiva karvareunainen huppu)  :)
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

Ronjaronjanen

Mäkin pelkään sitä että näyttäisin tavalliselle. Mutta mun vaatteet onkin juuri sen takia yleensä jotain kirpputorilöytöjä joita ei sitten muilla ole. Tai vaihtoehtoisesti kalliita merkkivaatteita tai käsitöitä joita ei myöskään ole muilla yleensä. Kaikkein eniten mä vihaan näitä halpoja H&M yms. retkuja, ne aiheuttaa vaan ahdistusta mulle .

KristalliEnkeli

suurin osa mun vaatteista (70%) on kirppislöytöjä, kaupoista ostan vaatteita hyvin harvoin, koska ei yksinkertiasesti ole rahaa. Itse teen/muokkaan vaatteita, joita ei tod muilla ole :)

ronsku --> en mäkään erityisemmin pidä H&M:stä, mut täytyy myöntää et mun kaapista löytyy muutamia niiden rytkyjä,nekin yleensä kirppiksen kautta hankittuja. kyl H&M:ssa tulee aina silloin tällöin käytyä, eli esim. ostin talvitakkini sielt viikkositten

rautalintu

Ronsku, eivät H&M:n vaattet ole halpoja, jos vertaa niiden laatuun. Mielestäni laatuun verrattuna ne ovat todella kalliita.
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

Wirtabiuha

Sitäpaitsi H&Mn vaattet on aina pienenpiä ku normaalisti sen kokoset vaatteet... Ennenhän ne käytti lapsityövoimaa mut ken jäi kiinni siitä ni piti keksiä jotain muut... Siis käytetään vähemmän kangasta.
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

KristalliEnkeli

Wirtis --> toi on totta, mäkin esim jouduin ostaa mun talvitakin kokoo 42!!!! ku 36:s ja 38:s oli liian lyhyet hihat, 40 olis menny muuten, mut se oli tiukka hartioista!...ihan kiva :-/, mut toi takki ei näytä koolta 42, mut kuiteski....42!!!

Wirtabiuha

Jepjep, ja sitten jos erehtyy ostamaan housut niin niitten pitää olla aika saatanan isot kun perse ei mahdu sisään niihin, missä on sopivat lahkeet ( :D) sitten niissä mitkä menee on jotku kahen metrin hehtokoivet ja sit joutuu lyhentämään... oon tasan yhet housut ostanu ja se oli kyl vika kerta!
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Ronjaronjanen

Saattaa hyvinkin olla perää siinä että laatuun verrattuna ne on kalliita, en nimittäin tiedä kun en tosiaan ole ostanut H&M:ältä vaatteita. Eiku oon mä yhet sukkahousut, mutta niiden perusteella on vähän vaikea arvioida kokonaisvaltaista laaduntasoa.nojoo.

KristalliEnkeli

mä yritän aina vältellä kyseistä kauppaketjua parhaani mukaan, mut joskus sinne vaan on pakko mennä... oon itseasiassa jääny ns. koukkuun niihin Hennesin mustiin ja punasiin korsetteihin (siis ei semmosiin alusvaatetyylisiin vaan semmosiin mitä voi käyttää muulloinki), mul on niit muutamia ja melkein aina joku niist yllä...mut en mä kyl kauhian usein siel käy, enempi pyörin kirppiksillä, joista löytyy hienompia vaatteita kuin kauppojen vaaterekeistä.
Mun täytyy aina mainostaa kirppiksillä käymistä, mut ku se nyt vaan kannattaa, jos lähettyvillä on hyvä kirppis :)

virtahepo

Vaikea uskoa että lapsityövoima olisi loppunut kokonaan.

On aika huvittavaa että lapsi tekee jossain kehitysmaassa vaatteita jotka myydään länsimaissa riistohinnalla, käytetään kunnes se on pois muodista ja lähetetään lapselle kehitysmaahan ulkomaanapu-järestöjen kautta.
Ole hyvä rakas lapsi!

KristalliEnkeli

niinhän se menee. 140 miljoonaa 5-14-vuotiasta lasta työskentelee maailmassa ja joka päivä 80 000 uutta lasta aloittaa työnteon....Eli, en mäkään usko että lapsityövoima on loppunut tai ees tulee loppumaan pitkään aikaan...

ApisGirl

mun mielestä Maanantai sinkku on paras..
Niin kirjoitin liikaa eilen taas,
kirjoitin sulle uudestan,
pitäisi muistaa uskaltaa,
pitäisi muistaa yrittää...

Wirtabiuha

mä en olekkaan kelannut sitä noin.... Vähänkö törkeetä että tässä lapsi, saat itsetekemäsi vaatteen! ole onnellinen ja kiitä polvillasi!
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

KristalliEnkeli

en mäkään ole asiaa oikeastaan kelannut noin, mut virtahepo toi nyt uuden näkökulman tähänkin asiaa :)

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.