suosikki julkaisu?

Aloittaja 2 + 2 = 5, lokakuu 29, 2002, 04:28:45

« edellinen - seuraava »

yzeR

Lainaamulla oikeestaan riippuu ihan fiiliksestä et mikä levy o paras. :) mutta sanokaa mielipiteitänne kolme levyyn? koska mä en ole sitä vielä hankkinut,mutta mä hankin sen tämän kuun lopussa. (viimeistääN) että mielipiteitä,thx..!

Kolme on mielestäni melkoisen epätasainen. Mukana on muutamia loistavia kappaleita (Liikaa, Kalamiehen Toveri), mutta myös melkoisia täytekappaleita (Todella Jossain, Huomenna) samoin puhkisoitetut Mato, Mitä Vaan ja Piiskaa vähentävät Kolmen hyvyyttä. Kannattaa se toki silti ostaa.

AL:n suosikkijulkaisuni on ehdottomasti Hallaa EP, ei yhtään huonoa kappaletta ja sisältää bändin parhaan kappaleen Unenkansa. Levyistä paras on AKKM, 002:sta lukuunottamatta ei yhtään heikkoa laulua silläkään.

salzaliini..

Ilona

Mun mielestä Lupasit mulle, Maanantai, Odotus ym.. nyyhky  biisit on tällä hetkellä parhaita. ;D Plastik on mielestäni niistä albumeista paras, joita mulla on.. Täytyy varmaan yrittää hankkia ensi sijassa AKKM ku sitä kerran täällä niin paljon kehutaan!

tam

Lainaaehkä parhaat on kolme ja AKKM.ei tarvitse kommentoida.:) yksinkertasesti asialevyt! mutta kaikki muutkin on loistavia.ruhtinaat oli aluks ihan huippu mut ehkäpä oon nyt siihen vähän kyllästyny.sanat on just hyvät siinä!"Hullun lehmän varjossa katkeruus on kaunista..."  ;) en vaan tosin käsitä tota lausetta....voisko joku analysoida?

Tämä voi nyt mennä täysin harakoille, mutta itselleni tulisi mieleen kun vertaa näitä kahta epäonnea keskenään, näyttää katkeruuden olevan paljon suloisempaa/kauniinpaa kuin (lehmän) hulluus. Vähemmän kärsimystä. Masokistina voisi jopa nauttia itsensä tuottamasta katkeruudesta. Muita ajatuksia? Kaikkien vertauskuvien alta löytyy ajatus, vaikka sitä itse ei tiedostaisi tai haluaisi tiedostaa.

KatjaRock

Pinkki taivas kuvaa elämää kuoleman sijaan.
Time goes on, I wont.

sami

Levyistä paras on AKKM. Ei yhtään huonoa biisiä. Yksinkertaista.  :)
Sinkuista ja EP:istä parhaat ovat Kadut ja Hallaa.

salzaliini:)

jep,nyt minä sitten hankin sen kolme levyn. (tai itseasiassa hankin sen jo pari viikkoa sitte:))

Purppuraviittainen WeLhoTAr

No mitäs mieltä oot siitä? :)
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

2 + 2 = 5

KatjaRock

3/13 on hassu. Kunnon tuutulaulu.
Time goes on, I wont.

salzaliini:)

empä ole täälläkään käynyt... :( että nytpä sitten vastailen näihin kysymyksiin..
että kyllähän minä tykkään tuosta kolmesta,se ota minut mukaan on erittäin hyvä. ehkä paras koko levyltä.

-taru

mun mielestä parhaat julkasut ovat ehjä ja kolme :)..

Aapsu

Paras pitkäsoitto on Aivan kuin kaikki muutkin ja paras sinkku/EP on Hallaa. Sinkkuja on kyllä muitakin hyviä, kuten Teit meistä kauniin.
NYT KAIKKI MUN SIVUILLE! UUS EP-LEVY

hh

salzaliini*

^^watah?? x]

tää viper spank o aiva ykköne!!! ;)

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.